Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Scarabeo Ditech 50 gázbowdenje megegyezik-e az SR Ditech bowdenjével?
Mire lennél kíváncsi ez megszorult úgy becsületesen
Üdv urak ! 3 db ditech-em is van eladó , egy kör sr , egy suzuki katana , és egy factory érdeklődni privátban lehet . Szervizelt motorok !
A másik kérdésem, van valaki aki feltudná újítani az injektorfelyemet? Nyomástartócsere, és tömítések cseréje lenne a feladat. Természetesen nem mind1 mennyi összegért szokták csinálni ezt.
húúú de régen jártam itt...... Nos elég jól megyegetett a motorom az elmúlt időszakban, ám valamilyen oknál fogva 7000 fordulatnál egy idő után ingadozni kezd a fordulatom 6500 és 7000 között. Hidegen melegen ez a jelenség.
Így néz ki a dugattyú.Vélemények?
http://www.jofogas.hu/csongrad/Aprilia_Ditech__piaggio_Gilera_Suzuki__stb___nyomasszabalyzo_szelep_50092859.htm
Új henger,dugattyú,tömitések ma jöttek meg.Hétvégén teljes csere.Más szerintetek amit még cserélni kellene?Inkább most áldozok rá,de legyen jó.
Igen, de mivel ez gyári / + nem karbis /, így elég kicsi az esélye, hogy a fémlapok olyan szinten elalljanak... Nézd... A hengered állapotát elnézve a membranlapok lesznek itt a sor végén. Hiába szeretnéd, hogy a legkisebb gond legyen, itt teljes felújításra van szükség. A minimális is az, hogy megfuratod a hengert, veszel egy jó minőségű dugattyút, tömítéseket.
Minden más jöhet utána, de Mindenre csak akkor derül fény, ha szét van szedve.
Háát akár de hoztak hozzám olyan motort lábon aminek a 4 lapból az egyik le volt törve ès ment igaz nen tökèletesen de ment
Köszönöm,holnap ki is próbálom.Véleményetek szerint a membrán hibája okozhatja ha a motor nem akar beindulni?
Ez egy gyár által meghúzott csavar és a végén letörik a fejét hogy halandó ne tudja kiszedni na de ha ki van szedve úgyse ez kerül vissza így nem is értem a gyár álláspontját. Le ne szedd a hengert meg hegeszteni sem kell hegyesebb lapos csavarhúzó megfelelően tartva meg egy kisebb kalapács és egy kisebb koppintás és már lehet is tekerni kifelé kézzel rengeteget kiszedtem már ezzel a módszerrel
Kicsit brutálisabb megoldás, ha leszeded a hengert és odaférsz flex-el, akkor keresztbe belevághatsz egy rovátkát, amit aztán lapos csavarhúzóval lecsavarhatsz. Flex híján fémfűrész lap is szóbajöhet, csak az kicsit tovább tart. Ha van pereme a "csavarnak" akkor megpróbálhatod még fogóval rászorítani és kicsavarni. Ki is fúrhatod a csavart, aztán csavarkiszedővel kihajthatod. Vagy a már említett anya ráhegesztős módszert kell alkalmazni.
Sziasztok keresek aprilia sr 50 r factory-hoz sport kipufot 50-es hengerhez . Ide kérem a képeket vagy email csirio100@freemail.hu
zizu2 Ez egy biztonsági csavar aminek a feje le törhető hogy csak szakszervíz javíthassa vagy cserélje. Ami az eltávolításást illeti csak rá tesztek egy 8-as anya csavart és az anya belseje felöl rá heggesztitek co2 heggesztővel. Ha nem boldogulsz vele vidd el egy kasznishoz meg oldja gyorsan.
Sziasztok.Valaki találkozott már a képen látható csavarszerű valamivel?Ez a membrán csavarjai 3 normál hatlapfejű ez pedig a negyedik.Hogyan lehet ezt leszedni.Előre is köszönöm.
