Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz szépen!
És az jó?
Minarelli.
Sziasztok!
Holnap megyek megnézni egy sr-t.
Csak azt nem tudom milyen blokk van benne.
Ha valaki tud kérem segítsen.
Küldök egy képet is...
Köszi!
Csáó!
igen balesetnél cumivan, arra kiváncsi vagyok hogy a biztositás érvényét veszti ugy h a motor nem 50es?
Köszi a gyors választ,meg a segítséget!Üdv:Zsolt
Ha pigis akkor nem jó tökbe más a cucc a két blokkhoz.
Helló Zoli!Van egy eladó giannelli sicencers sportdobom amit egy factory-ról vettem le(piaggio blokkos),most hirdetem!Azt kérdezik tőlem, hogy jó-e minarelli blokkosra?Lövésem sincs,meg nem akarom átverni sem az embert!Nem tudod véletlenül a választ erre a dologra?
Az sr 125-150 az levegős. Bufli kipufogó. 160-as óra. Kaszni akkor mint az 50-esnek, de a blokk kövér. A leo az négy ütemű 125-150-250.
Az sr125 tökbe akor méretileg mint az 50-es csak a blokk más.Viszont lehetőleg ne nézzük a rendőröket tök idiótának.Pontosan tudják mi mekkora és hogy néz ki.Több ilyen gépet láttak mint mi 20-an eggyüttvéve.Egy két közuti ellenőrzést meg lehet úszni mert nem veszi a fáradságot a sok papírmunkára és inkább félrenéz de egy esetleges balesetnél úgy megizélnek hogy egy hétig terpeszben fogsz sétálni.Amúgy a 125-ös az 2t tehát nem leo de a legárulkodóbb a hangja én 50 méterről hátszélben megismerem az 50-125 közti külömbséget.
a sr 125 az már nem leonardo vagy keverem?
az uj sr50nek is majdnem akkoravan, na meg veszelrá egy malossit és akk nem nagy
Azért szerintem látszik az sr50, és sr125 között a külömbség. Ha a blokkot megnézed már akkor látszik hogy jóval nagyobb, nembeszélve a légszűrőről!
Rendben. Köszi a segítséget.
igen az adásvételi amibe az szerepel h Sr50 , meg a biztositás, és a biztositás papir is kell ujabban, legalábbis alianztol kaptam egy levélbe h tartsam magamnál.
Hali!
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es sr ditech robogom . A következő gondom van vele ,alapjáraton kb.10-20mp-ig pötyög szépen majd felgyorsul az alapjárat és leáll,ha újbol elindítom kezdi előről a műsort,de van,hogy minden tökéletes jobb mint újkorában.A kompresszorom 2bar nyomást produkál önindítozás közben,ha a nyomásmérőt a tömlő végére teszem ,ha a nyomásmérőt közbeiktatom a kompresszor és az injektor közé a motor beindul és akárhogy pörgetem nem megy 4bar fölé .Miután leállítom a nyomásmérő 1 óra múlva is 4bart mutat. Segítségeteket előre is köszönöm.
Nincs vknek egy eladó SR 125ös első lámpája?
a papirokat , hogy érted? 50 eshez nem nagyon kell papír. egy adásvételi meg egy 50 es biztosítás nem?
nem , ugyan akkora mint az 50es Sr a kipfogo meg a hátso sárvédő kicsit nagyobbítja de am nemvészes szerintem, ha normálisan közlekedsz, meg meglesznek a papirjaid , nem hinném h belédkötnek
És úgy nagyságra mekkora? testesebb egy 50-esnél?
Oké, kösszi!
+ sztem ellehet
a lámpája egy picit más távolsági meg tompitott ,a kipufogója elég nagy, a gyári kpval a hangja szerintem nem nagy, szal az nemgáz,van még a sztender ami baloldalon felnyul amit nemértek mért kell de hatalmas gondolom igy könyebb felállitanirá, hátsó sárvédő is eltér az 50es srekétől, meg 160ig van órázva, am jol huz:P
Szevasztok!

Egy Aprilia SR 125 ön meglátszik nagyon, hogy 25 ös? Vagy ellehet használni 50 es ként is?
előre is kössz!
Szépen kezdeni kellene az elejéről. Adatlap kitöltés, levegőszűrő, karbi takarítás, gyertya csere, bowdenek átnézése és utána kitalálni valamit.