Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudja valaki,hogy az old sr(fekvő vizes) és a di-tech középsztendere megegyezik-e?
össze lehet valahogy párosítani? nem találok a régihez.
Kezdjük talán azzal, hogy mi az olcsó árfekvés ?
és ebből jön a következő : Új vagy használt kell ?

így talán könnyebb dolguk lesz a DiTech tulajoknak.
Ráhagynám a dobot. Nem tudsz neki több benzint adni. Szerintem hagyd gyárin és örülj, hogy megy.
Sziasztok! segítséget kérnék vettem egy sr50 factory di techet 2007es évjára[tút, és valami sport dobot szeretnék rátenni! mit ajánlotok az olcsóbb árfekvésben? linket värok! előrre is kösz! egyébként mi dobna még rajta teljesítménybe kuplung részen?
Helló!
Ha autómata szívatós a motorod akkor valószínűleg az ment tönkre és meleg motornál is sok benyát kap. Ha kézi szívatós akoor nem tudom
Karbis a robogó, ok kitakarítom,de volt olyan hogy pár napig semmi Baja nem volt ment rendesen.
1-2 nap meg azt csinálta,hogy mentem vele pár km-t akadozva ment és leállt.
Pár óra múlva beindítottam és már semmi Baja nem volt,de most utoljára már csak annyit csinált,hogy beindult, de rögtön le is állt.
Én old sr-re vettem digitálisat utolag.
Üdv


Nagylelkű ajánlat de egy Honda Derapagebe kell belepumpálni a kpt :)


Lila pöttyös motorral pedig nem szolgálhatok Kinter ;)
Nem is adnád drágán ....
Ha nem csörög-zörög, akkor adok érte egy dobozos XBOX360 Premium pakkot / 250GB HDD, Headset, stb / +10 eredeti játékot.
Ez így sacc/kb : 160K
Inkább egy lila, piros pöttyökkel ha lehet. :)
Hello urak! valakinek egy kék SR? :)
Ok, csak sehol nem volt írva, hogy Fektörí


Valakinek szívócsonk ?
Őőőő... A fordulatszám mérőről ;) A Factory-n van csak, a karbison asszem annak a helyén a km óra van...
Honnan a fenéből szeditek a fordulatszám értékeket ?
Na, sikerült venni másik görgőket, a boltban is 5,3 grammosat mondtak, köszönöm a segítséget. Összeraktam, most vígan pörög egészen olyan 8500-ig, de nagyon hideg van, így nem próbáltam ki, hogy mennyivel megy, 73 körül mentem vele (nem csőgázon). A ti ditechetek mennyit pörög? Ez a 8500 jó lehet?
Az ok, de ez 70-es henger ,zx-el.
Ha jól emlékszem a gyári főfúvóka 53-as.
Használtan vettem a karbit. A főfúvóka 90-es volt, próbáltam 100-al, illetve 110-el, a másik kettő az ,amivel vettem, valami 35- és 50-es rémlik...de holnap megnézem. Amugy 17.5-ös phva-s, manuális szivatóval.
Gyári fúvókák vannak benne?
természetesen a súbert emelő alapjárat csavarról, amin a rugó is van.
Most mentem még egy kört, olyan, mintha kicsit fogna a kuplung, szóval lehet, hogy ez a baja, pedig fehér rugó van a malo deltában, és meg is van feszítve. Lehet, hogy visszarakom a sárga kisrugót, aztán nem feszítem meg annyira, mert azzal meg úgy pörgött, mintha szét akarna szállni, de legalább nem is gyorsult annyira.
Kérdés hogy melyik csavarra gondolsz. Mert van egy alapjárati keverék(levegő) szabályzó csavar, meg van egy alapjárat állító (súber emelő) csavar.
Ha már karbi: mi lehet a hiba oka, ha az alapjárati csavart tövig betekerve is alig van alapjárat, viszont, alig emelkedik az alapjárat, sok kaját kaphat alapjáraton? Karbit kipucoltam, a három fúvókát kitakaritottam a Dellorto PHVA-n.
Esetleg ezeken lehet valahogy benzinszintet alacsonyabbra venni, vagy gyári fix?
Az attú függ hogy ditech-e. Ha karbis akkor én inkább a karbidugulásra szavaznék.
ha van valakinek, vagy esetleg valaki lát neten bontott aprilia sr 50 ditech piaggio blokkos robogóhoz alsó kormány idomot ( ne újat mert azt találtam én is) akkor az írjon! gondolom amúgy hogy nem csak ditech lenen jó. nem hiszem hogy más kormány idoma van a többinek. vagy igen?