Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ember 200 ezretkölteni egy robogóra eszem eldobom:) megéri ez? inkább kezdenéd el a jogsit nagymotorbol
még annyi ezzel kapcsolatban, hogy azért nem akarok alu hengert, mert 5ezrenként nem szeretnék dugót cserélni, mondjuk nem tudom hogy egy 50esnél is így lenne-e, de 70es szettben se alu hanem egy malossi vagy polini lesz vasból. Bár ez a jövő titka...
Szia Conair.

Köszi a válaszod, de nem cserélném a hengert,főleg nem alura, a lényeg hogy 3hónapot még bírjon így gyári állapotban, utána 70es szett kompletten 200e értékben, abban benne lesz minden ami ehhez kell, egüék csinálják dorogon, a főtengőcsapágycserét is ők csinálták, nagyon profik, ahogy annak lennie kell.
Amúgy ha nagyon kopott a szíj, annak mi a jele a motor működésében? mert csinál egykét érdekes dolgot.

Üdvözlet
Szia....
Ha a rugókat kicseréled, csak a röpsúly nyitását késlelteted...
Nagyobb gázadásnál nyit szét, és nem lehet vele finoman közlekedni...
Végre nem fog változni semmi....
Azt a végáttétellel tudod szabályozni....
A görgőkkel, a sebességváltási intervallumot tolod ki....
Sziasztok!
Múltkor említettem,hogy kicseréltem a szíjat a mociban,és hát a görgőket látva,ami kissé szögletesek voltak itt-ott,azokat is kicseréltem.Gondoltam kissebbeket rakok bele.4 gr-t adtak hozzá,és piros rugókat,de csak a görgőket raktam még bele..Nekem sárga rugó van benne,igy vettem.Baj,hogy ha nem cseréltem ki a rugókat?Azt mondták,hogy lehet,hogy majd játszani kell vele,hogy melyik a jó,de...azt kell,hogy mondjam,teljesen jó a motor,jól húz,nem csinája azt,mint régen,hogy ha bemelegedett,akkor utána már lomhán indult.Semmi problémám nincsen vele.Mi van akkor,ha kicserélem a rugókat,és mi van akkor,ha igy hagyom,ahogyan most van?Ez egy 97-es minarellis.
Mennyit kéne,hogy végre menjen?80 kiló vagyok,és olyan 80-85 a vége.Köszi a választ,üdv mindenkinek!
Forgásiránnyal szemben.....
Vágod?
Ugyanaz mint a linken, csak a tükörképe...a nyitási irány
Ezt most nem értem. Mi az, hogy szembe nyitnak?
http://egumotors.hu/index.php?...
http://egumotors.hu/i
ndex.php?...

Ezekre gondoltam. Erősebb lesz, nem kell fúratni és dugót venni. Persze nem olcsóbb, de jobb megoldás lehet.
Én nem fúratnám. Néztem, hogy lehet rákapni komplett 50-es top hengert egy 20-asért. Nem fojtott és nem is igazán kellene cserélni semmit. (csapágy, főtengely). Én megjátszanám.
Rösúly...
Szia ez a jó irány a pofáknak?
Mert az enyémben pont szembe nyitnak forgásiránnyal...
Nem tudom, de a babettánál még emlékszem, hogy a linkelt kép a helyes....
Egyáltalán nincs karc, tükörfényes a felület, megy is a motor relatív jól, de nem valami kompressziógyár, mérni még nem mértem, de egy ugyanilyen blokkal szerelt másik gépsas érezhetőenm jobban harap,a főtengely is alig fordul át a kompressziótól és fogyasztás is jobb, az enyémnél nem éppen így van van.
Na mindegy, akkor fúratom is, és egy dugószettet is rakok bele.
Köszi szépen.
Üdv
A fojtás a kipuff "szájánál" van. Be van heggesztve egy fojtó karika. Ne aggódj már kioperálták belőle. Aki sportpuffot vesz mindig figyel rá, hogy megszabaduljon tőle. Nem tudok tanácsot adni, próbálgatni kellene mint a kiskutya az ugatást. Vennék egy-egy garnitúra 5gr-és 6-gr görgőkészletet. 4,2-es van benne. Ezzel már elég széles skálát ki tudnál próbálni.
Ha nincsen nagy karc, vagy hordós kopás akkor csak hónolni szokták tudtommal.
Sziasztok.
Új dugó esetében mindenképpen illik furatni egy hengert?

Esetleg nem tudok valami hasonlóan aktív BWS fórumot mint ez az SR fórum?

Üdv mindenkinek, és sok baleset, hatóság és kátyúmentes km-ert.

Daveid
Úgy megy mint amikor kinyit a pweros motoron a szelep....
Megránt mint az ökör
Ilyen kipu van rajta
Ettől mehet, csak magas fordulaton?
Olvastam hogy ebben is van folytás....tudja valaki, hogy hol?
Köszönöm előre is....amúgy ugyanaz a blokk mint az sr-ekben...
Olvassuk amit írsz, de areaja nagyon kevés embernek van. Ha gyorsulási problémád van vele, nagyon jó helyen keresel. Nem írtad, hogy gyári-e van-e rajta sportpuff. Ha gyári minden érdemes visszacserélni a görgőket és kuplungrugókat. Nem tudom a gyári minarelli méretét sem súlyát sajnos.
Csáó nekem egy '08-as SR-em van, a gyári főfúvoka méretét és a gyári görgök sulyát vki esetleg nem tudja?
Nem tudod, adott esetben hol lehet viszonylag olcsón beszerezni, ha nem bírok vele? Ezen cuccok rákfenéje, ha nem elég erős az érintkező rászorító ereje, akkor bizonytalan, ha erős, akkor kopik.
Írogathatok Én itt..........
Süket robogós fülekre találok.....
Na léptem....
Passz egyszer szétesett.meg is döglött.Vennem kellet másikat.Nem lehetett ugyanúgy összepattintani.
Rendben, köszi, megpróbálom. Amúgy ismered a légtömegmérő-poti szerkezetét? Azért kérdem, mert nem az van-e, hogy valami miatt az alaphelyzetében a huzal elmozdult vagy elvékonyodott a csúszóérintkező alatt? (Már ha huzalos) Persze ugyanígy megkophatott akkor is, ha grafitos a cucc. És ott már bizonytalan az érintkezés. Valaki, ha jól emlékszem, a réz pillangószelep nagyságával is variált.
A busz olcsóbb még a robinál is.És még szerelni sem kell.
persze, lehet szerelni, de egy ügyes kéz és/vay egy mély pénztárca kell hozzá. és sajnos mostanában ez a kettő nem mindenkinek adatik meg....
Sziasztok...
Egy kis érdekesség amit az Area belsejében találtam.....(állítólag szerelő csinálta.....)
A sebességváltó varióban 4.2gr-os malossi görgőket találtam, malossi hajtásszíjjal, tetézve hogy a röpsúlyt gyárira (a kétpofásra) hagyván kifúrta a pofát könnyítés képpen hogy később indítsa el a motort....
Fehér röpsúlyrugókkal, és fehér kontrasztrugóval tetézve....
A karburátort szétszedve, a suberttű korongja a felső rovátkába volt illesztve, ami mondhatni, alacsony fordulatszámon, szegény keveréket biztosított...
Hát szép szerelők vannak.....
És még nincs vége.....