Na végre kaptam már dicséretet is az új bukó miatt. Egyébként ma úgy jártam, hogy megrendeltem a 3 bukót, M, L és XL méretben, de egyik sem jött rám. Az XL már feljött a homlokomig, de tovább nem. Ez fölöttébb érdekes, mert a megadott mérettáblázat szerint rendeltem. Ráadásul a régi bukóm csak M-es, és lóg rajtam. Igaz, hogy ebben a szivacs már semmit nem tart. Így hosszas telefonálgatás után lett az FG-15 a választás. Viszont úgy döntöttem, hogy nem rendelem meg, hanem elmegyek és felpróbálom. Ezek után már nem hiszek a méreteknek.....
Variátorhoz beteszed a gyűrűt amit 500km-es szerviznél kiszednek , vissza kell tenni a gyári fuvókát meg a kis lukacsos lemezt a karbi & a légszürő közé.
Rally egyszerű mit a raklap , nem kel melegíteni mert levegős ár érték arányban a legjobb. Szijjat 6-8 ezrenként ledobod nem lesz vele gond
. jó olajat tegyél belle kicsit melegisd & utánna lehet nyelezni .Régi sr is jó ha kifogsz egy nem szétbaszottat .
Nekem is HJC van, anno 44-ről vettem akciósan 21-ért. Kicsit nagy, de amúgy jól zár. Gratula hozzá, szerintem jó választás. Nem 25, ahogy korábban írtad, de szerintem a fejed megér ennyit. Mindenesetre előtte próbáld fel, és ha újonnan veszed, akkor egy kicsit szoritson előtte, mert a bélés tágul. Próbáld fel, és ki mindenképpen szélzaj végett. Amugy elsőre elég profinak tűnik.
Amugy ha jól emlékszem nekem az elődje, az FG-14-es van, ha jól emlékszem ez már nagyságrendekkel csendesebb.
Ami úgy istenigazából találkozik a pénztárcával és külsőleg is rendben van az ez, de ugye nem SR :S Nem tudom azt mondani, hogy nem jön be a forma, de az SR azért odavágósabb. Ha igaz a leírt szöveg is, akkor nagy esélyes : http://www.kepesmotor.hu/april...
A saját magam megnyugtatása miatt minden ilyen cuccba fröcskölök új olajat, gyertyát. Költeni én sem mindenáron akarok. Olyanra alkatrészre gondoltam ami lehet h kívülről jól mutat, de minden előzmény nélkül szokott megkotlani ..... akkor azt azonnal kirugdalom, mert ha valahol otthagy akkor felgyújtom a helyszínen.
Néztem a hirdetésedet, tetszik is, de mire megjárom az oda-visszát :S
Segítség kéne, mert soha semmi közöm nem volt robogókhoz, ergo baromira nem vágom mi merre hány méter.
Munkába járáshoz nézegetném őket.
Felső határ : 150K, de inkább 120-130.000
Ezek a típusok tetszenek, de nem tudom melyik lenne a legideálisabb választás. Minden nap menne a gép legalább 15-20kilómétert, de ha hazafelé jövet rámjönne a kirándulhatnék, akkor ez lehet akár 100 is :D
- Old SR
- Rally
- NRG MC2
- Katana
- Beta Ark
Mire figyeljek különösen ? Mi legyen az elő ami elhozatal után egyből cseréljek ? Mennyi ideig bírák az alkatrészek ? Mit mivel kell szinkronban cserélni ?
Teszem azt új hengerszett mellé illik e új variátor ..... stb
Melyik a jobb megoldás ?
50es rendbe rakva, jóerőben és állandóan csövön, vagy 70es hengerszett, gyári minden és akkor nem kell folyton csúcson járni ...
Lehet nem váltok meg vele semmit de nem tart sokba kideríteni
meg kell mérni a kompressziónyomást lehet a hengered (Vagy csak a gyűrű adta meg magát)
ui: mivel melegen tágulnak a dolgok és terhelés alatt nem bír elindulni de hidegen megy
Kövezzetek meg nem vagyok szerelő de egy próbát megér
Hol nézted az FG-15-öt?
. jó olajat tegyél belle kicsit melegisd & utánna lehet nyelezni .Régi sr is jó ha kifogsz egy nem szétbaszottat .
Amugy ha jól emlékszem nekem az elődje, az FG-14-es van, ha jól emlékszem ez már nagyságrendekkel csendesebb.
http://www.hjc.hu/product_info...
Ahogy tanácsoltátok, zárt és nem kínai....
http://www.kepesmotor.hu/april...
A saját magam megnyugtatása miatt minden ilyen cuccba fröcskölök új olajat, gyertyát. Költeni én sem mindenáron akarok. Olyanra alkatrészre gondoltam ami lehet h kívülről jól mutat, de minden előzmény nélkül szokott megkotlani ..... akkor azt azonnal kirugdalom, mert ha valahol otthagy akkor felgyújtom a helyszínen.
Néztem a hirdetésedet, tetszik is, de mire megjárom az oda-visszát :S
Eladó ez is.
Segítség kéne, mert soha semmi közöm nem volt robogókhoz, ergo baromira nem vágom mi merre hány méter.
Munkába járáshoz nézegetném őket.
Felső határ : 150K, de inkább 120-130.000
Ezek a típusok tetszenek, de nem tudom melyik lenne a legideálisabb választás. Minden nap menne a gép legalább 15-20kilómétert, de ha hazafelé jövet rámjönne a kirándulhatnék, akkor ez lehet akár 100 is :D
- Old SR
- Rally
- NRG MC2
- Katana
- Beta Ark
Mire figyeljek különösen ? Mi legyen az elő ami elhozatal után egyből cseréljek ? Mennyi ideig bírák az alkatrészek ? Mit mivel kell szinkronban cserélni ?
Teszem azt új hengerszett mellé illik e új variátor ..... stb
Melyik a jobb megoldás ?
50es rendbe rakva, jóerőben és állandóan csövön, vagy 70es hengerszett, gyári minden és akkor nem kell folyton csúcson járni ...
Köszi!
Üdv: Baszta
Nem találtam.
Mutass valamit.