Én ezt nem tudom. Úgy nézem hogy kétféle izzó van benne. Az egyik az P26s, a másik meg H3-as lehet. Az egyik gondolom 15, a másik meg 55W. Gondolom egyik a tompított, másik meg a távolsági lehet, tehát nem egyszerre világítanak. Hogy melyik-melyik, passz. A ditech-ben 2*15W izzó van gyárilag. Lehet hogy kicsit át kell variálni, sőt még az is lehet hogy kelleni fog egy SR125-ös lámpa kapcsoló vagy fénykürt nyomógomb is (meg relé is), de hogy az 55W-os izzó a 30W-os generátorral hogy fog muzsikálni..... nem tom. Na jó, a generátor nem 30W-os, tudom hogy van tartaléka, de azért tartósan levenni róla dupla áramot, "az kizárt dolog mert nemtudom".
ja annyi kérdésem lenne hogy a 03-as ditechbe milyen első izzó való? ki égett az egyik nekem és polírozzák a motort így meg se tudom nézni hogy milyen van benne.
Eszembe se jutna kicserélni. Amit kinter mondott vedd készpénznek ért hozzá gondolhatod ha a ditechbe modulokat tervez...
Őszintén te beleraknál egy CPI hussar lámpát az SR-edbe? Pont azért néz ki jól mert elöl kép projektor lámpa van. Szerintem. De ez is szubjektív.. tudni kell, hogy én mindig ragaszkodok a gyárihoz én ennek a hülyéje vagyok...nekem eszembe se jutna átalakítani.
hali.köszi szépen.eltüntél picit.kerestelek.tél folyamán ki akarom cserélni az sr lámpáját mert ma bebizonyitotta hogy gyengusz.kiváncsi vagyok a te javaslatodra is hogy mit érdemes ami max 15ezerböl megvan.kinter adott pár linket már jok azok is.gondolom semmi esély rá hogy a jelenlegi projektorost erösebé tegyem?hali
szia,ma megvettem az sr50-t amit mondtam.tök állat.megy mint állat.kb 95 a vége.teli tankoltam.40km-re mentem érte.saját lábán jött haza.simán átlag 70-nel jöttünk.sr gabi
Sziasztok. Na a nyomasszabalyzoszelep felujitasaval megjavult az inditasi problema. De most olyat csinal h. Amikorallo helybol indulok dadog meg.remeg amikor megindul nijcs vele gond csak eddig ezt nem csinalta... valmi otlet ?
Szia!
Szerintem túl könnyűek a görgők és nehéz neki a kontrasztrugó, de ez csak tipp. Nálam a 7 grammos görgő + citromsárga Malossi kontrasztrugó vált be.
A szakértők megmondják a tutit! :-) (Kinter1, N.S., Conair)
Ciao a tutti!
Van egy aprilia sr50 ditech piaggio levegő kompresszorom, egy 10-esért. A mocit már eladtam, van egy nagyobb, ezért válnék meg tőle. Hibátlanul működik.
Akit érdekel, írjon.
Üdv mindenkinek.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Van egy Aprilia sr 50 lc robogóm(karbis).Most vettem rá új szíjat,új rms kuplungot,variátorba 3.5g görgők.Jól gyorsul de a végsebessége épp,hogy eléri a 70km/h.Kontrasztrugóm narancssárga.Már ez volt benne mikor vettem.Túl erős lenne a kontrasztrugó és nem tud kifutni a szíj?Variátoron is látom ,hogy a szíj nem fut ki teljesen.Tárcsa tetejétől kb 2-3cm van még ahova nem megy ki a szíj.Tudnátok ebben segíteni mi lehet a probléma?
Üdv.
Kösz! Ha helyben lenne ilyen, akkor én sem gondolkodnék sprayn, de mivel nincs, ezért gondoltam megpróbálom sprayvel, de ha hülyeség, akkor marad az újrahúzás!...
