Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja .halszemü amugy még nincs kész ,mert a lakot fel kell csiszolni utána polir és bemutatóó
jó lett a fényezés.Ha nem rakod vissza a sárvédöt akkor huzalkötegelövel kösd ki a fékcsövet meg a km spirált mert beleér a gumiba.A lámpa meg ha nincs rajta búra akkor szerintem kicsit halszerű lessz a gép töle.
köszi , a sárvédöt nemhiszem hogy viszarakom, de a plexit azt lehet
Nagyon jó lezz ez a szin jól mutat az Angel Eyes lámpával.
A sárvédöt meg a plexit nem rakod vissza mert avval csak fokoznád a szépségét
helosztok ,elkészült remélem mindenkinek tecik.
Ez tuti h nem Magyar motor! Nekem teccik a gép de ez sztem dragnak készült h ültetve van az eleje a hátulja meg emelve, meg gondolom kiállitásokra hordja a srác De kérdem én h mi értelme van 1 High-End tuningnak? Most én az SR-t vettem 650ezerbe, vettem volna 1 F-12őt 100ért és a többi 550ből tudtam volna épiteni 1 gépet, de mi az értelme? Több ismerősőmnek is van itt a városba High-End motorja de nem tud vele a városba motorozni mertt a hang miatt lelövik a motorról, 1000km/dugó, és eszik 10-12 litert! Az már csak arra jó h gyorsuljon vele! Bár mikor rákérdeztem a srácnnál h jó ez igy? Már ő is azt felelte h az volt a legjobb mikor Top trohy-ja volt ZX csővel meg egy 19es karbi és egész nap motorozott a városba vele! Én az SR-el meg lemeek a térképről 1 dugóval Max 3literes fogyasztás melett és megyek vele 95el
Az az igazság, hogy nekem nem igazán jönnek be az ilyen csili-vili cuccok. HA lenne egy robogóm, amibe beleölnék egy csomó pénzt, biztos nem csili-vili fényezést rakatnék rá. A kipufogó számomra nagyon..hmm..merész. Számomra a full-full high-end összeállítás lenne egy SR R 70-es Stage 6 blokkal, Stage 6 kipuffal, varióval, kuplunggal, slick gumikkal, down-hill kormánnyal, karbon idomokkal max 1 km órával, sport rugóstaggal, xenon lámpákkal, karbival, légszűrővel, meg 1-2 módosítással. És ezzel még utcára is kimennék. A kiállítási gépek nem igazán jönnek be.
Ez nem is magyarországi motor!
Szép-szép csak ezt már én nem szivesen vinném utcára, ez inkább kiállításra való.
Igazándiból az a szörnyű kipufogó zavar nagyon ezt készen lehet kapni vagy te merényelted?Bocsi a többi rendben van csak ez hmmmm.
Hát a színösszeállítás meg a forma nem az én izlésem az biztos.De rengeteg munka és szeretet van bene.Úgyhogy gratuálok neked.
Ez a tiéd vagy csak beraktad? Nekem személy szerint nem tetszik. Sőt undo...
elkészült a remekmü remélem tetszik mindenkinek)))))))))))))))))
Ezt a hengerszettet nekem írtad?
zsolo76@freemail.hu ez a mail címem...írd le hogy mit mennyiért adnál.
Köszi,üdv:Zsolt
az volt a baja hogy 38000km-t futott és elkopott a kompresszorban a gyűrű,nem csinált elég nyomást,valamint átengedte a forgattyúsházból az olajat
nekem van 1 eladó malossi hengerszettem+chippel az árban meg tudunk eggyezni +zx kipu ami rajta volt +mhr végáttétel (az10e)
Valaki mondjon nekem legyen szíves egy optimális beállítást gyári minarellis SRhez. Részletesebben: széria kuplungba, varióba és karbiba mekkora rugók, görgők illetve fúvókák ajánlatosak amit még elbírnak de jobban megy tőlük a moci?
Győrújbaráton most 7végén van ám a nagy motorostali! Ma volt a felvonulás...-3000 motor...ennyi elég? Kár, hogy hegynek felfelé tőgázon mentem 30at és majdnem felforrt a vizem is
Mer mi volt ma baja, hogy kompresszort kellett cserélni.
Megjöttek a stage6 gör gőszettek,a hebo kiputömőanyag ,meg a kompresszor,beleraktam, kicsit még zörgött leállt,de ahogy kidolgozta az olajat az injektor, helyreállt az agya alapjárat tuti lett,a gázadásra is jobban reagál,asszem leveszem a hirdetést nemsoká,nem adom el
inkább gyűjtök egy kis pénzt és megveszem rá a malossi 70es szettet

Nem tudtok Szolnok környékén vmi szerelőt aki ért ennek az injektorához?

Gondoltam meglepem a kis drágát egy pucolással.Ha más nem átgurulok Nagykátára úgy hallottam ott elég profik a ditech szerelésében.
Szia!
Szerintem ennek hasznáz fogod venni,töltsd le:
http://motorsport.wplanet.hu/t...
Üdv:Zsolt
Nagyon szépen köszönöm! Hozzá is látok.
Tehét leszeded térd előtti nagy idomot azt amelyik mögött az akasztó van, majd lehúzod a gumi védőt a foglalatról elfordítod kis lemezt, hogy kitudd venni az egőt, kicseréled majd vissza az egész. Mielőtt összerakod próbáld ki persze, nehogy kontakt hibás legyen.
Sziasztok!
Friss Sr tulajdonos vagyok és ezért is lenne kérdésem. Az alapjárata hol magas, hol alacsony a motornak! 21-es Dell orto karbi van rajta. Már kitísztítottam és szűrőt is raktam bele de így sem változott. Huzatás után is még bőg a motor egy darabig. Olyan mintha falsot szívna valahol.
Ha valakinek ven vmi ötlete annak előre is kösuönöm.
Helo mindenkinek!Eladó egy piaggio blokra való polini farkasfogas 0km-es henger és egy nagyon jó szinte új állapotú polini for race!Jah és még van egy polini 19.5-ös karburátorom ez is zsír új!
Szeretnék első fehér izzót cserélni (street-ben). Tud esetleg valaki valami gyors és könnyű szerelési útmutatóval szolgálni? Nagyon megköszönném!