Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de már nem fogja semmi csak lekéne csúsznia a tengelyről a kuplung harang lejött de tövább nem jutok
Ha mákod van és nincs tökre ráhúzva a csavar, ha kajakra behúzod a hátsó féket, lehet hogy enged az anya! Következő lehetőség, az ha esetleg van otthon olajszűrő fogó, amivel meglehet fogni a kuplungharangot, feltételezem, hogy légkulcsod, vagy célszerszámod nincs, mert akkor nem kérdeztél volna!
Gondolom megveszem a leglagyabbat.

Nem tudom milyen gorgő van benne.

Lehet vakon veszek bele 5.3 g osat

Iratok hogy az jó gyári robeszba
hello azt nem tudod véletlenül ha a kuplungot leakarom szedni és nem jön le akkor mit csináljak hogy lejöjjön esetleg van valami célszerszám?
Nem akarom ismételni magam, mert ezt egyszer már megbeszéltük!Ha viszont mégsem a gyári súlyú görgőt teszed bele, akkor a jelenlegi gőrgő súlyának ismerete nélkül, hogyan akarsz kuplung rugót venni?
Mert aza panaszom hogy lassitaskor nagyon későn engedi el a kuplung a hajtást.

Vagyis 15 km/h nál ha ujra elakarok kezdeni gyorsítani akkor nagyon alacsony lesz a fordulat és nehezen pörög ki.

Viszont 10 km/h nál elengedi és ujra magas fordulattal tudok gyorsítani .
Ha gyári súlyú görgőt akarsz venni, akkor minek más kuplung rugó?
Köszi Nemakarok szettet venni de akkor a malossibol keresek lágyat.

Vagy a zöld nem túl kemény gyári tuning mentes motor hoz ?
Becsavarod az új gyertyát tökig, és kézzel lassan átforgaod a lendkereket. Ha koppan vagy akad, akkor felejtős....
A keverékcsavar pedig csak "finombeállításra" szolgál, ha elcsavargatod, akkor nagyobb kárt csinálsz mint hasznot. Esetleg megpróbálhatod még a súbertűn lévő zégert a legalsó állásban, de szerintem ez is kevés lesz neki.
"A lényeg,hogy gyári a motor,össz-vissz egy leovince zx van rajta.fúvókát nem akarok cserélni,szerintem elég lenne ha a keverékcsavaron állítanék." Valószínűleg az új kipufogó "jobban szellőzik" mint a gyári, előfordulhat hogy emiatt szegény a keverék. Javaslom nagyobbra fúvókázni a karbit, esetleg nagyobb karbi beszerzését.
Te láttál már a Ditech-be való Championt? Mégegyszer RG6YCA!
Egyébként, a rövidebb gyertya arra volt jó, hogy lehet vele trükközgetni, hogy az injektor a nem megfelelő benzin kúpot ne közvetlenül rá spriccelje!
Itt a kép. Ezt már a múltkor is belinkeltem. CR9E (ami ugyanakkora mint a champion) vs. ZMR7AP. A menet ugyanakkora, de utána a van egy menet nélküli rész ami magasabb, és az elektróda is jóval magasabb. 2 lehetőség van, vagy a CR9E a rövid, vagy a ZMR7AP hosszú :-) De hiszek nektek, csak furcsállom.
Egyébként marha egyszerű a dolog, hozzá lehet férni a neten a gyertyakatalógusokhoz, és meglehet nézni a pontos méreteket!
A Champion RG6YCA mente, hoszra pont ugyan akkora mint az NGK ZMR7AP-nek (ezek a gyári méretek a Ditech-ez) bárki mást mond, az hülyeség!
Az a gond, hogy a Stage6 a saját kuplungpofa súlyához méretezi a rugót! Viszont van Malossi rugó szettben is fehér/zöld/sárga, és ezekből már könnyebb kiválasztani a megfelelőt! Sőt van ebben a típusban erősebb is, fekete/kék, de az már csak extrém esetekben használatos!
úúúúú ezt hogy sikerült begépelnem? remélem azért érthető.
Visszatérve a gyertyaproblémámra. Lemértem a régi MTA pipát, a megadott 5000 helyett olyan 4850Ohmot mértem rajta, az új Ditech pihán pedig 5200 körülit. Még nem indítottam be azóta.
A gyertyával kapcsolatban még mindig kétségek gyötörnek. A most benne lébő CR9E pont akkora mint ami nagyon kibontott Champion. Ez az ZMR7AP pedig jóval hosszabb. Asszem beletolog valamit a gyertyanyílásba hogy lemérjem mennyi hely van a felső holtpontnál... nagyon gyanús...
http://www.egumotors.hu/4269-k...

ezt betudom építeni gyári kuplungba?
vagy csak a stage6 os kuplungba jó?
Hali !

Pedig át kéne fúvókázni a szettet .....
Több nafta kell neki és több levegő a pufi miatt ...
Ha 12es karbi van rajta akkor azt sem ártana nagyobbra cserélni.
Elvileg 500-1000rel emelted a berregő fordulatszámát azt ne felejtsd el.
Laikusként belepiccsogni ennyit tudok, de jön majd Kinter ...
Szia Kinter!Kéne nekem s.o.s egy kis segítség.Karbin kéne állítani egy keeway facton.nagyon szegény keverékkel ment a gép,átégett a dugattyú teteje :)kicseréltem a dugót,de elég szürkés a gyertya továbbra is,mentem vele pár km-t óvatosan.A lényeg,hogy gyári a motor,össz-vissz egy leovince zx van rajta.fúvókát nem akarok cserélni,szerintem elég lenne ha a keverékcsavaron állítanék.Ebben kérném a segítségedet,hogy merre és mennyit tekergessem és esetleg mire figyeljek?Valahol biztos le van írva a fórumon,de nincs most kapacitásom átnézni.Előre is köszi a választ.
Aprilia sr 50 factory komplett gyári új kipufogót ( van benne 10 kb.) gyári könyökkel, fojtások is rajta vannak elcserélném jó állapotú Gianelli vagy Leo Vince kipufogóra. Elérhetőségem az adatlapomon.
4 csavar fogja sima kereszthornyú

lekel szedni a sárvédőt az alatt van

(Én postán küldtem el neki)
És ezt ha elviszem 20 èrt megcsinàljàk, de hogy szedem szét? Cèlszerszàmaim nincsenek:( amugy ezt ènis néztem
Már, tènyleg jónak tunik! Maga az ötlet is jo!