Két blokkfél közt blokktönítő paszta.Nem sziloplaszt blokktömítő vagy fekete vagy a pirosas hőállóbb fajta lochtite.Lehet kicsi fogkrémestubus méretben autósboltban kapni 2500 körüli áron.(saccoltam).Kell még bele két szimering méretét ne kérdezd késuózletben vettem.Új tengelyhez új csapágy a minimum.
hali! nem tudja vki h hol lehet minarelli blokkos aprilia sr stealth-hez szervízkönyvet kapni v letölteni, de inkább letölteni?:D ha tudnátok egy linket beszúrni azt nagyon megköszönném:) és az lenne még a kérdésem h ha szétszedem a blokkot akkor abban milyen tömítés van mert mindenképpen szétt kell szednem ugyanis új fötengőt kap a gép, csak nem vágom h ott középen az illesztésnél milyen tömítés lehet benne?! köszi üdv.
Sziasztok!
Ma küzdöttem pár órát a mocival. Zoli32 tanácsára feljebb vittem az alapjáratot, de nem segített. 1 perc után gázt ad magának és leáll. Ugyanúgy nehezen indul (30 sec+kis gáz) mindkét gyertyám kormos már, de azt észrevettem, hogy pucolás után az első indítás 2-3 ford. után megtörténik, aztán 1 perc és leáll. Ma megint kiszedtem az inj.fejet, próba, szép ködös spriccet ad. Ismét rámértem a kompresszorra, már 4-5 ford után 6 bar!
Pillangószelep-állás jelző potit kiszedtem, kimostam, rámértem: 1.-3. saru közt 2000 ohm és 1970 ohm között váltakozik, ha csak megnyomom a gázforgatót kicsit. Mégis a légtömegmérő lesz a ludas és a gyertya? Ha lesz időtök, meg kéne konzultálni. Üdv.
Szerintem lehet hülyeséget írik, de a kontrasztrugú túl puha, vagy nagyon kemény és azért van a luk....
Meg kéne nézni, milyen színű van benne....
De legalább tudod mikor vált....
Kínaira? egy szóval nem mondtam h kínai:) BWS next genről van szó, ezért is kérdeztem hogy nem tudtok-e hasonlóan aktív fórumot.
A tuning pedig csak sima utcai használatra lenne, egy 70es öntöttvas hengerrel, meg ami kell hozzá minden. Nekem elég a jelenlegi 70es végsebesség is, de inkább a dinamizmusával van a gond,mint a végsebességgel, lejtőn lefelé hátszéllel 75,ami nem elég lenne, csak mondjuk ne kelljen fél km hogy elérje:)
Nagymotor vásárlás egyenlőre nem érdekel, épp emiatt a jogsiban sem gondolkodom, bár már megforult a fejemben hogy tavasszal megcsinálom a korlátlant,de az anyagi helyzetem azért nem olyan hogy kipengessek egy valamirevaló túragépet, vagy akármit, hitellel meg nem akarok foglalkozni ha nem muszáj.
Ezért vagyok robogópárti, ha száguldozni akarok akkor ott a 3,5 V6,csak hát azért nem hiszem hogy bárki is nagyon megteheti hogy 100ezreket fizessen gyorshajtásér...ahogy én sem.
Na a lényeg hogy valaki valami jó BWS fórumot tudna? igaz hogy nagyon rég figyelem az itteni történéseket,mert sr-t akartam, de bws lett belőle, úgyhogy nem akarok kellemetlenkedni a nem sr-el kapcolatos kérdéseimmel.
Üdv mindenki
Nem tudom, de azért szíjat, görgőkészletet viszek. azt nem tudjátok hogy az mitől van, hogy 40 nél mintha picit hatásszünet lenne egy kis idő után meg elkezd úgy gyorsulni hogy le esek rólla.
Nem a kínnyaira akarsz költeni ugye 2k-t? Minek tuningolni? Megbánod, mint kutya ki 9-et fiadzott. Ha gyorsabb szekér kell tedd le a jogsit és vegyél egyet. De te tudod. Zoli és én már túl vagyunk ezen. 200k kútba dobni? hm...
Sziasztok!
