Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép jó reggelt!
A gyertya száma: NGK CR6EK. 3500 forint körül van, de nekem csak ez oldja meg a problémát.
Tavasszal volt szervízbe, benzinoumpát cseréltek rajta. Már aznap lerobbantam vele. Visszavittem, de nem tudtak vele semmit kezdeni. A gyári gyertya helyett ezt raktam bele, és megjavult. Akkor döntöttem el h szervízbe soha többet, majd kitanulom h hogyan javítsam meg magam. Aztán ősszel dugattyú-, főtengely-, csapágy-, ... csere. Összerakás után beindult, szépen pötyögött. De aztán beütött a krach. Nem akar indulni. Nagynehezen rájöttem h a gyertya rossz helyen adja a szikrát. Jah a kétpólusú tönkrement vmiért. Maradt két gyári amivel próbálkoztam. Beindult - 2-3 napig ment majd megint nem indult. Ezt csinálta hetekig. Közben vettem bele új gyertyát, de azzal is az előbbi helyzet volt. Visszavittem a szervízbe h cseréljék ki másikra, de a válasz: csak akkor van rá garancia ha ők szerelték be. Ne vicceljenek már, 5 perces gyertyacsere 4000 forintos óradíjért, ugyanis ennyit számláznak hasonló idejű bütykölésért is. Az a lényeg h a kétpólusú gyertyával tökéletes a gépezet.
Sziasztok Sresek:)
Segítségeteket szeretném kérni. Még mindig nem vágom h hogyan lehet levenni a kuplungot:(, megpróbáltam ma is, de a rögzítő csavart sem tudtam leszedni, mert csak forog körbe-körbe és nem tok ellen tartani sehogyan sem:S ha tudnátok adni 1-2 tippet azt nagyon megköszönném:)
uhh, az megköszönném:)
Itt van két kép a motorról, nem a legjobbak, majd csinálok még.
Ez mind igaz.
Lenne egy kérdésem, vagyis inkább csak megerősítés. Ha villog az injektor visszajelző lámpa, akkor az a pillangószelep hibájára utal?! Egyszer lehúztam a csatlakozót és véletlenül úgy próbáltam meg beindítani és ugyanúgy villogott. Az a probléma, h tegnap mentem vele és szórakozott Leálltam az út szélére megmozgattam a csatlakozót és már minden tökéletes volt. Ma befújtam kontaktspray-vel. Ma a 30 km alatt nem szórakozott, de lehet h csak szerencse.
Még van egy kérdésem: Ha pillangó szelep problémáról beszélünk, igazából a potméter hibájáról beszélünk nem? Mert a szelep mozgását egy potméter követi és ezen keresztü jut el a központi vezérlőhöz a jel, h mennyi levegő - benzin keveréket juttasson a hengertérbe.
Nekem már lassan agy probléma lessz... mióta meg vettem 2000Km ha mentem vele.. de azóta csak a pénzt viszi keményen.... meg vettem húú de faxxa gép pöcc röff 90-100Km/h hú de fasza.. Kb 670Km után úgy döntött hogy nem hajlandó csak berugókarral indulni sebesség vissza esett 70-re se.. elviszem szervízbe. szerelő: Húú baszdmeg ennyire szét kopott blokkot még nem is láttam.. jártam még vele egy kis időt míg össze jött a motorfelújítás ára.. felállíttattam, mentem vele jó 700Km-ert most meg ez ha valaki tudja miért csinálja ezt és tudna segíteni azt meg köszönném
Gyertyaproblémám nekem is volt, a gyári NGK CPR8E nem jó bele, mégcsak be sem indul. Egy kétpólusú gyertyával tökéletesen megy. És láss csodát ez a gyetyaprobléma nálam is szervízes javítás után kezdődött. Ha kell akkor leírom a gyertya pontos számát.
Sziasztok.
Van egy sr-em nekem is 700Km-el ezelőtt lett felújítva a blok.
