Úgy volt, hogy ma nem érdekel milyen idő van megyek a motorral. Már nagyon szenvedek. Na de nem lett plusz hőmérséklet. A kocsiban is fáztam... Kedden szerdán az időkép plusz 6-10 fokot mutat. Már nagyon rosszul vagyok. Mindegy melyik motorral, de jó lenne már csavarni egyet. Álmos vagyok egész nap. Mikor lesz már tavasz? Semmi bajom a téllel, csak annyi, hogy hideg van és nem lehet motorozni... bár a tél egyik komoly jellemzője, hogy hideg van.
Amit ajánlasz biztosan nem rossz, de ugyanezt tudja egy lidl-es akku töltő, ami csak fele áru. Többektől hallottam, hogy meg vannak vele elégedve, többek között én is. Pár éve nekem is ilyen van. Minden játszik. 6V, csepptöltés, regeneráció, 3 év gar, stb... Töltő
Valaki aki ilyet akart felhívta a lidl-t és kérdezte mikor lesz. Kérdezték melyik áruházba szállítsák. Ennyi.
Sziasztok,csak egy kósza ötlet tudom hogy nem a leg olcsóbb , de ha több jármű is van a családban meggondolandó, szerintem jó választás. Én már 2-őt vettem tökéletesen működik ( 3 robogó +2 autó akku)biztos működésére vigyáz.http://globalstone.hu/?modul=o...
Az valószínűleg egy golyósszelep, aminek rugó tart ellen. Csak az olajpumpa felől megy át rajta a lé és csak bizonyos nyomásnál nyit. Ha egyáltalán nem enged át, akkor hibás.
Ki tisztitottam a karbit, kifujattam levegövel is.
Az a kérdésem amelyik csövön az olaj megy be a kabiba,kivettem azt a kis csonkot is kifujattam de igazábol nem látok sem át rajt sem a levegö nem valami frankon megy rajt.
Esetleg van benn valami? (a koszon kivül)
Vagy komolyabban menjek neki?
"Ez viszont mint írja alapban 2,2A-rel tölt....." Én ilyet nem látok, csak olyat hogy "(2,2 és 10 Ah között)". Az Amper az áramerősség, az Ah pedig az akku kapacitása. Ne keverd. Ráadásul az is ott van hogy: "13.8V DC, Teljesen automatatöltés, A töltést leállítja a teljes feltöltés után". Tehát ha ezt tényleg tudja, akkor egyáltalán nem fog túltölteni...
Igen, a kapacitás egytizedével lehet tölteni, de vannak olyan álláspontok is, hogy a lemerült akku tölthető akár a kapacitás tízszeresével is(sőt), amíg el nem éri a töltöttsége 70-80%-át és el nem kezdi a vízbontást. Ekkor ugyanis a nagy buborékok mechanikailag bomlasztják a lemezen lévő aktív anyagot és ez az akku pusztulásához vezet. Próbáltam már én is ezt a technikát, de csak nagy figyelem mellett használható, mert a nagy áramok simán elégetik a cellaösszekötőket. Tehát az akkut érdemes lassan tölteni, hogy ne nagyon pezsegjen.
A Banditba szerintem 3 fázisú generátor van, míg az SR-ben 1 fázisú. Valószínűleg a 3 fázisú egyenletesebb és nagyobb áramot tud leadni. Ezért is nincs az SR-ben 55/60-as izzó, stb...
Igazából ez annak a fügénye, hogy mikor megnyomod a gombot, mennyi kakaót szív ki az aksiból az indítómotor. Más egy R1 nél és más egy sr50 nél. Persze függ az aksi állapotától minőségétől.
Az ismereteim szerint egy akkut MAX 0,1-el szabad tölteni. Vannak kivételek (pl a zselés akkut lehet többel is, de akkor az idő csökkent)
Ellenben egy robiban általában 4A-es akku van, vagyis 0,4A-rel kellene tölteni. A csepptöltés még ennél is kevesebb.
Ez viszont mint írja alapban 2,2A-rel tölt.....
(A 10A-es töltés meg már hülyeség...hiszen ahoz 100Ah-s akku kellene)
Én 20km-ről tudok..... Vagyis ennyit kell menni ahhoz, hogy egy indítás deleje visszamenjen az akkuba.
Ellenben ez se mindig mérvadó, hiszen le lehet nyomni azt a 20 km-ert 3 perc alatt, és fél óra alatt..... vagyis inkább a töltési idő függvénye.
Az tény, asszonyka kb 1.6km-ert használja a kocsit (lakástól az állomásig...és délután vissza)
Nincs gond az akkuval.....bár 1-2 hetente belerongyol a 10-20km-er be is:-)))
Ami nálam tényleges!
Akkuról nem indul a moci, csak teker......
Ha lemegyek vele a boltba (2km) utána simán.
Én ezt az olajra és az egyéb hideg alkatrészekre fogom....
A banditba benne van az akku
Riasztózva....
3-4 hónapig semmi gond....hiszen legalább pár mA-er folyamatosan játszik vele.
aprilia raly lc blokk közé kell rakni tömitést?
mert most szétszedtem és nem volt közte a webáruházban se
árulnak a blokk közé tömitést.