Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy injektortisztítás kb mennyibe kerül szerintetek?Vagy megoldható "házilag"?
még nem mertem szétszedni,ha rárakom a másik kompresszort szerintem meg kéne pucolni szerencsétlent valahol lejjebb olvastam,ha szétszedem utána cserélni kell a tömítéseket benne.Ezeket hol lehet beszerezni?
Az enyém eléri simán, de 102-104 fölé nem megy. Bár én nem vagyok "csak" 88kg.
az a vidi elég meggyőző bár a 120 at nem érte el.óra szerint sik úton nekem is megy 100 at de csak keservesn assan éri el.tömegcsökkentéssel (fogyókúra) valószinű elérném én is a 110 et.
Gyári vario, malossi szíj, malossi red filter, gianelli sport 6, polini 70 ccm, 6,5gr malossi görgők. Ennyi a konfig. Így óra szerint 100 felett, kellemes gyorsulással. Nem egyszerű beállítani, de látod egy variot sem egyszerű. Én is vettem egy polini spc-t a keewayembe 5-7gr-ig fél grammonként kipróbáltam de a gyári volt a legjobb... Eladtam...
abban igazad van hogy drága,de nagyon sok cucc van hozzá,a ditech-hez meg alig kapni valamit
bevált a polini?azt mondják elég macerás beállítani...nemrég vettem egy polini speed control variót,háát nem vagyok tőle elájulva...pedig ez 50re való elvileg...már van itthon vagy 5fajta görgőszettem,meg 2hátsó ékszijtárcsám,+rugók amit variálok de még mindig nem tudtam belőni rendesen,mostmeg bekavart ez a fránya kompresszor...Neked milyen összeállítás van most a hengerhez?varó,kuplung,görgők,rugók?
Okés, akkor maradok a malossinál! Multivar és a Fly 4ever Hangra egyébként mivel lehetne még picit dobni? Ezeknek gondolom nem sok közük lesz hozzá...
Én télen tömtem hebo gyapottal elég jó lett. Zsoló a minarelli tuning is drága. Vegyél karbit, hengert. Ditech sem drágább tuningba, bár igaz, hogy ditechbe csak alap vas tuningot lehet rakni. Nekem polini van nem rossz.
nem ismerem a motoforce cuccokat,de most vettem nemrég egy malossi delta kupungot (használtan15ezerért )amivel nagyon elégedett vagyok.Én is ilyen dilemmában voltam ,de inkább a malossi fly felé húztam volna, annál is inkább mert árban szerintem kb.ottvan mint a motoforce
Üdv Zsolo! Köszi a tippet és a linket is, énis ezt néztem pont egün! Amúgy részben azért vettem ki, mert azt hallottam hogy durvább hangja lehet anélkül...de inkább menjen normálisan.
Mit szólnátok ha Motoforce Racing variót vennék meg ugyanilyen szériás kuplungot? Nem az ár miatt, de sokak szerint faja cuccok...
ha mást nem legalább üveggyapotot mindenképpen rakjál bele ideiglenesen,üresen ne hagyd,nagyon nyitott lett a kipufogó,szerintem az kavar be...meg gondolom örülnek a szomszédok is mikor beindítod
Szia!először sima üveggyapotot tömtem bele és ugyanezt csinálta nekem is majdnem,most rendeltem bele normálisat,addig meg visszaraktam a régit míg meg nem érkezik a hebo.
https://bolt.egumotors.hu/inde...
Sziasztok! Segítsetek légyszives mert nemtom mi lehet a baj. Szombaton levettem az egész légszűrőházat, mert állt benne az olaj, kipucoltam, visszatettem a helyére. A kipufogóból az összes gyapotot kivettem mert amúgy is el volt már égve. Azóta szerintem tök máshogy megy mint előtte, magasabb fordulaton lódul csak neki és van amikor gázadásra fulladozik.
Pénteken bemegyek egy robogós helyre, segítsenek lekapni a deknit (gányolt csavar?) és ha már ottvok, meg is veszem a variátort meg a kuplungot. Tavaly vettem ezt a minarellis jószágot, 14400km volt benne, most még mindig nincs 15ezernél.
Bocsi lemaradt,a nagy csodálkozásban a link



http://www.youtube.com/watch?v...
egy kis csemege nem tudom láttátok-e már,(van több ilyen video is)én meglepődtem.kiváncsi lennék milyen cucc van benne
Köszi a gyors választ, megnyugodtam,hogy tényleg a kompresszor a ludas,mikor levettem a csövet róla kis túlzással de fojt belőle az olaj,ami enyhén szólva meglepett, mert ugye ez levegő és nem olajpumpa
lehetséges hogy ez miatt nem pörgött rendesen a motor?hidegen még jó de ahogy bemelegszik elég kuka...
még a silány minőségű puha görgőszettre is tippelek ami most /pillanat benne van...
Valószínű már nagyon el van kopva,a főtengelyfelől megy oda olaj mert közvetlen hajtja a tengely egy görgőn keresztül.A gyűrű engedheti át az olajat.Minimális olaj még nem gond de ha sok van eltömítheti az inyektorfej pici járatait különösen a levegő inyektorét.
Kellene egy kis segítség srácok...
nézegettem ditech oldalakat, elvileg a kompresszornak 5bar körül kellene dolgoznia?,na ez nekem 2-2,5bar
szétszedtem,és azt láttam,hogy a kompresszorból kijövő csőben áll az olaj,leszedtem a kompresszort és abban is.van ott egy szimmeringre emlélkeztető gumi,az lehet hogy enged?vagy nem baj hogy olajos mert az keni a görgőjét?
Előre is köszi
...ez már csak költői kérdés volt. köszi a segítséget!
áhááá! köszi!
akkor gondolom ha üzemi hőn vagyok vele, akkor bátran lehet próbálkozni hangra..
Be tutod állítani, hogy egyenletesen járjon alapjáraton.
és arra hogy? mondjuk, ha csumára be van tekerve az alapjárati csavarom, akkor ha állítok a levegőn, akkor jobban ki tudom tekerni? vagy vmi ilyesmi? vagy egyenletesebben rötyög, ha azt jól belövöm?
Az alapjáratra van hatással inkább. A fogyasztásról inkább a főfúvóka és tű gondoskodik.
amatőr kérdésem lenne:
a karbin a levegőcsavarral állítom a levegő- üanyag arányát. pontosan milyen kihatása van ennek a működésre fogyasztásra? hogy érdemes belőni? nem merem nagyon birizgálni, amíg nem tudom mit állítok vele...
Köszi!Gondoltam én is a felújításra,egyenlőre vettem egy használtat majd meglátjuk mit mutat,remélem jó lesz egy darabig.Elég újszerű állapotúakat találtam,beszéltem a bontóssal,az olasz kölkök hamarabb összetörik a robikat mielőtt még szét tudnák hajtani
Köszi!pont az előbb rendeltem meg tőlük,nagyon jó állapotúak vannak, 8500postával holnapután itt van