Kedves fórumtársak! Ma egy nagyon érdekes dolog történt velünk, megérkezett javításra az első olyan motor amelyben egy gyárinak titulált szelep volt. Íme a képek:
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Ma motoroztam és a szekunder levegő ház teljesen szétolvadt. Eltudott jutni esetleg kis leváló darab oda ahova nem kéne? Nem tudom, hogy hova vezet a cső, mert az egyik a kipufogóba azt láttam. Ha nem szükséges, akkor nem vennék helyette másikat... És ha nem létfontosság, akkor mivel dugítsam el? Esetleg parafadugó? Ezen kívül milyen lehetőségem van?
Mindenkinek Köszönöm a gyors választ !
GTO KÖSZI A VÁLASZT!!! de én inkább csak gyárit keresnék 1-2 ezerrel. 10-10 évig csak nagy motorjaim voltak 600-1000cm3 ig azokon ki tudtam magam élni most már csak boldba és dolgozni el járni kellene naposabb időben hogy ne a kocsiban főjek az autóban.
Csak ez árban illetve kinézetben nagyon tetszeik amit be linkeltem de mint emlitettem nekem gyanusan sok a tuning illetve én inkább tartoságra mennék mint gyorsulásra. Tehát ezért kérdeztem hogy kinek mi a véleménye ezekről a cucokról hogy mit bír illetve mennyire alkalmas napi használatra.
Annyira tartós kb. mint egy gyári henger.
10-12.000 után fúrás+dugó és megy tovább.
Nem szentírás, mert szét is koptathatod, de akkor már sokat veszít az erejéből + lehet olyan hordós lesz, hogy nem az első, hanem a második túlméretetet kéri.
Arra lehet rafutni, hogy elveszik tőle a kaját, rossz olajat adnak neki, szakszerűtlenul rakják össze. Fogyasztás csukló, beállítás függő, de egy sport átlagban elmegy 5literrel / + az olaj, szóval, ha azt nem akarod külön számolgatni, akkor 1-1,5literrel számolj többet rá, mert a jó olaj 4000 fölött van /
Egyébként, ha minden stimmel, akkor ezeknek / malossi, polini, dr evo / a sporthengereknek "legendás" a tartossaguk és a strapabirasuk. Az ZX is egy bevallt recept nekik. Ergo szinte semmi hátrány mellett képes több mint duplázni a gyári teljesítményt.
Ha e körül az összeg körül gondolkodsz, akkor 350ert van egy eladó. Az kicsit erősebb, több benne a tuningalkatresz, akár holnap lehet vele nevezni Sport70 kategóriába... de a régebbi kasztnis 98as. / 3000km van a blokkban /
Sziasztok most akarok venni egy aprilia sr 50 talma replikát ami 2008-as kiadás és a kérdésem a következő lenne. Az eladó elmondása szerint ő az első tulaja meg van a papírja meg minden de nem is ez a lényeg hanem azt mondta hogy mikor meg vette újonnan egyből egy malossi 70-es hengerszettet kapott 21 deloro karbival és malossi variátort illetve egy leo vince ZX kipufogót. Na most ez az összeállítás mennyire lehet tartós ha napi 40-50 km megyek munkába és mi lehet ennek a fogyasztása 60-80km/h val haladva. Illetve menyire strapabiró vagy inkább egy teljesen gyárit érdemes venni ha találok 1-2 éveset pár ezer km-el.
A vízleválasztó ès a kompresszor csövek csatlakozóit nèztem, szivárgásvizsgálóval!! Itt nincs szivárgás!!! Marad az injektor, ès a kompresszor!! A levegő injektort akkor ki kell venni gondolom?!
zsocasos kérdése engem is érdekelne, mert a minap én is leszedtem a kipufogót kiégetni és nekem is szűk a henger leömlője. Gyakorlatilag nem szabályos kör, de ezt a kolléga szépen megfogalmazta. Az enyém 99-es kör sr fekvő minarelli ha ez számít valamit. Az a baj h nem tudom, hogy gyári-e a henger mert tavaly vettem a gépet. Elképzelhető, hogy így legyen fojtva egy henger? Köszi előre is a segítséget! :)
http://youtu.be/-WhBnwcnYfQ
Kis segítségre lenne szükségem. Ma motoroztam és a szekunder levegő ház teljesen szétolvadt. Eltudott jutni esetleg kis leváló darab oda ahova nem kéne? Nem tudom, hogy hova vezet a cső, mert az egyik a kipufogóba azt láttam. Ha nem szükséges, akkor nem vennék helyette másikat... És ha nem létfontosság, akkor mivel dugítsam el? Esetleg parafadugó? Ezen kívül milyen lehetőségem van?
Mindenkinek Köszönöm a gyors választ !
Csak ez árban illetve kinézetben nagyon tetszeik amit be linkeltem de mint emlitettem nekem gyanusan sok a tuning illetve én inkább tartoságra mennék mint gyorsulásra. Tehát ezért kérdeztem hogy kinek mi a véleménye ezekről a cucokról hogy mit bír illetve mennyire alkalmas napi használatra.
10-12.000 után fúrás+dugó és megy tovább.
Nem szentírás, mert szét is koptathatod, de akkor már sokat veszít az erejéből + lehet olyan hordós lesz, hogy nem az első, hanem a második túlméretetet kéri.
Arra lehet rafutni, hogy elveszik tőle a kaját, rossz olajat adnak neki, szakszerűtlenul rakják össze. Fogyasztás csukló, beállítás függő, de egy sport átlagban elmegy 5literrel / + az olaj, szóval, ha azt nem akarod külön számolgatni, akkor 1-1,5literrel számolj többet rá, mert a jó olaj 4000 fölött van /
Egyébként, ha minden stimmel, akkor ezeknek / malossi, polini, dr evo / a sporthengereknek "legendás" a tartossaguk és a strapabirasuk. Az ZX is egy bevallt recept nekik. Ergo szinte semmi hátrány mellett képes több mint duplázni a gyári teljesítményt.
Ha e körül az összeg körül gondolkodsz, akkor 350ert van egy eladó. Az kicsit erősebb, több benne a tuningalkatresz, akár holnap lehet vele nevezni Sport70 kategóriába... de a régebbi kasztnis 98as. / 3000km van a blokkban /
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_factory-9630698