Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon örülök hogy segíthettem !!
Sziasztok!
Szeretném megköszönni Miofan- mesternek a ditech robogómon végzett nagyszerű munkáját. Eddig egy szerelő sem tudta megjavítani akihez elvittem. Már úgy volt, hogy eladom de most nagyon megszerettem. Nem mindegy, hogy kihez viszi az ember javítani. Köszi még egyszer ezt a nagyszerű munkát. Üdv Gábor!
Köszönöm
Hello! Egy kicsit kipofoznám a hátsó lengéscsillapítót. Ma le is szereltem a motorról, de a rugós tagot nem tudtam megfejteni hogy lehetne szétszedni. A belső edzett csövet kellene lefixálni és úgy lecsavarni vagy speckó szerszámot igényel?
Köszönöm a gyors választ, de hol-hogyan találom meg Sanq mestert? Sajnos nem tudom használni a fórumot. Köszi
Hello ! Sajnos nem tudom hány grammosak a görgők,még a gyári benne minden,a szíj méreteét ugyszintén nem mert nem szedtem le még a deknit.Karbis az én gépem is mindennel meg vagyok elégedve csak ez a zizegés nagyon zavar.Szerintem elírtad hogy 130000 egy gyári kipufogó:)
Nekem azt mondta egy szerelő hogy porcelán van benne az törhetett el,akkor nem tudom mi zizeghet benne egyszerűen.
Sanq mester tud segíteni neked írj neki egy pm -et .
Sziasztok. Nyomásszabályozóra lenne szükségem, tudnátok segiteni? Nem gyujt a Ditech, és a kis tál félig van üzemanyaggal. Igen tudom tele van vele a google, csak az a gond hogy én Németországban élek, itt meg csak eddig komplett befecskendezöt találtam. Valaki ki tudna küldeni, paypalon tudok fizetni, vagy ebay? Minden választ elöre is köszönök. Szép hétvégét!
Sziasztok!

Valaki lenne olyan kedves és karbis sr50-be ajánlana valami minőségi gyertyát?
Tele a t....m az NGK-val
Szia Lajos!
Egyáltalán nem zavarsz! A katalizátort egy profi karosszériás szedte ki, nem én! Az oldalából vágtak ki egy darabot, így fértek hozzá a katalizátorhoz. Megmutatták amit kivettek belőle, 1 db fémszerű hullámlemez volt összecsócsálva. Teljesítmény nem változott, egy "hangyafasznyit" ércesebb lett a hangja de nincs nagy különbség. Kicsit nyitottabb lett a kipufogó, legalább nem tömődik el. Igazából egy lejtőn szoktam kipróbálni, kivétel előtt 80 km/h volt, utána 75 km/h. Ez valós 76-71 km/h, mivel 4-et csal az óra 60 km/h felett. (GPS-el mértem) Én annyit javasolnék, ha nem nagyon zavar a "zizegés", inkább ne nyúlj hozzá mert nem biztos, hogy jobb lesz! Viszont ha kiszedeted, és meg gondolod magad, a gyári kipufogó újonnan 130-150.000 Ft! Ezek a sport dobok elég gagyik ahogy elnézem, semmi anyag sincs bennük és ahhoz képest nagyon drágák. Rendeltem egy Gianelli Extra V2-t de szerencsére rosszat küldtek és vissza küldték a teljes vételárat + szállítási költséget. Szép nem mondom de max volt 1 kg az egész, a gyári legalább 5 kg. Részemről amíg el nem rohad a kipofogó, nem lesz másik.
Képet tudok küldeni a kipufogóról, de azt, hogy hol vágtak ki belőle nem látszik, lecsiszolták, + fényezték. (15.000 Ft-ba fájt)

Pár dolgot én is kérdeznék: A Tiédben hány grammos görgők vannak a variátorban? Milyen méretű szíj van benne? Karburátor mekkora, és mekkora a főfúvóka? Már ha karbis és nem injektoros Ditech! :-)