Szeretnék elindúlni egy hoszabb útra a géppel. Pontosabban 223Km-ert kellene neki menni. Érdekelne hogy kinek van tapasztalata SR 50+ Hosszútáv-ban :D Most minden jó azt eltekintve, hogy 40-ig lassan gyorsul utána meg mintha meg lenne táltosodva :D 105Km/h a vége én tartósan olyan 60Km/h-ra gondoltam a 223Km-en, miket vigyek magammal az útra? mi romolhat el? Minden segítséget köszi
Halihó!
Köszi a választ!Akkor nem cserélem ki...rámsózták,hogy azt is ki kell cserélni,nem megy az úgy,hogy csak a görgőket.Na mind1.A lényeg,hogy nem baj ha így marad.
hát lehet hogy igazad van, de nem szeretem a nagymotorokat, nekem bejön ez a robogó dolog, nem akarok minden évben ennyit költeni rá, ez ilyen egyszeri dolog, amolyan hobbi szintű tuning.
Sok jogsit kéne még megcsinálni, és nem a nagymotor lenne az első.
Húúú és még rímel is....
Ma küzdöttem pár órát a mocival. Zoli32 tanácsára feljebb vittem az alapjáratot, de nem segített. 1 perc után gázt ad magának és leáll. Ugyanúgy nehezen indul (30 sec+kis gáz) mindkét gyertyám kormos már, de azt észrevettem, hogy pucolás után az első indítás 2-3 ford. után megtörténik, aztán 1 perc és leáll. Ma megint kiszedtem az inj.fejet, próba, szép ködös spriccet ad. Ismét rámértem a kompresszorra, már 4-5 ford után 6 bar!
Pillangószelep-állás jelző potit kiszedtem, kimostam, rámértem: 1.-3. saru közt 2000 ohm és 1970 ohm között váltakozik, ha csak megnyomom a gázforgatót kicsit. Mégis a légtömegmérő lesz a ludas és a gyertya? Ha lesz időtök, meg kéne konzultálni. Üdv.
Ebbe a doksiba nézz már szét nekem most nincs időm. Gugli a barátod egyébként. Főfúvóka meg kb 45-ös lehet a fojtások miatt. Max 55.
Suberttű felülről a 2., rovátkába, aztán lehet finomítani....
Meg kéne nézni, milyen színű van benne....
De legalább tudod mikor vált....
A tuning pedig csak sima utcai használatra lenne, egy 70es öntöttvas hengerrel, meg ami kell hozzá minden. Nekem elég a jelenlegi 70es végsebesség is, de inkább a dinamizmusával van a gond,mint a végsebességgel, lejtőn lefelé hátszéllel 75,ami nem elég lenne, csak mondjuk ne kelljen fél km hogy elérje:)
Nagymotor vásárlás egyenlőre nem érdekel, épp emiatt a jogsiban sem gondolkodom, bár már megforult a fejemben hogy tavasszal megcsinálom a korlátlant,de az anyagi helyzetem azért nem olyan hogy kipengessek egy valamirevaló túragépet, vagy akármit, hitellel meg nem akarok foglalkozni ha nem muszáj.
Ezért vagyok robogópárti, ha száguldozni akarok akkor ott a 3,5 V6,csak hát azért nem hiszem hogy bárki is nagyon megteheti hogy 100ezreket fizessen gyorshajtásér...ahogy én sem.
Na a lényeg hogy valaki valami jó BWS fórumot tudna? igaz hogy nagyon rég figyelem az itteni történéseket,mert sr-t akartam, de bws lett belőle, úgyhogy nem akarok kellemetlenkedni a nem sr-el kapcolatos kérdéseimmel.
Üdv mindenki
Derekad leszakad 30km után...
Szeretnék elindúlni egy hoszabb útra a géppel. Pontosabban 223Km-ert kellene neki menni. Érdekelne hogy kinek van tapasztalata SR 50+ Hosszútáv-ban :D Most minden jó azt eltekintve, hogy 40-ig lassan gyorsul utána meg mintha meg lenne táltosodva :D 105Km/h a vége én tartósan olyan 60Km/h-ra gondoltam a 223Km-en, miket vigyek magammal az útra? mi romolhat el? Minden segítséget köszi
Köszi a választ!Akkor nem cserélem ki...rámsózták,hogy azt is ki kell cserélni,nem megy az úgy,hogy csak a görgőket.Na mind1.A lényeg,hogy nem baj ha így marad.
Sok jogsit kéne még megcsinálni, és nem a nagymotor lenne az első.
Üdv