Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

injector es a uzemanyag pumpat ki lehet zarni a promlemak kozul?
Sr főtengely eladó 500km van benne ki lett cserélve polinire minden
Hali . Nézd meg a testkábelodat is ! Attól is fulladhat és puffog . Önindító melletti kék madzagot kövesd végig . :)
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Nem tudja valaki hogy Aprilia Rally-n hol találom az index relét?
Mert ha indexelek egyfolytában világit gondolom a relé lesz a hibás csak nem találom.
az megvolt, es utanna is ezt csinalja, benzin pumpa, vagy injector neokozhat ilyesmit? allitolag ugy hallottam ha az injectorral gond lenne akkor be sem indulna, menni megy, csak hat 3 masodpercenket ezt hallgatni az nem buli :))
Néztem a lentebb linkelt görgő méreteket, és szerintem nem jó 2004 ditechbe.
elso korben baszd ki beole a gyertyat es tegyel ujat.
helo. van egy aprilia sr 50 ditech 2006 os robogom, es menet kozben fulladozik, leall a motor, egy pillanatra ujra elindul, ujra leall, es ez kb 3-4 masodpercenkent. nem tudja valaki mi okozhassa? es kozben lovoldoz a kipufogo. kosz
Ha a 2004 es ditech be jó pigi blokos akkor érdekel
Vadonatúj, dobozában, csak próbára lett kibontva.
Találtam itthon egy 16x13-as 7gr-s malossi görgő szettet. Nem kő valakinek?
Igen eljöhetnél. Régen találkoztunk már.
Lehet hogy a "ZMR7AP" gyertya zavarszűrős (a CPR8E pedig tutira az), de a ditechnek az eredeti pipája is az. Szerintem bízz abban, amit a gyártó kitalált, mert általában nem beszélnek mellé. A "Z" pedig nem zavarszűrőt jelent, hanem előrehúzott szikraközt. A zavarszűrő jele "R" mint resistor. Nem okoskodás, csak kiegészítés...
A gyári méretű görgő katalógus:

http://new.moto.hu/pdf/RMS_gor...
Köszi èn is hasonlóra gondoltam

Akkor gorgő és kontraszt rugó csere

Gorgő könyebb et rugot erősebbet!

Valaki nem tudja hogy gyárilag milyen gorgő van a 2004 és pigi ditech be ?

A méretére és a súlyàra vagyok kiváncsi .
A gyári rugó, a gyári variátorhoz való, mint ahogyan a Malossi is a fehér rugókat adja a multivar-hoz! Viszont vannak spéci multivar-ok is, és ahhoz a malossi már más szinű rugókat ad!
LeoVince ZX van rajta, 70es polini, malossi multivar, redfilter, malossi membrán szóval nem gyári :-) most nem találom, de csináltam egyszer egy képet amin egymásra raktam egy fehér malossi rugót és ezt a fémtisztát és összenyomtam. A fehér sokkal jobban összement tehát az a gyengébb, szóval a fémtiszta az már nem a gyári.
Általában, a fémtiszta rugó a gyári, és nem is érdemes szarakodni vele, ha gyári kipu van föltéve, ilyenkor elég a görgőkkel, és a kuplung rugókkal játszani!
Az enyémben most egy típusidegen rugó van, sokkal keményebb mint a fehér/sárga malossi rugó, ez fémtiszta. Úgy érzem ezzel hamarabb visszarántja az áttételt mint a lágy rugóval, valamint nincs is akkor forfulatszám emelkedés teljes gáznál. Így lett egy nyomatékos nem agyonforgatott motorom. Aztán lehet ez csak érzés és nem is így van :-)
Egyébként ugyanezért vannak különböző kuplung rugók is, Pl: a Malossi fehér=1500, zöld= 2000, sárga=2500, fekete=3000, kék=3500 Kb.
A tuningolhatóság miatt Pl: felraksz egy tényleg sport kiput, rögtön módosul az optimális fordulatszám tartomány, természetesen fölfele, és akkor van szükség a nagyobb előfeszítésre, hogy ne csússzon meg a szíj!
Ha ez így van akkor miért vannak különböző keménységű/színű kontrasztrugók?
A kontraszt rugónak egyettlen szerepe van, hogy minden fordulat tartományban feszesen tartsa a szíjat, ha lágy lenne a rugó, akkor a folyamatos szíjcsúszás miatt csak pörögne a motor, de nem igazán akarna haladni!
A kuplungnak csak induláskor van szerepe, utána az zárva marad, hacsak nem lassítasz le 10-15km/h-ra.
Itt vagy a görgő túl nehéz, vagy a kontrasztrugó lágy.