Lecseréltem a kompresszoromat egy HS Tuning által felújított darabra, mert a régi alapjáraton csak 4 Bar-t tudott, de az új is kb ennyit tud. Picivel 4 Bar felett van, kb 4,2-nél. Szerintetek mi lehet a gond? A nyomás nem szökik a rendszerből, még hosszú állás után sem.
Húzd meg mindkét anyát, mert lehet valamelyik lelazúlt.
Nálam egyszer hasonló dolog történt: Mentem melóba reggel, majd menet közben elment a haktóerő, de a motor fordulatszáma változatlan maradt, ekkor gázt adtam, hogy kompenzáljam a jelenséget. A motor újra gyorsulni kezdett, majd iszonyatos daráló hangot adott. Azonnal lehúzódtam és leállítottam. Hazatoltam és az oldaldekni leszedése után nyílvánvalóvá vált, hogy mi is történt. A Variátorról lelazúlt az anya és a külső tárcsán lévő műanyag ventillátort ledarálta a berugókar fogaskereke. A lapátok cseréje és az anya meghúzása után (nyomatékkulcssal) többé nem volt gondom.
Szóval elsőnek én ezt nézném meg. És a szíjat is nézd végig, hátha megsérült.
Pár hete mentem dolgozni reggel, és egyszer csak lelassult a motor, elment belőle az erő, amikor húztam neki, nagyon hangos volt. Megálltam vele, utána mentem vele kb. 20-30-al, beértem a céghez, haza fele már semmi baja nem volt, viszont azóta furcsa hangot hallok, szerintem a szíj környékéről jöhet a hang. Leszedtem az oldaldeknit, onan hallok hangokat. Csináltam videót, de nem tudom feltölteni.
A kuplungharangot és a szíjat levéve a kuplung/ékszíj tárcsa "tömb" rá van tolva a kihajtás tengelyére. Ezt a "tömböt" szabadon, minden ellenállás nélkül el kell tudni forgatni a kihajtás tengelyén. Ha szorul, akkor az a csapágy meg van szorulva, ami ebben a "tömbben" van. Akkor ezt az egészet le kell húzni a kihajtás tengelyéről és meg kell nézni benne a tűgörgőt. Lehet, hogy csak zsír kell neki.
Ha viszont így (a kuplungharang nélkül) könnyen forog, akkor a kuplungot kell ellenőrizni, hogy visszatér-e nyugalmi állapotba álló helyzetben, vagy alacsony fordulaton. Ha nem, akkor állandó kapcsolat van a kuplungbetét és a harang között. Lehet, hogy valami kosz került a kuplungba, vagy eltört/ kinyúlt/elgyengült valamelyik (vagy mindegyik) kuplungbetét kis rugója.
Amit még érdemes lehet megnézni, hogy a kuplungot rögzítő nagy anyacsavar (asszem 34-es kulcsnyílású) nem lazult-e le, mert akkor az beleérhet a kuplungharangba és ez is okozhat kapcsolatot a "tömb" és a kihajtás tengelye között.
Sziasztok.Van valakinek ötlete,hogy a fekete gyertya színt mi okozhatja?Most lett karbi cserélve teljesen új,henger és dugattyú szintén most lett cserélve.Ha indítok szinte rögtön lefullad ha nem húzom a gázt a másik probléma pedig,hogy a hő fok pillanatok alatt az egekbe szökik fel viszont ha leszedem a légszürőt akkor nem megy fel a hőfok.Tippje van valakinek a hibára?
Sziasztok
Van egy 2005 sr factory ditechem. Olyan probléma van vele, hogy ha nincs beindítva akkor teljesen meg van szorulva a kerék, alig lehet elforgatni. Ha meg be van indítva és jár akkor úgy forog a hátsó kerék mintha húznám a gázt. A kerékcsapagy ki lett cserélve de a hiba maradt. Nem igazán értek a robogók hajtásához, de gondolom ezeken is van egy üresjárat mint az autóknál. Vagy rosszul tudom? Olyan mintha nem lenne üres hanem sebességbe lenne, a kuplung nem zár vagy nem tudom. Hol érdemes keresni a hibát?
Sziasztok nagyot csalódtam az Apriliában a kuplung felől csúnya csörgő hangot hallok valakinél már volt ilyen probléma és mi volt a baj a választ előre is köszönöm
Danuz !
A második képen a karburátoron a két üres csonk a karbifűtés, és a hűtővíz rendszerre van rákötve eredetileg.
Alatta a réz csonk az olajcsonk, ez láthatóan be van kötve.
Az első képen az összetoldott két gumicső ment eredetileg a karbifűtés csonkokra.
Azért van összetoldva, mert különben elfolyna a hűtővized.
A vastag gumicső a variátor ékszíj dekli alól jön.
Eredetileg a kipufogóba csatlakozott, egy visszacsapó szelepen keresztül.
Szerepe valami emissziós megfelelőség tartása, ill. a talán még a katalizátor miatt is van szerepe.
Ezen keresztül szív a kipufogó plusz levegőt, ami keveredik a távozó kipufogó gázzal.
Nekem ugyan ilyen Streetem van, és nekem is ki lett kötve, de fent maradt a visszacsapószelep, de ennek nincs jelentősége...
Fekvő minarellire.
Ez egy ki tudja mennyit és milyen körülmények közt használt / képről nem 500van benne és valami kecskehugy olajjal hajtott / ám ennek ellenére egy komoly henger.