Szép napot kedves márkatársak.
A véleményetekre lennék kíváncsi??
Hátsógumi vásárlás előtt állok .megéri-e a drágább Pl: Pirelli diablo vagy megteszi Pl:Bridgestone B02 is .
Gondolok itt élettartam ,tapadás ,komfort ,zaj stb..........tudom is én.
A lényeg megéri-e a több pénzt kiadni vagy gazdaságosabb az ár érték arányt figyelembe venni????
Sajnos nincs viszonyítási alapom .
CSőváz emberek.
Megint kérdőjelek keringenek a fejem körül.
Az egyik még mindig az lenne, hogy van-e esetleg valakinek egy - akár rossz is - kompresszor.
A másik egy általánosítás, mivel ugye nekem Jetforce-om van. És itt a henger miatt adódna egy(-két) kérdés. Töprengtem azon, hogy lecserélem a hengert, de szinte kivétel nélkül mindegyik öntöttvas. Mivel ugye az elektronikát hozzá igazítani (mivel ugye nem ditec) szinte esélytelen, így adódna a kérdés, hogy mire lehetne számítani? Amire azt írják, hogy "gyárival egyező", de nem alu (mint a gyári), hanem öntöttvas, annál elméletben mindenképpen áthangolás kellene?
Vagy vegyek inkább valami 70-es hengert és egy polini "kiegészítőt" a nyomástartóhoz? Vagy ott lenne még a Doppler S1R alu henger, ami alu és a leírás szerint jóval erősebb egy 50-es hengernél, viszont annál is tuti, hogy hangolni kellene, csak félek, hogy a polini cuccal nem lehet olyan finoman hangolni. Magyarul, ha betenném félek, hogy túl sok üzemanyagot is kapna, de a gyári beállításokkal (polini nélkül) meg túl keveset. Ráadásul félő, hogy ez is, meg az összes többi is már a tiltási fordulatszám feletti tartományban adná le a max teljesítményét.

Ezért lennék kíváncsi, hogy aki esetleg a Ditec-nél játszadozott hasonló dolgokkal, milyen eredményre jutott.
Ezért javasoltam, hogy bontásra ítélt motorból egy komplettet vegyen, lendkerékkel, jeladóval, trafóval, CDI-vel cakk-pakk. Lehet, hogy így pár ezerrel több lesz, mintha csak a CDI-t venné, viszont így komplett, egymáshoz tervezett cuccból fog állni a szerkezet és van irodalma a neten, hogy elindulhasson az átszereléssel.
Köszi Kinter1 a választ és tanácsot.Elektronikát nem vágom sajnos ezért vagyok bajban.Vettem ma tesztre egy 1700ft os elektronikát de még nem volt idő rá.Ez 5 vezetékes amit belegányoltak az 6 volt.Nem tudom a trafóról se milyen mert az se gyári tuti.
Furatni kell a hengert és túlméretes dugattyú kell bele.
köszi a javaslatot.viszont a dugattyú oldala végig karcos sérült.Ilyenkor gondolom a hengert is cserélni kell nem csak a dugattyút.
Új tömítésgarnitúra bele aztán ha jó a henger megy tovább a gép
Müller gyárt sokféle elektronikát. Egy sima egyszerű dc-cdi kell neked. De! Ettől függetlenül még a lendkeréken lévő pöcköket el kell távolítani és csak egy bizonyosat meghagyni, ellenkező esetben az elektronika megbolondul a sok jeltől. Ahhoz a modulhoz használhatod akár a gyári gyújtótrafót is. Ő gyárt programozható dc-cdi gyújtást is, de ha nem vágod a témát, akkor annak a beállításával keményen szo.....i fogsz. Itt van most nálam egy volt munkatársam quad-ja, ilyen programozható modullal, de..... huhh... Maga a modul egyébként jó cucc, programozott PIC van benne és többet tud mint kellene (ami ez esetben hátrány).
Gondolom kéne rá egy új tömítés...