Azt gondolom, ha valami elkopott, szétmállott, akkor ki kell cserélni, nem költeni ilyen hülyeségekre. Áthúzatod az egész ülést 4-5.000,- Ft-ból. Nálunk ennyiért csinálják.
A piros jelzés nálam az alacsony olajszintet jelzi (karbis). Érdemes ellenőrizni, és ha sokat állt, akkor lehet, hogy ott is kontakt hiba van
A service felrat pedig egyszerűen az esedékes szervizt jelzi.
Szép estét.
Előre léptem a rejtélyes hibákkal kapcsolatban.
Vagyis az egyiket megoldottam.
EFI hiba kipipálva.
A Killswitch kapcsoló hibás működése okozta a problémát .
Müködni müködött csak valamiért azt hitte hogy mése .
Érdekes mert a motor indult faxán.
Hosszas keresgélés után egy német fórumon akadtam rá a megoldásra.
Sokat ált és gondolom beleszivárgott az esővíz stb és nem volt kontakt kitakarítottam és lőn világosság
Már csak a hibalámpa és a SERVICE felirat maradt.
Mindent ellenőriztem és minden jó müxiik világít legalább is én úgy gondolom indul megy teszi a dolgát szóval passz.
Ha valakinek volt hasonló vagy van ötlete szívesen venném.
Nyah. :)
Őszintén te beleraknál egy CPI hussar lámpát az SR-edbe? Pont azért néz ki jól mert elöl kép projektor lámpa van. Szerintem. De ez is szubjektív.. tudni kell, hogy én mindig ragaszkodok a gyárihoz én ennek a hülyéje vagyok...nekem eszembe se jutna átalakítani.
Szerintem túl könnyűek a görgők és nehéz neki a kontrasztrugó, de ez csak tipp. Nálam a 7 grammos görgő + citromsárga Malossi kontrasztrugó vált be.
A szakértők megmondják a tutit! :-) (Kinter1, N.S., Conair)
Van egy aprilia sr50 ditech piaggio levegő kompresszorom, egy 10-esért. A mocit már eladtam, van egy nagyobb, ezért válnék meg tőle. Hibátlanul működik.
Akit érdekel, írjon.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Van egy Aprilia sr 50 lc robogóm(karbis).Most vettem rá új szíjat,új rms kuplungot,variátorba 3.5g görgők.Jól gyorsul de a végsebessége épp,hogy eléri a 70km/h.Kontrasztrugóm narancssárga.Már ez volt benne mikor vettem.Túl erős lenne a kontrasztrugó és nem tud kifutni a szíj?Variátoron is látom ,hogy a szíj nem fut ki teljesen.Tárcsa tetejétől kb 2-3cm van még ahova nem megy ki a szíj.Tudnátok ebben segíteni mi lehet a probléma?
Üdv.
Hibàs cdi is lehet.
Olvastam, hogy van olyan spray amivel le lehet fújni az ülést, ha már nagyon kopott. Repedések is vannak rajta. Mit gondoltok erről?
http://www.sprayfestek.hu/inde...
A service felrat pedig egyszerűen az esedékes szervizt jelzi.
Előre léptem a rejtélyes hibákkal kapcsolatban.
Vagyis az egyiket megoldottam.
EFI hiba kipipálva.
A Killswitch kapcsoló hibás működése okozta a problémát .
Müködni müködött csak valamiért azt hitte hogy mése .
Érdekes mert a motor indult faxán.
Hosszas keresgélés után egy német fórumon akadtam rá a megoldásra.
Sokat ált és gondolom beleszivárgott az esővíz stb és nem volt kontakt kitakarítottam és lőn világosság
Már csak a hibalámpa és a SERVICE felirat maradt.
Mindent ellenőriztem és minden jó müxiik világít legalább is én úgy gondolom indul megy teszi a dolgát szóval passz.
Ha valakinek volt hasonló vagy van ötlete szívesen venném.