A másik kérdésem, van valaki aki feltudná újítani az injektorfelyemet? Nyomástartócsere, és tömítések cseréje lenne a feladat. Természetesen nem mind1 mennyi összegért szokták csinálni ezt.
húúú de régen jártam itt...... Nos elég jól megyegetett a motorom az elmúlt időszakban, ám valamilyen oknál fogva 7000 fordulatnál egy idő után ingadozni kezd a fordulatom 6500 és 7000 között. Hidegen melegen ez a jelenség.
Igen, de mivel ez gyári / + nem karbis /, így elég kicsi az esélye, hogy a fémlapok olyan szinten elalljanak... Nézd... A hengered állapotát elnézve a membranlapok lesznek itt a sor végén. Hiába szeretnéd, hogy a legkisebb gond legyen, itt teljes felújításra van szükség. A minimális is az, hogy megfuratod a hengert, veszel egy jó minőségű dugattyút, tömítéseket.
Minden más jöhet utána, de Mindenre csak akkor derül fény, ha szét van szedve.
Ez egy gyár által meghúzott csavar és a végén letörik a fejét hogy halandó ne tudja kiszedni na de ha ki van szedve úgyse ez kerül vissza így nem is értem a gyár álláspontját. Le ne szedd a hengert meg hegeszteni sem kell hegyesebb lapos csavarhúzó megfelelően tartva meg egy kisebb kalapács és egy kisebb koppintás és már lehet is tekerni kifelé kézzel rengeteget kiszedtem már ezzel a módszerrel
Kicsit brutálisabb megoldás, ha leszeded a hengert és odaférsz flex-el, akkor keresztbe belevághatsz egy rovátkát, amit aztán lapos csavarhúzóval lecsavarhatsz. Flex híján fémfűrész lap is szóbajöhet, csak az kicsit tovább tart. Ha van pereme a "csavarnak" akkor megpróbálhatod még fogóval rászorítani és kicsavarni. Ki is fúrhatod a csavart, aztán csavarkiszedővel kihajthatod. Vagy a már említett anya ráhegesztős módszert kell alkalmazni.
zizu2 Ez egy biztonsági csavar aminek a feje le törhető hogy csak szakszervíz javíthassa vagy cserélje. Ami az eltávolításást illeti csak rá tesztek egy 8-as anya csavart és az anya belseje felöl rá heggesztitek co2 heggesztővel. Ha nem boldogulsz vele vidd el egy kasznishoz meg oldja gyorsan.
Sziasztok.Valaki találkozott már a képen látható csavarszerű valamivel?Ez a membrán csavarjai 3 normál hatlapfejű ez pedig a negyedik.Hogyan lehet ezt leszedni.Előre is köszönöm.
Szép napot kedves márkatársak.
A véleményetekre lennék kíváncsi??
Hátsógumi vásárlás előtt állok .megéri-e a drágább Pl: Pirelli diablo vagy megteszi Pl:Bridgestone B02 is .
Gondolok itt élettartam ,tapadás ,komfort ,zaj stb..........tudom is én.
A lényeg megéri-e a több pénzt kiadni vagy gazdaságosabb az ár érték arányt figyelembe venni????
Sajnos nincs viszonyítási alapom .
CSőváz emberek.
Megint kérdőjelek keringenek a fejem körül.
Az egyik még mindig az lenne, hogy van-e esetleg valakinek egy - akár rossz is - kompresszor.
A másik egy általánosítás, mivel ugye nekem Jetforce-om van. És itt a henger miatt adódna egy(-két) kérdés. Töprengtem azon, hogy lecserélem a hengert, de szinte kivétel nélkül mindegyik öntöttvas. Mivel ugye az elektronikát hozzá igazítani (mivel ugye nem ditec) szinte esélytelen, így adódna a kérdés, hogy mire lehetne számítani? Amire azt írják, hogy "gyárival egyező", de nem alu (mint a gyári), hanem öntöttvas, annál elméletben mindenképpen áthangolás kellene?
