Szeva zoli!
Összeraktam a ditekket,a konvertáló malossival és fullon a gyári cuccokkal (henger,hengerfej,a hengerfejen az inyekcio dugónak van használva ahogy az apriliások mondták)így van hőfok mérőm is.
karbi beüzemelve kéziszivatósra és beiktattam egy benzincsapot is a biztonság kedvéért.
Olajzás tökéletesen múködik,és hibakód sincsen.
Indul mint állat tökéletesen,és kajak jól is megy.
Hangja maga a gyönyör!
Tehát akinek szarakodik a di-tech és sok a problem annak csak egy malossi konvertálo elektronika kell,(60 ropi) egy karbi annak benyát adsz és már róhatod a kilométereket!
sziasztok, nha készülnék venni 1 srt, csak tudnom kéne hogy mien a blokja?ha valaki megtudná mondani nekem hogy az sr 1esnek( a körlámpás elöttinek) fekvő-álló minarelli?vizes-légh?elöre is köszi;)
Sziasztok!Az lenne a kérdésem,hogy az sr factory kipufogója mind a karburátorosra mind a di-techre modosítás nélkül felszerelhető?Vagy aformára ugyan az,de a hengernél teljesen más a szöge?Ha valaki tudja írja meg nekem!Köszi!
Persze.21-es DO egy átlakított ditech blokkon egy HEBO aluhenger társaságában. Nem ez volt a legnagyobb kihívás.
A kézi biztosabb jóval mint az autómata.Csak jól legyen beállítva.
sokat nem tudsz vele kezdeni,én a helyedben megpróbálnám valahogy ráerőltetni,esetleg ha rá tudod rendesen szorítani a külső tárcsát,egy pöttyintés a tengelyre,meg az anyára,hogy ne tudjon meglazulni előtte görgő +ékszíjcsere,aztán pár ezer km-t még tudsz vele menni mielőtt széthúzatod.Nekem is így indult a sztorim mikor megvettem,valaki nem rávaló anyát tett rá,mikor levettem akkor látszódott,hogy a menetnek hali blokk ki új főtengely...Elvileg meg lehet csináltatni,ráhegesztenek aztán új menet metszenek rá,de nem biztos hogy megéri és az sem hogy jó lesz.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.Múltkor említettem,hogy valszeg elszakadt az ékszíjam,ami be is bizonyosodott.A cserénél leszedtem az első tárcsát,de visszatenni már nem tudtam,mert el van nyalva a menet.2 órán át próbálkoztam,próbálkoztunk,de egyszerűen nem megy rá.Ferdén kap rá a menet.Mit lehet vele csinálni?A tengelyt kell lezsedni szerintem,de nem tudom,hogy hogyan kell.Szét kell bontani mindent? Segitsetek légyszi.Köszike
helló az enyém is eladó motorikusan fasza külsöleg karcos de nem vészes,mindene müködik,2002-es,di-tech,malossi hengerrel(gyári),GP-1 fényezés(gyári),210.000 az ára de alkudni lehet.adatlapomon fennt van.
97-es aprilia sr 50-em van, és szvárgot a gyújtás fele a víz, most vettem egy vízpumpafelújító szettet, kicseréltem mindent, de még minig szivárog. Mit csináljak? valami trükk? technika? Segítsetek!
ELADNÁM LEO VINCE TT MANUAL MADE (asszem kézzel gyártott) tuning rezóm pigis mocikra (runner,rng,sr,gp1,) és beszámolnék ugyan ilyen motorral szerelt mocikról (2006) gyári kiput jó állapotut!
A rezó 25 ezer! Beszámolásnál megbeszéljük!
tel:0620 9364333
Szeva Zoli!
Figyula vettem egy 2007-es runner 50 sp karbist,és összevissza mér a kilóméteróra.
inditás után 0-át mutat még majd ha elindulok akkor ilyen 50-től felfele mindent,és ha megállok van hogy még olyankor is számolgat magában!
Ez digit múszerfalas és a kilométerórát kivéve minden múködik (tank,hőfok,idő,és a számlálók is.)
Mi lehet a probléma? Kontakt hiba?
Ma kivettem az elsőkereket és ott megnéztem a jeladóját de jónak tünik,illetve kis tisztogatást kivéve semmi változás nem lett az eredmény!
Összeraktam a ditekket,a konvertáló malossival és fullon a gyári cuccokkal (henger,hengerfej,a hengerfejen az inyekcio dugónak van használva ahogy az apriliások mondták)így van hőfok mérőm is.
karbi beüzemelve kéziszivatósra és beiktattam egy benzincsapot is a biztonság kedvéért.
Olajzás tökéletesen múködik,és hibakód sincsen.
Indul mint állat tökéletesen,és kajak jól is megy.
Hangja maga a gyönyör!
Tehát akinek szarakodik a di-tech és sok a problem annak csak egy malossi konvertálo elektronika kell,(60 ropi) egy karbi annak benyát adsz és már róhatod a kilométereket!