Ha csak 160e red van a gépre akkor csak karbis gépek jöhetnek szóba.Keress egy 2000-2001 körüli www-s minarellis gépet olyan 130-150e közt a fennmaradó pénzböl meg rendbeteszed a hiányzó apróságokat.Fékek,gumik,görgök stb...
DITECH (Direct Injection TECHnology
Az új technológiával az üzemanyag nem a motor karterházába kerül be, olajjal keverve, mint a hagyományos kétüteműeknél, hanem az égéstérbe fecskendezi egy számítógép által vezérelt rendszer. A rendszer lelke a levegő-, üzemanyagadagoló egység, amelyben egy, az üzemanyag-ellátásért felelős befecskendező, és a benzin-levegő keveréket előállító, és ezt 5 Bar nyomáson közvetlenül az égéstérbe fecskendező injektor található. Az így előállított benzin-levegő keverék szemcsék mérete mindössze 8 mikron, szemben az autók befecskendezője által porlasztott 50 mikronos részecskékkel.
Magyarán:Injektoros a moci,nem karburátoros
nagyon olcsón adják azt a motort és nagyon-nagyon kevés km van benne... az elején a plexi a régebbi modellre való,ditech nem jött ki ezzel a plexivel,ahogy a hasidom sem a sajátja...Na mármost az órát száz°% hogy visszatekerték ki tudja mennyiről,az idomok meg valószínű egy eséstől eltörtek ezért van újrafényezve az egész motor.
másik variáció:jobban tetszett ez a régebbi idom a gazdájának,megvette és saját ízlésére festette a motort...
majd 2éve van ditechem én nem vennék még egyszer ha motorvásárlás előtt állnék...
maximum 2-3éveset vmi öreg papától aki még a fojtást sem vetette ki
Valaki megtudná nekem mondani hogy mi az a Di-tech?!
És szerintetek van kb 160000-rem mocira. Milyen sr-t vegyek? Di-tech-eset vagy ne?
Nem nagyon értek hozzá vagyis nagyon nem értek hozzá
Köszi mindenkinek ! Sziasztok!
Szerintem az enyém egyedi eset most vagy valamelyik nagyeszű az egyik kókler bandából ahol csináltattam rádugta egy piaggios gépre vagy kicserélték egy pia elektronikára és azért csinálja ezt.Nagykátán ahol tényleg értenek hozzá az úr mondta hogy veszettül keres egy levegő nyomás szenzort szegényke lehet z a ludas benne.Bár a hátoldalán valaki ráírta hogy piaggio 2003 tól és ami még viccesebb hogy ilyen elektronikát nem nagyon gyártott a malossi csak keveset ami komplett elektronika hanem csak egy módosítót amit a gyári computer és a kábelezés köz kell dugni.Na ami lényeg hgy mióta a kerepesi úti aprilia szervízben járt zóta folyamatosan ég az ellenőrző lámpája de ez láthatóan egy cseppet sem zavarja megy mint a vihar a maga 90-100 as óra szerinti sebességével.
szép a festése,amit a malossi comuterről mondtál elgondolkoztatóó,nem tudom,szerintem 15fok alatt még szeretnék mocizni ha nem esik az eső... a hengerről én is nemrég törtem le az egyik fület,azóta egy csavar fogja,de tökéletes egyenlőre nem bántom,ha befogom a kiput leáll,nem fúj ki
Én amikor megvettem a gépet elkzdett forrni hazavágtam a gyári hengert mivel letörtem a kipufogó fülét a hengeren eléggé el volt rozsdásodva a menet.Utána rögtön került rá a 70-es malossi henger majd rázott a fara induláskor belekerült a malossi fly majd ha már lúd legyen kövér alapon malossi vario.Nos utána csinált egy olyat hogy ősszel durrogott-puffogott elvittem egy csomó szakihoz a végén már főtengelyt is kellett cserélni de mint utóbb kiderült nem kellett és a hiba a malossi computer miatt 15 fok alatt hapcizik mert gyárival megy csak irtó lassan folytott amerikai computer max 60 al.Mióta rájöttem mi a gond ősszel 15 fok alatt leteszem és tavasszal 15 fok felett kiveszem a garázsból és simán megy ,ezekkel elment KB 5-6e Km majd egyik pillantról a másikra leállt sajnos gyűrűtörés de régóta mert mindig picit csörgött csak nem érdekelt.Utána most miután bejárattam megy mint atom feltünés nélkül.Harmadikra már talán sikerül képet beillesztenem:
Én amikor megvettem a gépet elkzdett forrni hazavágtam a gyári hengert mivel letörtem a kipufogó fülét a hengeren eléggé el volt rozsdásodva a menet.Utána rögtön került rá a 70-es malossi henger majd rázott a fara induláskor belekerült a malossi fly majd ha már lúd legyen kövér alapon malossi vario.Nos utána csinált egy olyat hogy ősszel durrogott-puffogott elvittem egy csomó szakihoz a végén már főtengelyt is kellett cserélni de mint utóbb kiderült nem kellett és a hiba a malossi computer miatt 15 fok alatt hapcizik mert gyárival megy csak irtó lassan folytott amerikai computer max 60 al.Mióta rájöttem mi a gond ősszel 15 fok alatt leteszem és tavasszal 15 fok felett kiveszem a garázsból és simán megy ,ezekkel elment KB 5-6e Km majd egyik pillantról a másikra leállt sajnos gyűrűtörés de régóta mert mindig picit csörgött csak nem érdekelt.Utána most miután bejárattam megy mint atom feltünés nélkül.
