A napokban vettem egy Aprilla SR 50 Ditech-et. Hiba: nehezen indul, sokáig kell indítózni, mire beindul. Már levettem a kompresszor csövet, ami az injektorra megy, és benzin folyt belőle.
Valami ötlet????
Hát hogy beletekerve a hengerfejbe fejtetőre fordítva fel lehessen önteni vízzel ne az egész cullangot kelljen lenyomni a víz alá az meg hogy rossz hát mégse a jót öntsd nyakon vízzel
Üdv gzedi ,,nekem is ilyen problémám volt,én úgy jöttem rá,hogy levettem a hengerfejet mindenestől,,,az injektor része rajta marad,,és egy kompresszorral adtam neki nyomást,,rossz gyertya bele és egy kis víz a levegő injektorhoz ,máris jött a buborék szépen,,remélem érted ,és tudtam segíteni,,,
miofan mester vállálod az injektorem felújítását? (már nem azon a helyen dolgozom így nem tudom megcsinálni a pucolást,és amúgy is nyomástartót kéne cserélnem ,meg tömítéseket)
A következő tervem hogy leveszem a hengerfejet mindenestöl (injektor, vizleválasztó, csövek, kompreszor) és beleteszem egy vödör vizbe, megnyomom levegővel és...
És odaültetem a páromat, ő ugyanis sokkal türelmesebb mint én!
Szerintem azért meg kellene hogy jelenjen egy-két bubi a hibás helyen, hiszen pár óra mulva 0-ra leenged. Más lenne a helyzet ha egy hét múlva engedne le! Vagy szerintetek?
Leszereltem, bele tettem egy vödör vizbe, adtam neki 8bart és lestem a buborékokat! Majd kivettem a dugót, öntöttem a helyére tusfürdőt és megint jött a 7-8bar! Buborék sehol...
Esetleg van még valamilyen módszer?
Sziasztok! Problémám van a levegőnyomással, mégpedig a következő:
Kb. 4-5 órás pihenés után a nyomás leesik 0-ra. A kompresszort leellenőrizem, csövek, csatlakozások, vizleválasztó környéke rendben, a nyomástartó új. A levegőinjektor lehet a hibás,? "Csináld magad" módszerrel hogyan tudom a hibás részt megtalálni?
2010-es piaggio blokkos street-hez milyen fékolajat és fagyállót érdemes venni? A gyárilag ajánlott folyadékokat gyakorlatilag sehol nem árulnak itthon.
SOS kérdés: A ditec lendkereke megegyezik a Jetforce-éval? Széttört a mágnesem és sehol nem találok bontott lendkereket.
Vagy mondjuk máshol van benne az ék?
Én nem fúratnám, hanem vennék egy új hengert, mert a fúrt henger soha nem fog annyit elmenni mint egy új, mert az újban sokkal keményebb réteget alakítanak ki edzéssel a felületen. A fúrással ezt lefúrják, már amennyi a kopás miatt maradt. pénzben a fúrással egy kicsit kevesebből jössz ki, de hosszú távon tutira az lesz a drágább megoldás. persze ha ősszel el akarod adni a motort, az más tészta. Ha valami kínai fosadékban gondolkodsz, akkor annak persze nincs alternatívája...
Szerintem.
A dugattyúval meg pláne nem igazodsz semmihez, mert a dugattyúhoz fúrják a hengert.
Valami ötlet????
És odaültetem a páromat, ő ugyanis sokkal türelmesebb mint én!
Szerintem azért meg kellene hogy jelenjen egy-két bubi a hibás helyen, hiszen pár óra mulva 0-ra leenged. Más lenne a helyzet ha egy hét múlva engedne le! Vagy szerintetek?
Esetleg van még valamilyen módszer?
Kb. 4-5 órás pihenés után a nyomás leesik 0-ra. A kompresszort leellenőrizem, csövek, csatlakozások, vizleválasztó környéke rendben, a nyomástartó új. A levegőinjektor lehet a hibás,? "Csináld magad" módszerrel hogyan tudom a hibás részt megtalálni?
2010-es piaggio blokkos street-hez milyen fékolajat és fagyállót érdemes venni? A gyárilag ajánlott folyadékokat gyakorlatilag sehol nem árulnak itthon.
Vagy mondjuk máshol van benne az ék?
Szerintem.
Szerintem.
A dugattyúval meg pláne nem igazodsz semmihez, mert a dugattyúhoz fúrják a hengert.