Üdv: Kornél
Sziasztok valaki járt már úgy hogy a szekunder levegő ház szétolvadt mit csináltatok a válasz előre köszi
Az a "katalizátor" full fém, nem tudom elképzelni, hogy hogyan törne el. Ráadásul nem is alufólia vastagságú. Ha visszakeresel, én már raktam fel képet a szétvágott Ditech kipuról, rohadtul szar meló kiszedni, visszahegeszteni pláne, szerintem szépre nem is nagyon lehet szépre. Ha megnézed a képet, akkor láthatod, elég sok helyen meg van hegesztve, fúrni is kell a kiszedéshez. Legalábbis ami egy 2004-es Ditec-en van, lehet, van máshogy kivitelezett is, de szerintem ha van is, nagy eltérés nem lehet.
Yapci ezt neked írtam csak privátba szerettem volna
Szia! Olvastalak a fórumon és szeretnék tőled kérdezni egy két dolgot ha nem zavarok.Ugyanolyan motorom van mint neked evvel kapcsolatban.Azt írtad a kipufogóból kiszedted a katalizátort leginkább ez érdekelne,hogy változott e a teljesítmény ill a fogyasztás ezek után.Mert az enyémben sajnos zizeg a kipufogó szerintem a katalizátor tört el .Gyári az enyémen még minden 4400 km van benne 80-85 megy így is óra szerint.Szeretném ha elmondanád hogyan lett kivéve a katalizátor,ill hogy vágtátok meg a dobot,mert én is ki akarom szedetni.Esetleg ha képet tudnál küldeni a kipufogóról megköszönném.

Üdv:Lajos
Sziasztok!
Leginkább robogó szakértők segítségét kérném. Van egy 2003-as, karbis, Aprilia SR 50 Morini-s vizes robogóm. Jelenleg max valós 65-öt megy alattam, 108 kg vagyok. A gyorsulása szuper, piros lámpánál autók állva maradnak.
Eddig tuning mentes, csak egy Malossi Multivar variátor van benne sárga kontraszt rugóval, gyári kipufogó katalizátor nélkül. (ki lett szedve)
Nagyon nem szeretném tuningolni, csak ha tönkre megy, elhasználódik 1-1 alkatrész, azt szeretném pótolni majd. (pl.: Malossi kuplung, Malossi membránház, lapok, stb...) Az lenne a kérdésem, hogy ha ezeket kicserélem, attól nem károsodik a főtengely, stb... alkatrészek, ill. mivel jobb egy Malossi Fly kuplung? Bocs, ha hülyeséget kérdeztem! (4 szakmám van és egyik se motor szerelés)
Köszönöm szépen előre is!
Üdv: yapci
Csatlakozom! Én az SR50-be ősz óta, amikor is bekerült a vízleválasztó és az új nyomástartó szelep, 1300 km-t tettem már meg mindenféle hiba nélkül. Azóta is nagyon szuperül üzemel a motor, nem hagy cserben soha, mindig indul. Egyszóval én is köszönöm Miofan-nak és Sanq-nak! Tényleg nagyon segítőkészek.
Nagyon nincs mit megköszönni ehhez értek csak egyből ide kellett volna jönni !!!
Sziasztok!

Ma hoztam el a motoromat Miofan-tól. Megint remek munkát végzett.
Simán megtettem vele 70 km-t. Hengert cserélt és minden apró javítást elvégzett a motoron.
Aranykeze van.
Hónapokat vártam Pesten,hogy valaki megjavítsa a motort de hiába.
Csak a--nem foglalkozom vele(szerelők) kijelentésekkel találkoztam.
Hála Miofannak minden rendben a motorral.
Már régebben írtam de most is csak azt tudom írni: bárkinek gondja van a ditech-el keresse Miofant.
Köszönöm még 1 x!!!
Laslovasnak!
Kapcsold vissza a piros gombot és be fog indulni újra.
Az a gomb a stop gomb!
Sziasztok van egy aprilia sr ditech factory robogom 2010es kiadás kb két éve áll s be inditottam valameik nap. be is indult elsőre csak megnyomtam a gáz fölött találhato piros gombot s azota nem indul be mi lehet az oka?