Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alvázszámot cserélem a másikra úgy már nem lessz gond.
Most éppen beszart a hártsófékkar érzékelőm és nincs se féklámpa se öninditó a hátsó fékkarról! Ezt házilag tudom orvosolni?
nah mondtam meg lehet oldani akkor jól tippeltem
amugy szerintetek ezeknek az alváz és motorszámát nyilvántartják valahol?
Oké akkor nem probálkozok !
A kuplung mögött. Szerintem ne nyúlj hozzá ha jót akarsz. Ha nem értesz hozzá, megnézem, hogy a kuplungot leszeded...
Ahányszor bontunk annyiszor rontunk.
Azt a kontrasztrugót hol találom? A szereléséhez a motornak nem nagyon értek de meg szeretném tanulni!
Lehet venni azenyémet is elméletileg hétvégén sasolják meg.Viszont kivonatom a forgalomból végleg és úgy passzolom el. Már megvan az útja hogy minősítik szegénykémet vissza sima robivá.
Lehet játszani a kontrasztrugóval esetleg. Lehet, hogy az van lepuhulva, de nekem is volt lyuk, míg 50-es volt. Nem véletlen. Volt benne akkor is cucc.
Én 10 lóról ültem 33-ra. Elárulom, hogy nem volt nagy ugrás. Igaz a burgman megy szépen, valahol 160 a vége soha nem próbáltam, de ez a 33le is igen kevés. Ha kevés a 6le, kevés lesz a 10 és a 15is. Ha ugrasz kategóriát minimum 20-30-at ugorj.
Hát eladni nem szeretném mert elég sokat költöttem rá és meg vagyok elégedve vele csak ez a kompresszió lyuk nem tetszik!
A sportprogram nem sokat ér. Kb egyenlő a nyitott elektronikával és ha olasz volt akkor nyitott. 58kg. Hm... Én 88 vagyok. Nekem max 95-töt ment egyszer 50-esen. 70-esen néha elérte a 100-at. De nyomatékosabb volt sokkal.
De azt tudnod, hogy kell, hogy az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint a ditechre a tuning miatt. Amennyit rávertem annyiból lazán kijött volna a nagymotor vizsga 2x.
Hogyne tudnám.
http://www.egumotors.hu/index....
Ha rám hallgatsz nem dobsz ki egy fillért sem rá. Ha mégis csak malossit vegyél. Ha mindenképpen 70-est szeretnél akkor add el a tiéd és vedd meg Zoliét. Jobban kijössz. Ne költsd rá az életed. Hidd el nem éri meg +5 lóért 120-150k kiadni. Mert csak a henger ennyi. Erre rájön a kipuff, hogy ki tudd hajtani, a görgő, főtengely csapágy, (ha kell) szerelés, és a szopás, szopás, szopás...
58 kg vagyok és sport program van a számítógépen+malossi cuccok! Elég hosszú távon éri el, de kihoztam már belőle!
És nem tudod milyen árakba vannak a 70-es hengerek?
110-et? Hány kg vagy? Hátszél nélkül? Gyári hengerrel? Csoda egy motorod van.
Mindegyik gyárihoz közeli sr-ben 40-60 között van egy teljesítmény lyuk amit nem igazán tudsz kiküszöbölni, csak egy 70-es hengerrel, ami több nyomatékot ad. Ne hidd már el, 0-85-ig ugyanúgy tol. Csak 50-es. Egy sport puffal talán csípetet javul a helyzet.
Nekem az óra annyit mutat!
Más kérdés, hogy a 100-110-et kb 3km-en éri el és a tulajnak 60kg-nál könnyebbnek kell lennie.
110-et? 50-es cuccal? Ne viccelj. Hátszél+szakadék.
Viszont olyan problémám van hogy 40-től 70-ig nem nagyon húz! Mi lehet a baja?
Sziasztok !
Nekem van egy injektoros Sr50-em és teljesen meg vagyok vele elégedve. Nagyon jól megy(100-110km/h) Egy kis tuning van benne de nem sok. A fogyasztása is elég jó(2-3l). Csak ajánlani tudom!
Át van égve a dugó mint az állat. Hidegen nincs kompresszió. Azért takaritsd ki a karbit és a levegőszűrőt.
Sziasztok.....
Venni szeretnék Aprilia Sr 50-est 2000 évjárattól 160-180.000.- irányáron...
Ha valaki szabadulna esetleg egy ilyentől dobjon egy üzit....
Örülnék ha esztétikailag is rendbe lenne.....
Köszönöm, Karika...
nekem is kb ilyen, a választ nemtudom, de ugy inditom hiodegen, h gyujtás nélkül hzuom a szivatot és rugok 3at
aztán nyujtásrá és ugy
akkor beröffen és nem kell szerencsétlenkedni vele:)
Sziasztok. Az mitől lehet, hogy a motor hidegen nagyon-nagyon nehezen indul?... önindítót sajnálom nyomni 1 percig ezért általában szivató+berugó használok kb. 3-4 percig mire végre beröffen. Rajtahagyom kicsit a szivatót és húzok neki néha kis gázt, aztán megjavul. Ha már meleg a motor akkor egyből indul pöccre önindítóra és berugóra szivató nélkül. Mi lehet a baj? Köszi
Köszi szépen!
Viszont akkor mitől lehet, hogy teljesen lomha a motor? 20ig tökéletesen gyorsul és utána csutkagázon és fél gázzal is ugyan úgy megy, viszont nagyon-nagyon lassan gyorsul 20tól felfelé.