A baloldali kapcsolókonzolnál van egy sárga nyomógomb, amivel válthatsz a napi km-számláló, és a töltőfeszültség, illetve az összes megtett km kijelzése között (ez utóbbi az alapkijelzés).
Ha a gyújtást ráadod (nem indítod be a motort), és néhány másodpercig nyomva tartod a sárga kapcsolót, akor el kezd villogni az óra: minden egyes további megnyomással eggyel növelheted az órák számát.
Ha beállítottad az órát, akkor tartsd ismét lenyomva a sárga kapcsolót, amíg el kezd villogni a perc: minden egyes további megnyomással eggyel növelheted a percek számát.
Ha ezt is beállítottad, akkor vagy hagyod, hogy néhány másodperc múlva automatikusan kilépjen az óra beállítás üzemmódból, vagy ismét néhány másodpercig megnyomva tartod.
És már kész is az óra beállítása.
Sziasztok!
A napokban vásároltam zsír új sr50-et,karbisat. Olyan segítségre lenne szükségem,hogy a műszerfalon nem tudom hogy kell beállítani az órát!
Keresgéltem a neten kezelési és karbantartási útmutatót,de abban a régebbi típusú műszerfal ábrája van,illetve nem találtam.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Igen, van egy boltjuk, én is úgy szoktam vásárolni, hogy érte megyek a cuccokért. Mondjuk a 9Ah-s tényleg drága, a nyíregyi az egész baráti ár. Viszont a 4Ah-s zselés itt volt a legolcsóbb. Ilyenkor örülök, hogy az öreg malaguti megelégszik a kicsivel is.
Üdv:
Tamás
Köszike. Ott van bolt ahová be tudtál menni? Én a jaszmotor webáruházban néztem. Ahol te vetted ott a 9 ah-ás ami nekem kellene nagyon drága. 12500 Ft. Ahol én néztem Nyíregyházán, 7450 Ft. ,+ 1900 a futár. De van ott ismim aki megveszi akkor nem kell futárt fizetnem. Üdv: Attila.
Én ezt használom az enyémbe, csak 4Ah-t, igaz nekem F15-m van. Eddig semmi gondom nincs vele, mindig pöccre indítja a motort. Igaz, hogy még csak 2,5-3 hónapos. A tetején a ledek a töltöttségi szintet mutatják, ha megnyomod rajta a "TEST" gombot. Szerintem jó akksi.
Én anno rendeltem tőle, semmi nem volt jó. A teflon gyűrű sima PTFE műanyag volt , az o-gyűrűk pedig nem hő és benzin állóak voltak. Én ezt a céget ajánlom : http://www.oring.hu/ belső átmérőt és vastagságot kell megmérni egy tolómérővel. NBR ill. FPM közül lehet választani de még az EPDM is belefér. Teflongyűrűt meg egy ügyes esztergályossal kell csináltatni.
Ha többet tudsz, kérlek, oszd meg velem / velünk.
Ha a gyújtást ráadod (nem indítod be a motort), és néhány másodpercig nyomva tartod a sárga kapcsolót, akor el kezd villogni az óra: minden egyes további megnyomással eggyel növelheted az órák számát.
Ha beállítottad az órát, akkor tartsd ismét lenyomva a sárga kapcsolót, amíg el kezd villogni a perc: minden egyes további megnyomással eggyel növelheted a percek számát.
Ha ezt is beállítottad, akkor vagy hagyod, hogy néhány másodperc múlva automatikusan kilépjen az óra beállítás üzemmódból, vagy ismét néhány másodpercig megnyomva tartod.
És már kész is az óra beállítása.
A napokban vásároltam zsír új sr50-et,karbisat. Olyan segítségre lenne szükségem,hogy a műszerfalon nem tudom hogy kell beállítani az órát!
Keresgéltem a neten kezelési és karbantartási útmutatót,de abban a régebbi típusú műszerfal ábrája van,illetve nem találtam.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Attila!
Üdv:
Tamás
Én itt a honlapjukon vettem, nekem mondjuk jó, mert itt van Debrecenben. A 4Ah 7570 Ft volt
http://revopart.com/detail/akk...(I.GEL)
Üdv:
Tamás
Üdv: Attila!