Én amikor megvettem a gépet elkzdett forrni hazavágtam a gyári hengert mivel letörtem a kipufogó fülét a hengeren eléggé el volt rozsdásodva a menet.Utána rögtön került rá a 70-es malossi henger majd rázott a fara induláskor belekerült a malossi fly majd ha már lúd legyen kövér alapon malossi vario.Nos utána csinált egy olyat hogy ősszel durrogott-puffogott elvittem egy csomó szakihoz a végén már főtengelyt is kellett cserélni de mint utóbb kiderült nem kellett és a hiba a malossi computer miatt 15 fok alatt hapcizik mert gyárival megy csak irtó lassan folytott amerikai computer max 60 al.Mióta rájöttem mi a gond ősszel 15 fok alatt leteszem és tavasszal 15 fok felett kiveszem a garázsból és simán megy ,ezekkel elment KB 5-6e Km majd egyik pillantról a másikra leállt sajnos gyűrűtörés de régóta mert mindig picit csörgött csak nem érdekelt.Utána most miután bejárattam megy mint atom feltünés nélkül.
Úgy látom egy cipőben járunk,mindketten költünk rendesen,csak bennem felmerült,hogy azért a 400e ft-ért amibe van ez a ..... motor már vehettem volna egy újat
mondjuk a főtengely,hengercserén kivül minden mást én csináltam rajta így munkadíjat megspóroltam kicsit
a veszekedések száma viszont az asszonnyal fordítottan arányos
Én sem akartam költeni rá igazából: főtengelycsapágy, görgő, puff, akksi, levegőszürő, henger, gumik, fékbetétek, légtömegmérő, szíj meg ami nem jut eszembe most, meg ezek munkadíjai.... de legalább van egy normális motorom. A tuning nem volt muszáj.
mostmár én sem bánnám ezek után,ha arra áldoztam volna inkább a zsét...
Ami igazából rettenetesen idegesít,hogy mikor megvettem akkor is volt egy zörgő hang amit nem tudtam kiszűrni,felújítottam mindent a létező összes csapágy ki van benne cserélve,még a kuplungtárcsában lévők is...a hang nem múlik el,csak ha leveszem az ékszíjat és a variót.Akkor jó.
ráadásul érzem hogy alapjáraton remeg az egész motor...szerintem szarul centírozták ki a új főtengelyt,vagy nem tudom...
Igazából nem akartam én sokat rákölteni,csak így alakult...sokat agyaltam a hengeren,de annak idején több hozzáértőbb(mint én)ember azt mondta,hogy a pollinit nem ajánlja mert kevés lesz az olajmennyiség amit gyárilag adagol és nem lesz tartós,vegyem meg a malossit mert az elvileg az olajpupát is vezérli és több olajat ad neki .Annyit viszont a mai napig nem nagyon akarok(egyben )rászánni amibe a malossi kerül.
Hagyni kellett volna mindent,úgy ahogy van,csak a hengert lecserélni 70re,én is rájöttem már,de késő bánat...
Igazából pont azt nem cserélted ami igazából a teljesítményt adja. Inkább hengert vettél volna, mint variót és kuplungot. Nekem gyári vario és kuplungom van. És hasít.
mikor megvettem az enyémet,full gyári állapotban ment óra szerint 95km/h-t,eltelt több mint egy év,ráköltöttem a felújításra és a tuningra több mint 150e-et,(70-es henger még nincs rajta)most ha nincs szembeszél megy 90km/h-t
Köszönöm!