Csak nem kezded megunni a sok okos tulajt? Ne légy gonosz, kitartóan segíts nekik. A kérdések pedig csak jönnek-jönnek-jönnek.... Arra vigyázz, hogyha nem segítesz fűnek-fának, akkor mindegy mennyi jót tettél előtte, te leszel a gonosz. :D
Még egy kérdés mára aztán alvás.
Tehát meleg motornál alapjáratnál ha tök gázt húzok nem szabad megtorpannia? Ezt biztos észrevettem volna de azétr holnap nagyon figyelmesen kipróbálom. Csutka gázra biztosan nem áll le.
Még egyszer köszönöm a segítséget Mester.
A bemutatott példány is pár hete lett vásárolva, a meleg motor pedig azért lényeges mert a magasabb nyomáson üzemelő szelep bekormolja a gyertyát. Neked milyen a gyertyaképed?
Ha a nyomásérték nem jó a motor hidegen elviseli a többlet üzemanyagot. Viszont meleg motornál nem . Megtorpan, hirtelen gázadásnál vagy gázelvételnél vissza emeli az alapjáraton vagy le áll mert sok az üzemanyag!
Sanq Mester.
Ezt határozottan cáfolnám, mivel én 10 hónappal ezelőtt lehet szerencsés voltam, de a haverjaim 3 db-ot (három különböző motorba) vettek azóta és mind működik. Ráadásul az utolsó kb. 3 hete lett vásárolva. Tehát a minőség nem változott.
Értem Miofan.
Melegen vagy hidegen tök mindegy, beindul és beáll a fordulat 2000-re mint a szög. Továbbra sem értem miért lényeges a "meleg" motor.
Légyszi fejtsd ki bővebben miért lényeges a meleg motor, vagy mire lehet ebből következtetni.
Köszönöm.
Erre én válaszolok nem az a lényeg mit töl ha nem hogyan ! Ha neked megfelel egészségedre csak akkor soha nem mentél tökéletesen üzemelő ditechel ! Egy videót tölthetnél fel a motorod üzemmeleg indításáról! Úgy mint én ahogy szoktam !
Kompresszor nyomást mérj, 5-7 bar között kell lennie, az injektor fej alján van egy csésze abban van a nyomástartó azt is nézd meg. Ha a csészében üzemanyagot találsz akkor a nyomtartó a hibás. A hőgomba ilyen szinten nem szokott bezavarni.
van egy sr50 ditechem, és olyan gondja lenne, hogy általában fixen másodikra beindul, de van amikor szenved vele rendesen csak teker teker és semmi, most lett véve bele tök új gyertya, a probléma fennáll, a következőre gyanakszunk, még nem mértük ki,
-a kompresszor kevés levegőt ad vagy
-a hőjeladó egy bizonyos hőmérsékleten jó, bizonyosan nem, és több üzemanyagot küldet mint kéne, mert a gyertya kormolódik ezerrel
Azért egy 21es karburátorral biztos nem 5 litert fog enni! Az inkább jó lesz 7-8 nak is! Volt pár 70es robogóm amin 21es karburátor volt és egyik sem 5 litert evett hanem minimum 7-et! Szerintem napi 40-50 kmre csak akkor vegyél 70es motort ha fontos a sebesség, sokkal dinamikusabb egy 50-esnél viszont jobban is kopnak benne az alkatrészek, közel sem olyan tartós és megbízható mint egy gyári! Érzékeny a hőmérsékletre , sokkal több törődést igényel mint egy gyári. Most egy 50es sr-em van, előtte egy 70 es yamahám volt amit dolgozni járni használtam, abban is malossi sport henger volt, 17,5 ös karbi de mindig volt valami bütykölni való rajta. Ha a megbízhatóság, tartósság a fontos csak is gyárit vegyél, 1-2 ezer km-es motorral sokáig nem lesz gondod.
Tehát meleg motornál alapjáratnál ha tök gázt húzok nem szabad megtorpannia? Ezt biztos észrevettem volna de azétr holnap nagyon figyelmesen kipróbálom. Csutka gázra biztosan nem áll le.
Még egyszer köszönöm a segítséget Mester.
Köszönöm.
Ezt határozottan cáfolnám, mivel én 10 hónappal ezelőtt lehet szerencsés voltam, de a haverjaim 3 db-ot (három különböző motorba) vettek azóta és mind működik. Ráadásul az utolsó kb. 3 hete lett vásárolva. Tehát a minőség nem változott.
Melegen vagy hidegen tök mindegy, beindul és beáll a fordulat 2000-re mint a szög. Továbbra sem értem miért lényeges a "meleg" motor.
Légyszi fejtsd ki bővebben miért lényeges a meleg motor, vagy mire lehet ebből következtetni.
Köszönöm.
Köszönöm a válaszod, mire gondolsz a meleg indítással kapcsolatban?
Amint lesz időm csinálok videót.
Én 10 hónapja használok ilyen szelepet, (mint korábban is írtam) és nekem működik. Ha a nyomásérték szar az enyém mitől működik?
van egy sr50 ditechem, és olyan gondja lenne, hogy általában fixen másodikra beindul, de van amikor szenved vele rendesen csak teker teker és semmi, most lett véve bele tök új gyertya, a probléma fennáll, a következőre gyanakszunk, még nem mértük ki,
-a kompresszor kevés levegőt ad vagy
-a hőjeladó egy bizonyos hőmérsékleten jó, bizonyosan nem, és több üzemanyagot küldet mint kéne, mert a gyertya kormolódik ezerrel
ötletek?