Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Ma kérdezősködtem robogósoktól és elmondtam nekik hogy milyen hibával találkoztál!

Lehet nem váltok meg vele semmit de nem tart sokba kideríteni
meg kell mérni a kompressziónyomást lehet a hengered (Vagy csak a gyűrű adta meg magát)

ui: mivel melegen tágulnak a dolgok és terhelés alatt nem bír elindulni de hidegen megy

Kövezzetek meg nem vagyok szerelő de egy próbát megér
A nagy cégeknél szokik stimmelni.
Hol nézted az FG-15-öt?
Na végre kaptam már dicséretet is az új bukó miatt. Egyébként ma úgy jártam, hogy megrendeltem a 3 bukót, M, L és XL méretben, de egyik sem jött rám. Az XL már feljött a homlokomig, de tovább nem. Ez fölöttébb érdekes, mert a megadott mérettáblázat szerint rendeltem. Ráadásul a régi bukóm csak M-es, és lóg rajtam. Igaz, hogy ebben a szivacs már semmit nem tart. Így hosszas telefonálgatás után lett az FG-15 a választás. Viszont úgy döntöttem, hogy nem rendelem meg, hanem elmegyek és felpróbálom. Ezek után már nem hiszek a méreteknek.....
Variátorhoz beteszed a gyűrűt amit 500km-es szerviznél kiszednek , vissza kell tenni a gyári fuvókát meg a kis lukacsos lemezt a karbi & a légszürő közé.
Rally egyszerű mit a raklap , nem kel melegíteni mert levegős ár érték arányban a legjobb. Szijjat 6-8 ezrenként ledobod nem lesz vele gond
. jó olajat tegyél belle kicsit melegisd & utánna lehet nyelezni .Régi sr is jó ha kifogsz egy nem szétbaszottat .
Az FG-15 nem rossz.
Nekem is HJC van, anno 44-ről vettem akciósan 21-ért. Kicsit nagy, de amúgy jól zár. Gratula hozzá, szerintem jó választás. Nem 25, ahogy korábban írtad, de szerintem a fejed megér ennyit. Mindenesetre előtte próbáld fel, és ha újonnan veszed, akkor egy kicsit szoritson előtte, mert a bélés tágul. Próbáld fel, és ki mindenképpen szélzaj végett. Amugy elsőre elég profinak tűnik.
Amugy ha jól emlékszem nekem az elődje, az FG-14-es van, ha jól emlékszem ez már nagyságrendekkel csendesebb.
Holnap megyek az új bukómért:
http://www.hjc.hu/product_info...
Ahogy tanácsoltátok, zárt és nem kínai....
Mindenesetre hátsó gumma csere bejátszik, ha jól látom.
Furcsa kinézetű szerzemény, de fényképekről nézve jó állapotú.
Ami úgy istenigazából találkozik a pénztárcával és külsőleg is rendben van az ez, de ugye nem SR :S Nem tudom azt mondani, hogy nem jön be a forma, de az SR azért odavágósabb. Ha igaz a leírt szöveg is, akkor nagy esélyes :
http://www.kepesmotor.hu/april...
Kinter !

A saját magam megnyugtatása miatt minden ilyen cuccba fröcskölök új olajat, gyertyát. Költeni én sem mindenáron akarok. Olyanra alkatrészre gondoltam ami lehet h kívülről jól mutat, de minden előzmény nélkül szokott megkotlani ..... akkor azt azonnal kirugdalom, mert ha valahol otthagy akkor felgyújtom a helyszínen.

Néztem a hirdetésedet, tetszik is, de mire megjárom az oda-visszát :S
Olyan motort ne is vegyél, amin valamit azonnal cserélni kell. 70-es henger meg felesleges, mert zabálja a benzint.
Sziasztok !

Segítség kéne, mert soha semmi közöm nem volt robogókhoz, ergo baromira nem vágom mi merre hány méter.
Munkába járáshoz nézegetném őket.

Felső határ : 150K, de inkább 120-130.000

Ezek a típusok tetszenek, de nem tudom melyik lenne a legideálisabb választás. Minden nap menne a gép legalább 15-20kilómétert, de ha hazafelé jövet rámjönne a kirándulhatnék, akkor ez lehet akár 100 is :D

- Old SR
- Rally
- NRG MC2
- Katana
- Beta Ark

Mire figyeljek különösen ? Mi legyen az elő ami elhozatal után egyből cseréljek ? Mennyi ideig bírák az alkatrészek ? Mit mivel kell szinkronban cserélni ?
Teszem azt új hengerszett mellé illik e új variátor ..... stb

Melyik a jobb megoldás ?
50es rendbe rakva, jóerőben és állandóan csövön, vagy 70es hengerszett, gyári minden és akkor nem kell folyton csúcson járni ...

Köszi!

Üdv: Baszta
bocsi papíron 450 er , szép is lett volna egy kawa
majd holnap csinálok pár képet
Legalább a motorról valamit.
nem a moci 2 éves xd a jógsi , az uj az 650-es de az egy vagyon lett volna.
Kerestem.
Nem találtam.
Mutass valamit.
akkor nézz utána Er-6n 400
ER-6 ból soseláttam 400-ast.Pláne nem 2 évest.
mondom hogy 400