Vagy vegyek inkább valami 70-es hengert és egy polini "kiegészítőt" a nyomástartóhoz? Vagy ott lenne még a Doppler S1R alu henger, ami alu és a leírás szerint jóval erősebb egy 50-es hengernél, viszont annál is tuti, hogy hangolni kellene, csak félek, hogy a polini cuccal nem lehet olyan finoman hangolni. Magyarul, ha betenném félek, hogy túl sok üzemanyagot is kapna, de a gyári beállításokkal (polini nélkül) meg túl keveset. Ráadásul félő, hogy ez is, meg az összes többi is már a tiltási fordulatszám feletti tartományban adná le a max teljesítményét.
Ezért lennék kíváncsi, hogy aki esetleg a Ditec-nél játszadozott hasonló dolgokkal, milyen eredményre jutott.
Ezért javasoltam, hogy bontásra ítélt motorból egy komplettet vegyen, lendkerékkel, jeladóval, trafóval, CDI-vel cakk-pakk. Lehet, hogy így pár ezerrel több lesz, mintha csak a CDI-t venné, viszont így komplett, egymáshoz tervezett cuccból fog állni a szerkezet és van irodalma a neten, hogy elindulhasson az átszereléssel.
Köszi Kinter1 a választ és tanácsot.Elektronikát nem vágom sajnos ezért vagyok bajban.Vettem ma tesztre egy 1700ft os elektronikát de még nem volt idő rá.Ez 5 vezetékes amit belegányoltak az 6 volt.Nem tudom a trafóról se milyen mert az se gyári tuti.
Müller gyárt sokféle elektronikát. Egy sima egyszerű dc-cdi kell neked. De! Ettől függetlenül még a lendkeréken lévő pöcköket el kell távolítani és csak egy bizonyosat meghagyni, ellenkező esetben az elektronika megbolondul a sok jeltől. Ahhoz a modulhoz használhatod akár a gyári gyújtótrafót is. Ő gyárt programozható dc-cdi gyújtást is, de ha nem vágod a témát, akkor annak a beállításával keményen szo.....i fogsz. Itt van most nálam egy volt munkatársam quad-ja, ilyen programozható modullal, de..... huhh... Maga a modul egyébként jó cucc, programozott PIC van benne és többet tud mint kellene (ami ez esetben hátrány).
Minden más jöhet utána, de Mindenre csak akkor derül fény, ha szét van szedve.
A véleményetekre lennék kíváncsi??
Hátsógumi vásárlás előtt állok .megéri-e a drágább Pl: Pirelli diablo vagy megteszi Pl:Bridgestone B02 is .
Gondolok itt élettartam ,tapadás ,komfort ,zaj stb..........tudom is én.
A lényeg megéri-e a több pénzt kiadni vagy gazdaságosabb az ár érték arányt figyelembe venni????
Sajnos nincs viszonyítási alapom .
CSőváz emberek.
Az egyik még mindig az lenne, hogy van-e esetleg valakinek egy - akár rossz is - kompresszor.
A másik egy általánosítás, mivel ugye nekem Jetforce-om van. És itt a henger miatt adódna egy(-két) kérdés. Töprengtem azon, hogy lecserélem a hengert, de szinte kivétel nélkül mindegyik öntöttvas. Mivel ugye az elektronikát hozzá igazítani (mivel ugye nem ditec) szinte esélytelen, így adódna a kérdés, hogy mire lehetne számítani? Amire azt írják, hogy "gyárival egyező", de nem alu (mint a gyári), hanem öntöttvas, annál elméletben mindenképpen áthangolás kellene?
Vagy vegyek inkább valami 70-es hengert és egy polini "kiegészítőt" a nyomástartóhoz? Vagy ott lenne még a Doppler S1R alu henger, ami alu és a leírás szerint jóval erősebb egy 50-es hengernél, viszont annál is tuti, hogy hangolni kellene, csak félek, hogy a polini cuccal nem lehet olyan finoman hangolni. Magyarul, ha betenném félek, hogy túl sok üzemanyagot is kapna, de a gyári beállításokkal (polini nélkül) meg túl keveset. Ráadásul félő, hogy ez is, meg az összes többi is már a tiltási fordulatszám feletti tartományban adná le a max teljesítményét.
Ezért lennék kíváncsi, hogy aki esetleg a Ditec-nél játszadozott hasonló dolgokkal, milyen eredményre jutott.