Ha mákod van és nincs tökre ráhúzva a csavar, ha kajakra behúzod a hátsó féket, lehet hogy enged az anya! Következő lehetőség, az ha esetleg van otthon olajszűrő fogó, amivel meglehet fogni a kuplungharangot, feltételezem, hogy légkulcsod, vagy célszerszámod nincs, mert akkor nem kérdeztél volna!
Nem akarom ismételni magam, mert ezt egyszer már megbeszéltük!Ha viszont mégsem a gyári súlyú görgőt teszed bele, akkor a jelenlegi gőrgő súlyának ismerete nélkül, hogyan akarsz kuplung rugót venni?
A keverékcsavar pedig csak "finombeállításra" szolgál, ha elcsavargatod, akkor nagyobb kárt csinálsz mint hasznot. Esetleg megpróbálhatod még a súbertűn lévő zégert a legalsó állásban, de szerintem ez is kevés lesz neki.
"A lényeg,hogy gyári a motor,össz-vissz egy leovince zx van rajta.fúvókát nem akarok cserélni,szerintem elég lenne ha a keverékcsavaron állítanék." Valószínűleg az új kipufogó "jobban szellőzik" mint a gyári, előfordulhat hogy emiatt szegény a keverék. Javaslom nagyobbra fúvókázni a karbit, esetleg nagyobb karbi beszerzését.
Itt a kép. Ezt már a múltkor is belinkeltem. CR9E (ami ugyanakkora mint a champion) vs. ZMR7AP. A menet ugyanakkora, de utána a van egy menet nélküli rész ami magasabb, és az elektróda is jóval magasabb. 2 lehetőség van, vagy a CR9E a rövid, vagy a ZMR7AP hosszú :-) De hiszek nektek, csak furcsállom.
Az a gond, hogy a Stage6 a saját kuplungpofa súlyához méretezi a rugót! Viszont van Malossi rugó szettben is fehér/zöld/sárga, és ezekből már könnyebb kiválasztani a megfelelőt! Sőt van ebben a típusban erősebb is, fekete/kék, de az már csak extrém esetekben használatos!
Visszatérve a gyertyaproblémámra. Lemértem a régi MTA pipát, a megadott 5000 helyett olyan 4850Ohmot mértem rajta, az új Ditech pihán pedig 5200 körülit. Még nem indítottam be azóta.
A gyertyával kapcsolatban még mindig kétségek gyötörnek. A most benne lébő CR9E pont akkora mint ami nagyon kibontott Champion. Ez az ZMR7AP pedig jóval hosszabb. Asszem beletolog valamit a gyertyanyílásba hogy lemérjem mennyi hely van a felső holtpontnál... nagyon gyanús...
Pedig át kéne fúvókázni a szettet .....
Több nafta kell neki és több levegő a pufi miatt ...
Ha 12es karbi van rajta akkor azt sem ártana nagyobbra cserélni.
Elvileg 500-1000rel emelted a berregő fordulatszámát azt ne felejtsd el.
Laikusként belepiccsogni ennyit tudok, de jön majd Kinter ...
Szia Kinter!Kéne nekem s.o.s egy kis segítség.Karbin kéne állítani egy keeway facton.nagyon szegény keverékkel ment a gép,átégett a dugattyú teteje :)kicseréltem a dugót,de elég szürkés a gyertya továbbra is,mentem vele pár km-t óvatosan.A lényeg,hogy gyári a motor,össz-vissz egy leovince zx van rajta.fúvókát nem akarok cserélni,szerintem elég lenne ha a keverékcsavaron állítanék.Ebben kérném a segítségedet,hogy merre és mennyit tekergessem és esetleg mire figyeljek?Valahol biztos le van írva a fórumon,de nincs most kapacitásom átnézni.Előre is köszi a választ.
Aprilia sr 50 factory komplett gyári új kipufogót ( van benne 10 kb.) gyári könyökkel, fojtások is rajta vannak elcserélném jó állapotú Gianelli vagy Leo Vince kipufogóra. Elérhetőségem az adatlapomon.
És ezt ha elviszem 20 èrt megcsinàljàk, de hogy szedem szét? Cèlszerszàmaim nincsenek:( amugy ezt ènis néztem
Már, tènyleg jónak tunik! Maga az ötlet is jo!
Nem tudom milyen gorgő van benne.
Lehet vakon veszek bele 5.3 g osat
Iratok hogy az jó gyári robeszba
Vagyis 15 km/h nál ha ujra elakarok kezdeni gyorsítani akkor nagyon alacsony lesz a fordulat és nehezen pörög ki.
Viszont 10 km/h nál elengedi és ujra magas fordulattal tudok gyorsítani .
Vagy a zöld nem túl kemény gyári tuning mentes motor hoz ?
A gyertyával kapcsolatban még mindig kétségek gyötörnek. A most benne lébő CR9E pont akkora mint ami nagyon kibontott Champion. Ez az ZMR7AP pedig jóval hosszabb. Asszem beletolog valamit a gyertyanyílásba hogy lemérjem mennyi hely van a felső holtpontnál... nagyon gyanús...
ezt betudom építeni gyári kuplungba?
vagy csak a stage6 os kuplungba jó?
Pedig át kéne fúvókázni a szettet .....
Több nafta kell neki és több levegő a pufi miatt ...
Ha 12es karbi van rajta akkor azt sem ártana nagyobbra cserélni.
Elvileg 500-1000rel emelted a berregő fordulatszámát azt ne felejtsd el.
Laikusként belepiccsogni ennyit tudok, de jön majd Kinter ...
lekel szedni a sárvédőt az alatt van
(Én postán küldtem el neki)
Már, tènyleg jónak tunik! Maga az ötlet is jo!