A 2t után én már nem vágytam újra 2t-re. Egy 33 lovas 2t-re meg végképp nem... Elegem volt az örökös problémákból. Én nem 10-12ezret akarok elmenni egy felújítással, meg csapágycserével, meg baszogatással. Elég volt a vinnyogó szarokból.
Nekem is fenn áll ez a probléma. 20ig tökéletes és ugrik a gép, de utána olyan lassan éri el a magasabb sebességet, hogy "félek" így közelkedni. Nincs már meg benne az a lendületesség, ami volt benne. Ha van tippetek, hogy mitől lehet írjatok létszi!
(az autók normális körülmények között simán ott hagynak és még ha nyél gázon megyek, akkor is lehagynak.) (2003 Morini Di-Tech)
Bocs nem teljesítmény hiány, hanem 20-70ig semmi erő sincs a motorba... mint írtam már, ha csutka gázzal megyek, ha negyed gázzal megyek, ugyanúgy megy. Ez a kérdés, hogy ez mitől lehet?
A teljesítmény hiányt nem tudod megoldani csak egy picit javítani 70-es hengerrel. A lyukat Zsolo szerint javítja a könnyebb görgő, kontrasztrugó és kuplungrugó csere. Én nem szarakodnék vele az biztos, hogy egy hajszálnyit jobb legyen esetleg. Így egy 10-es minimum szereléssel.
Tehát akkor a teljesítmény hiányát próbáljam meg úgy orvosolni, hogy 6,6os görgők, kuplungba ki kell cserélni a rugókat és kontraszt rugó csere? Ez körülbelül mennyibe fájna?
Nem vagyok a oda 125-ös 2t gépekért. Nem lehet normálisan menni. Alul semmi, mikor kapcsol a power akkor meg beszarsz. Zavarna az alsó nyomaték teljes hiánya. Volt egy tzr-em. Nem beszélve arról, hogy egy kihegyezett 2t-től ments Isten.
Nekem is megoldotta a lyukat a 70-es henger, de az igazi megoldás a sokkal sokkal nagyobb ccm-es motor jelentette.
Zsolo te is ugyanúgy jársz mint Zoli és én. Kínlódsz, kínlódsz, de végül csak rászánod magad a jogsira és a nagyobb motorra. Sokáig lesz az, hogy nem adom el, mert sokat vertem rá, de mindennek eljön egyszer az ideje.
Ez a 20-60ig erőtlenség 50esként nekem is sok fejtörést okozott és pár sr-t hoztak is hozzám,hogy próbáljunk már ezzel valamit csinálni...Erősebb kontrasztrugó hátra,kuplungba szintén,a gyárinál könnyebb görgök 0.5gr-al.Az eredmény:a "lyuk" csökken,de még érezhető így is picit,a motor nagyobb fordulaton dolgozik,a városi használatban,pl ha sávot kell váltani jól jön.Viszont az óra szerinti 95 így 85 lett,de azt aránylag egyenletesen érte el.A végleges megoldást tényleg a 70es henger hozta,minden sebességtartományból jól húz,óra szerint 100 a vége,a fogyasztás 3L lett(ditech)
Egy kompressziót azért mérj mielőtt nekiesel.
(az autók normális körülmények között simán ott hagynak és még ha nyél gázon megyek, akkor is lehagynak.) (2003 Morini Di-Tech)
23000 FT
Érdeklődni lehet msn-en vagy e-mailben:monya.adam@freemail.hu
Hova kell fujnom a wd40-et? Nemtudom hol jelentkezhet kontakthiba!
Ne vegyél rögtön másik kapcsolót, az enyémen is ilyen gond jelentkezett, valószínű egyszerű kontakthiba, WD 40-el orvosoltam.
Zsolo te is ugyanúgy jársz mint Zoli és én. Kínlódsz, kínlódsz, de végül csak rászánod magad a jogsira és a nagyobb motorra. Sokáig lesz az, hogy nem adom el, mert sokat vertem rá, de mindennek eljön egyszer az ideje.