A kuplung mögött. Szerintem ne nyúlj hozzá ha jót akarsz. Ha nem értesz hozzá, megnézem, hogy a kuplungot leszeded...
Ahányszor bontunk annyiszor rontunk.
Lehet venni azenyémet is elméletileg hétvégén sasolják meg.Viszont kivonatom a forgalomból végleg és úgy passzolom el. Már megvan az útja hogy minősítik szegénykémet vissza sima robivá.
Lehet játszani a kontrasztrugóval esetleg. Lehet, hogy az van lepuhulva, de nekem is volt lyuk, míg 50-es volt. Nem véletlen. Volt benne akkor is cucc.
Én 10 lóról ültem 33-ra. Elárulom, hogy nem volt nagy ugrás. Igaz a burgman megy szépen, valahol 160 a vége soha nem próbáltam, de ez a 33le is igen kevés. Ha kevés a 6le, kevés lesz a 10 és a 15is. Ha ugrasz kategóriát minimum 20-30-at ugorj.
A sportprogram nem sokat ér. Kb egyenlő a nyitott elektronikával és ha olasz volt akkor nyitott. 58kg. Hm... Én 88 vagyok. Nekem max 95-töt ment egyszer 50-esen. 70-esen néha elérte a 100-at. De nyomatékosabb volt sokkal.
De azt tudnod, hogy kell, hogy az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint a ditechre a tuning miatt. Amennyit rávertem annyiból lazán kijött volna a nagymotor vizsga 2x.
Hogyne tudnám. http://www.egumotors.hu/index....
Ha rám hallgatsz nem dobsz ki egy fillért sem rá. Ha mégis csak malossit vegyél. Ha mindenképpen 70-est szeretnél akkor add el a tiéd és vedd meg Zoliét. Jobban kijössz. Ne költsd rá az életed. Hidd el nem éri meg +5 lóért 120-150k kiadni. Mert csak a henger ennyi. Erre rájön a kipuff, hogy ki tudd hajtani, a görgő, főtengely csapágy, (ha kell) szerelés, és a szopás, szopás, szopás...
Mindegyik gyárihoz közeli sr-ben 40-60 között van egy teljesítmény lyuk amit nem igazán tudsz kiküszöbölni, csak egy 70-es hengerrel, ami több nyomatékot ad. Ne hidd már el, 0-85-ig ugyanúgy tol. Csak 50-es. Egy sport puffal talán csípetet javul a helyzet.
Sziasztok !
Nekem van egy injektoros Sr50-em és teljesen meg vagyok vele elégedve. Nagyon jól megy(100-110km/h) Egy kis tuning van benne de nem sok. A fogyasztása is elég jó(2-3l). Csak ajánlani tudom!
Sziasztok.....
Venni szeretnék Aprilia Sr 50-est 2000 évjárattól 160-180.000.- irányáron...
Ha valaki szabadulna esetleg egy ilyentől dobjon egy üzit....
Örülnék ha esztétikailag is rendbe lenne.....
Köszönöm, Karika...
nekem is kb ilyen, a választ nemtudom, de ugy inditom hiodegen, h gyujtás nélkül hzuom a szivatot és rugok 3at
aztán nyujtásrá és ugy
akkor beröffen és nem kell szerencsétlenkedni vele:)
Sziasztok. Az mitől lehet, hogy a motor hidegen nagyon-nagyon nehezen indul?... önindítót sajnálom nyomni 1 percig ezért általában szivató+berugó használok kb. 3-4 percig mire végre beröffen. Rajtahagyom kicsit a szivatót és húzok neki néha kis gázt, aztán megjavul. Ha már meleg a motor akkor egyből indul pöccre önindítóra és berugóra szivató nélkül. Mi lehet a baj? Köszi
Köszi szépen!
Viszont akkor mitől lehet, hogy teljesen lomha a motor? 20ig tökéletesen gyorsul és utána csutkagázon és fél gázzal is ugyan úgy megy, viszont nagyon-nagyon lassan gyorsul 20tól felfelé.
amugy szerintetek ezeknek az alváz és motorszámát nyilvántartják valahol?
Ahányszor bontunk annyiszor rontunk.
De azt tudnod, hogy kell, hogy az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint a ditechre a tuning miatt. Amennyit rávertem annyiból lazán kijött volna a nagymotor vizsga 2x.
http://www.egumotors.hu/index....
Ha rám hallgatsz nem dobsz ki egy fillért sem rá. Ha mégis csak malossit vegyél. Ha mindenképpen 70-est szeretnél akkor add el a tiéd és vedd meg Zoliét. Jobban kijössz. Ne költsd rá az életed. Hidd el nem éri meg +5 lóért 120-150k kiadni. Mert csak a henger ennyi. Erre rájön a kipuff, hogy ki tudd hajtani, a görgő, főtengely csapágy, (ha kell) szerelés, és a szopás, szopás, szopás...
110-et? 50-es cuccal? Ne viccelj. Hátszél+szakadék.
Nekem van egy injektoros Sr50-em és teljesen meg vagyok vele elégedve. Nagyon jól megy(100-110km/h) Egy kis tuning van benne de nem sok. A fogyasztása is elég jó(2-3l). Csak ajánlani tudom!
Venni szeretnék Aprilia Sr 50-est 2000 évjárattól 160-180.000.- irányáron...
Ha valaki szabadulna esetleg egy ilyentől dobjon egy üzit....
Örülnék ha esztétikailag is rendbe lenne.....
Köszönöm, Karika...
aztán nyujtásrá és ugy
akkor beröffen és nem kell szerencsétlenkedni vele:)
Viszont akkor mitől lehet, hogy teljesen lomha a motor? 20ig tökéletesen gyorsul és utána csutkagázon és fél gázzal is ugyan úgy megy, viszont nagyon-nagyon lassan gyorsul 20tól felfelé.