Úgy felejteném ahogy van. Kopott gumi, 2004-es sohasem volt, 2001-02-es esetleg. Morinis, 120-as óra. 2002-03-asokban már 80-as van. 13e km vicc. Magad sem gondolod komolyan. Ráadásul szar. Szegény gyerek már ingját gatyáját ráköltötte de még így sem jó. Valami nagyon le lehet benne cseszve. Így hogy be sem indul azt mond amit akar. Nem bántanám.
Teljes mértékben új vagyok itt ezennel üdvözlök mindenkit :D
Kérdésem lenne találtam itt egy Apriliát ezt: Motor
Kérdésem lenne, azt mondta a gazdája hogy injektor gyanús a gépezet, ennek ellenére és a leírtakat figyelembe véve (hirdetés) szerintetek megéri a motor? Előre is köszönöm!
Itt olvasgattam a hozzászólásokat, minek eröltetni egy közel gyári motorba a sárga kontrasztrugót?
Nekem a húzott mociba fehér kontrasztrugó van, ami a sárgánál gyengébb és teljesen jól vált és a gyengébb kontrasztrugónak hála, nem szedi szét a szíjat 400-500km alatt. (4,4-es görgőkkel) Így közel 1000km-t kibírnak a szíjak. Jah és még 1 észrevétel, kevlár ide oda, malossi, polini picivel jobbak a gyárinál, de nem annyira, hogy egy közepesen tuningolt mociba megérné venni 2X annyiért, mint egy gyári minőségű.
Szia!
A fékkar működteti a mikrokapcsolót, tehát ott keresd. Lehet leszedése nélkül is be lehet fújni a kapcsolóba, ha mégsem akkor szereld le és úgy fújkálj bele, közben nyomogasd, hogy megszűnjön a kontakthiba. Nálam legalábbis ez megoldotta a gondot. Ha mégsem akkor ki lehet mérni, hogy a kapcsoló működik- e egyáltalán.
Remélem tudtam segíteni, jelezz vissza, ha sikerült megoldani a problémát.
Nekem ez a beállítás 1,5 -2 hónap volt. A végén már úgy volt, hogy visszarakok mindent gyárira. Ma már nem csinálnám. Eszméletlen, hogy mi pénz elment.
Mikor megcsinálta a szerelő akkor melegen mindig tökéletes alapjárat és jól ment, reggel prüszkölt és köpte a gyertyát. Aztán sikerült neki. Nagy nehezen. Egy potmétert beillesztett ami átveri a hőgombát és nem nyomja a dúsítást az elektronika. Így melegen nem ment annyira, de hidegen is tudtam vele menni.
Még most sem tudta 1 szerelő sem megjavítani a di -tech emet!2002-es morinis!70-es malossi szett+kipuff meg a kuplungon kívul minden!kis fordulaton úgy durrog mint egy etz,meg ha járatom!a gyertyát is szereti (ngk cpr8e)De forulaton jól megy nagyon,és nincs vele gond!Mi lehet vele?Valaki segítsen már,mert már nincs kedvem feleslegesen rákölteni?Előre is köszönöm szépen!
Ha a ditechnek üzemanyagellátás/porlasztás problémája van, dadog prüszköl mint az állat. Az injektorral semmi gond szerintem. 10 ezer kilóméter alatt egyszer nem volt takarítva.
Én a kontrasztot soha nem piszkáltam. Nem tudom, hogy a szerelőm hozzányúlt-e. Próbáld ki 7,2-essel. Egyszerre csak 1 dolgot változtass, mert aztán már azt sem tudod ki kivel van.
Akkor veszek egy új 7,2es görgőt, de ugye a kontrasztrugót le kellene cserélnem nem? (6,5ös görgők behelyezése előtt is problémák voltak, ezért próbáltam meg ezt.)
Abból milyen kell?
Te kezdtél a gyáritól eltérni azzal, hogy 6,6-osat tettél bele nem 7,2-eset. Muszáj lesz. Jártam már így aztán addig baszogattam, míg visszaraktam mindent ahogy volt és örültem, hogy nem lett rosszabb.
Akkor ezt a sárga kontraszt rugót még megpróbálom. Márka az milyen legyen? Az enyém is teljesen gyári. Ha gyári, akkor is kellene kuplungrugót cserélni?
Én ha gyári a cucc akkor 7,2-est tettem volna bele. Nem térnék el a gyáritól. A szíjnak 17,5-18mm között kellene lennie azt hiszem. 6,5gr körülit csak sport puffal raknék, de akkor már kellene kuplungrugót is cserélni.
Nem lett jobb kicsit sem?Egy sárga kontrasztrugót még érdemes lenne megpróbálni,lehet ki van már a gyári lágyulva és hamar felvált...olyan mintha tekernéd a versenybicót és egyszerre 3mat váltanál lefelé,nem fokozatosan egyesével.
Teljes mértékben új vagyok itt ezennel üdvözlök mindenkit :D
Kérdésem lenne találtam itt egy Apriliát ezt: Motor
Kérdésem lenne, azt mondta a gazdája hogy injektor gyanús a gépezet, ennek ellenére és a leírtakat figyelembe véve (hirdetés) szerintetek megéri a motor? Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Van valakinek 2004-es Sr-hez hátso doboza konzolal?
Várom válaszotokat!
Nekem a húzott mociba fehér kontrasztrugó van, ami a sárgánál gyengébb és teljesen jól vált és a gyengébb kontrasztrugónak hála, nem szedi szét a szíjat 400-500km alatt. (4,4-es görgőkkel) Így közel 1000km-t kibírnak a szíjak. Jah és még 1 észrevétel, kevlár ide oda, malossi, polini picivel jobbak a gyárinál, de nem annyira, hogy egy közepesen tuningolt mociba megérné venni 2X annyiért, mint egy gyári minőségű.
A fékkar működteti a mikrokapcsolót, tehát ott keresd. Lehet leszedése nélkül is be lehet fújni a kapcsolóba, ha mégsem akkor szereld le és úgy fújkálj bele, közben nyomogasd, hogy megszűnjön a kontakthiba. Nálam legalábbis ez megoldotta a gondot. Ha mégsem akkor ki lehet mérni, hogy a kapcsoló működik- e egyáltalán.
Remélem tudtam segíteni, jelezz vissza, ha sikerült megoldani a problémát.
A Di-Tech-be hány milis hátsó rugóstag kell? A 290-295 mm-es jó?
Abból milyen kell?