Nekem az a problémám, hogy a minap mikor ki mentem a garázsba hogy 2 hónap után beindítom a vasat látom hogy benzin tócsa van alatta.. a levegőszűrő szószerint színig volt benzinnel. Le engedtem karbitisztítás stb.. beindult (Elég nehezen) mentem vele pár karikát. Feltűnt hogy szinte semmi alapjárat nem volt... utána hogy leállítottam már nem is indul be pöffen egyet kettőt de nem akar járni... megnéztem üzemanyag van és szikra is... Kompresszió is van benne bőven... mi lehet a baj?
Szerintem kompresszort kéne ellenőrizni.
Nincs vkinek ötlete, hogy mi lehet a mocim baja? Az van , hogy amikor már be van melegedve, tehát a mutató kb. a felénél van, akkor egyenletes kis-közepes gáznál elkezd szagatni,rángatni. Ha odahúzom neki akkor egyenletesen megy tovább.Ja egyébként Morinis Di-Tech az illető.
Sziasztok!
Tud nekem valaki segíteni,hogy hol találom az Sr 50 Sport Pro-n a folytás(okat)?
Köszönöm!
lehet az enyémmel is ezt csinálták így van benne kevesebb kilométer és nem valós
Höhö simán túl lehet menni csak csavard le a Km meghajtóról a bowdent kis szigetelőszalag hogy ne legyen koszos meg ne leffegjen és csá.
plusz/mínusz 500km, nekem ezt mondták
Ok majd megírom. ha jövő hét végén jó idő lesz akkor vissza is viszem. Hogy milyen gyertyát? Ahhoz sajna nem értek, de ha jól emlékszem sokan dicsérik az NGK márkát.

Kérdés: ha elértem a 8000-res szervízhatárt akkor a szervizelésig nem szabad használnom a motort, vagyis addig nem szabad túllépni a 8000 km-ert? Vagy ha túllépem mert kell mennem vele, akkor nem ugrik a gari vagy nem lesz baja a motornak? Thx
szia tomeewap!
ha mész, kérlek írj, hogy jobb lett-e:)
milyen gyertát vegyek bele?
üdv
régebben már én is írtam ide hogy nálam is ugyanez van és az enyém is 2007-es SR. Nekem konkrétan a 4000-res szervíz után kezdte az egész 60 feletti berregést meg lelassulást. Akkor volt gyertyacsere ugye, és szerintem pont ehhez van köze mert gyönge a gyertya (szerintem). pont most van 8000-nél ugyhogy eljött a következő szervíz ideje, most majd minden kiderül.
Sziasztok!
Febr. elején vettem egy Aprilia sr 50Sport Pro-t.Kitűnő állapotban, 980km van benne,csak sajna az a gondom,hogy lusta a "kisasszony"a segítségeteket szeretném kérni,hogy hol található a folytás,és mikor érdemes kivetetni,ill.mennyit dob a motoron km/h-ba.
Előre is kössz az infókat!
hali! délután mentem a motorral egy kört és 70 körül megint elkezdett berregni és a gázadásra sem reagált:S visszaengedtem a gázt... lementem 30-ra... onnan finoman húztam 60-ig és hazajöttem:S nemtom, hogy miért történtik ez:S a motor nem melegedett túl.. a mérő szerint normál szinten volt...:S
karbis a motor.. 2007-es...
Én is igaz picit vizes az út még, de belefér .
itt már megjött :D egész délután kint voltam
Hát ez nem semmi! Te sem unatkozol, úgy látom. Azért ezek mellett az SV igencsak komoly gép..... A tuningos sr nem mehet gyengét, jó kis csomagot állítottál össze bele.
Sok sikert a további restauráláshoz, bütyköléshez!
Mára elköszönök!

Minél gyorsabban érkező tavaszt kívánok mindenkinek!
A képen látott még nagyon félkész állapot még inyektorosan az már tavaly kész volt men bele egy NRG hűtő plussznak van rajta egy karbis átalakító 21-es DO Hebo aluhenger S/ pro kipuff bevásárlásra jó lessz.Az marad bevásárolni a ditekk eladó lessz ha összerakom fullos állapotra meg a malakutya is megy a háztól.Bütykölére meg van 1,5 komplett simson SUHL-om 1964-es évjárat kosárban na azt szép lessz gyári állapotra felújítani és kész is.
Köszi! De most is az van benne.