86cc, 17-19le, 90ezer körüli új árral
A fejet nem hinném, hogy külön megkapod, mert ez a fej ehhez jó és nélküle a henger sem ér szinte semmit. Elvileg az is modular...
/modular=cserélhető fejbetet+a víz áramlik a hengerfej körül is/
Az első képen én nem tudom, hogy az ott milyen cső lehet, de szerintem annak kelle az olajpumpára mennie. A második képen a két csonk alatt ott van a vékony olajcső, amin az olajpumpa nyomná az olajat a karburátorba. Ha azt követed, megtalálod az olajpumpát.
Az a két csonk egyébként a fűtés lenne, ha be lenne kötve a vízhűtő körbe.
Igen, volt otthon egy hibás darabom, ami kb fél Bar-t tudott és azt küldtem el neki, majd pár nap múlva küldte a felújított darabot.
Ha vkinek lenne jó állapotú középsztendere sr50 streethez, az legyen kedves szóljon!
Kössz
Lecseréltem a kompresszoromat egy HS Tuning által felújított darabra, mert a régi alapjáraton csak 4 Bar-t tudott, de az új is kb ennyit tud. Picivel 4 Bar felett van, kb 4,2-nél. Szerintetek mi lehet a gond? A nyomás nem szökik a rendszerből, még hosszú állás után sem.
G.
Nálam egyszer hasonló dolog történt: Mentem melóba reggel, majd menet közben elment a haktóerő, de a motor fordulatszáma változatlan maradt, ekkor gázt adtam, hogy kompenzáljam a jelenséget. A motor újra gyorsulni kezdett, majd iszonyatos daráló hangot adott. Azonnal lehúzódtam és leállítottam. Hazatoltam és az oldaldekni leszedése után nyílvánvalóvá vált, hogy mi is történt. A Variátorról lelazúlt az anya és a külső tárcsán lévő műanyag ventillátort ledarálta a berugókar fogaskereke. A lapátok cseréje és az anya meghúzása után (nyomatékkulcssal) többé nem volt gondom.
Szóval elsőnek én ezt nézném meg. És a szíjat is nézd végig, hátha megsérült.
G.
Valaszokat elore is koszi
http://youtu.be/SKuFtPMWuHI
Pár hete mentem dolgozni reggel, és egyszer csak lelassult a motor, elment belőle az erő, amikor húztam neki, nagyon hangos volt. Megálltam vele, utána mentem vele kb. 20-30-al, beértem a céghez, haza fele már semmi baja nem volt, viszont azóta furcsa hangot hallok, szerintem a szíj környékéről jöhet a hang. Leszedtem az oldaldeknit, onan hallok hangokat. Csináltam videót, de nem tudom feltölteni.
Ha viszont így (a kuplungharang nélkül) könnyen forog, akkor a kuplungot kell ellenőrizni, hogy visszatér-e nyugalmi állapotba álló helyzetben, vagy alacsony fordulaton. Ha nem, akkor állandó kapcsolat van a kuplungbetét és a harang között. Lehet, hogy valami kosz került a kuplungba, vagy eltört/ kinyúlt/elgyengült valamelyik (vagy mindegyik) kuplungbetét kis rugója.
Amit még érdemes lehet megnézni, hogy a kuplungot rögzítő nagy anyacsavar (asszem 34-es kulcsnyílású) nem lazult-e le, mert akkor az beleérhet a kuplungharangba és ez is okozhat kapcsolatot a "tömb" és a kihajtás tengelye között.
Van egy 2005 sr factory ditechem. Olyan probléma van vele, hogy ha nincs beindítva akkor teljesen meg van szorulva a kerék, alig lehet elforgatni. Ha meg be van indítva és jár akkor úgy forog a hátsó kerék mintha húznám a gázt. A kerékcsapagy ki lett cserélve de a hiba maradt. Nem igazán értek a robogók hajtásához, de gondolom ezeken is van egy üresjárat mint az autóknál. Vagy rosszul tudom? Olyan mintha nem lenne üres hanem sebességbe lenne, a kuplung nem zár vagy nem tudom. Hol érdemes keresni a hibát?
A második képen a karburátoron a két üres csonk a karbifűtés, és a hűtővíz rendszerre van rákötve eredetileg.
Alatta a réz csonk az olajcsonk, ez láthatóan be van kötve.
Az első képen az összetoldott két gumicső ment eredetileg a karbifűtés csonkokra.
Azért van összetoldva, mert különben elfolyna a hűtővized.
A vastag gumicső a variátor ékszíj dekli alól jön.
Eredetileg a kipufogóba csatlakozott, egy visszacsapó szelepen keresztül.
Szerepe valami emissziós megfelelőség tartása, ill. a talán még a katalizátor miatt is van szerepe.
Ezen keresztül szív a kipufogó plusz levegőt, ami keveredik a távozó kipufogó gázzal.
Nekem ugyan ilyen Streetem van, és nekem is ki lett kötve, de fent maradt a visszacsapószelep, de ennek nincs jelentősége...
Ez egy ki tudja mennyit és milyen körülmények közt használt / képről nem 500van benne és valami kecskehugy olajjal hajtott / ám ennek ellenére egy komoly henger.
86cc, 17-19le, 90ezer körüli új árral
A fejet nem hinném, hogy külön megkapod, mert ez a fej ehhez jó és nélküle a henger sem ér szinte semmit. Elvileg az is modular...
/modular=cserélhető fejbetet+a víz áramlik a hengerfej körül is/
Mennyit ér?
Amennyiért megveszik...
Az a két csonk egyébként a fűtés lenne, ha be lenne kötve a vízhűtő körbe.