énis ere gondoltam mert hazajöttem vele 20km röl addig semmi baja nem volt húzott szépen ,fékek faszák nagyon!légszürö dzsuva,hütöt meg feltöltöm,motorikusan majd átnézetem szerelövel mert nem tudom hogy minek hogy kéne kinéznie,gyárilag!meg még kéne 2 izzó és kész
MAjd lesz oldalso kép is csak azt most nem készitettem,és azota nem volt idöm de csinálok még ma csak hogy elhiggyétek!
a takaritgatást az egyéb külsö dolgokra értem meg amihez értek !nem fogom szétkapni a mocit hidde el ja és itt a kép elözöhoz nem rakta be!nem az enyém de ugyanaz
Fékeket nézd át mert ha elindultál meg is kéne állni.A hűtőt nem kell bántani nemgen koszos ha 3 éves a gép de csak fagyállóval lehet utántölteni.Ha rendesen indul nem durrog és simán felpörög jól húz akkor nem kell bántani.Hajóműnél én az olajat nem bántanám de a vario görgők és a kuplung kopottágát megnézném kimosnám a légszűrőt és go mennék vele.
És ha a menetirány szerinti bal oldalról is feltennél egy élesebb képet már senki mem morinizhatná le a gépedet.Lehet kasznicserés vot a gép mert mint már írtam ezt a festést csak morinisben láttam eddig.
Ha nincs baja ne szedd szét mert ha nem értesz hozzá sokba fog kerülni a takarítgatásod. Én is nagy rezsivel dolgozom... (amihez hozzányúlok el is baszom és utána vihetem...) Takarítsd meg a blokkot és járj vele.
Nemigaz. Higgyétek már el hogy piaggio blokkos lehet hogy gyártottak ebböl ditech et is!karbisat akartam de azt elvittél elöttem sajna!240ért!nagyon jo választás lett volna de elvitték!mindegy ez ugyan ez csak ditech!itt a kép ezt régebben küldték be de emnyi is ugyanez!mármiint piaggio!ha nem hiszed akkor gyere át megmutatom de remélem nem valami összerakott gép!viszonylag egybevan a karcot leszámitva!most dzsuvázok ki mindent benne!valami van amit érdemes átnézni most még szét van szedve?pl ami berohhadhat vagy nem tesz neki jot ha koszos?vagy akármi...köszi
Én is azt néztem hogy evvel a fényezéssel 2004-ben még morinisokat dobtak piacra.Az úgy önnmagában még hogy ditech és hogy morinis nem baj csak akkor ha nincs rendben vele valami.Nekem is morinis ditechem van és ugyan volt vele gond de mióta összemelegedtünk szinte feltünés nélkül teszi a dolgát.Már nagyon gyanús is nekem hogy nincs vele gond.Az tény és való hogy a piaggios ditechekkel nagyságrendekkel kevesebb a gond.Azokkal csak az a baj hogy kevés és drága a tuning és nem lehet vele 10 Le nél többet elérni.
Olajból egyértelmű a Castrol R2 ditechbe minnél jobbat és csakis full szintetikusat.
Hy!nekem kéne ditechbe olaj de miet?és hol?benzinkuton vegyem vagy motorosboltba? konkrét márka van amit használtok vagy ajálljon valaki vmit!az tudom hogy full szintetikusat kellbele rakni!csak idöm nemsok neten meg mindegyiknek nem akarom elolvasni az utmutatóját vagy hogy meik mire jó mert enm értem csak zat hogy 2t vagy 4t és kész!és webshopbol se akarok rendelni!
Attól függ, hogy milyen alapjárati és főfúvóka van benne a karbiba és hogy a tű hogy van beállítva. Ha szegényre van állítva eleve a motor akkor télen nehezebben indul, de ha dúsra eleve könnyebben indul télen is. Nem igaz, hogy pont úgy indul és megy egy motor +40-ben is mint -10-ben.
Apropó...Légyszi valaki írja le mi baj származhat abból, ha sokáig nincs beizzítva a motor. November közepe óta nem volt alkalmam beindítani, már egy ideg vagyok...Valószínű 7végén jutok a mocihoz, remélem gond nélkül indul...
Amúgy elég kezdő vagyok tuning témában, az érdekelne, hogy mekkora súlyú görgőt vegyek bele, illetve a gyári kuplungba milyen erősebb feszítésű rugót ajánlotok? Ezeken felül megy bele a Malossi Red Filter meg hátra LED-es lámpa (ezt amúgy hogyan tudom víztől szigetelni gyorsan?). Elöl neonos 2x20W van de akitől vettem srác nem az akksira kötötte a neont és nálam egy ideje nem is világít Ezen lehet orvosolni esetleg vagy totál kuka?
Nekem meg épp fordítva : ilyenkor télen ( kinti hidegben ) meg ha nem megyek vele vagy 2 hétig szinte alig érek hozzá a start gombhoz már pöfög is . Viszont nyáron melegben kicsivel tovább indítózik de volt hogy 10 másodpecig is forgattam mire elindult . Ki érti ezt
Hát nekem is hasonló tapasztalatom volt még régebben. Be kellett vinnem mamámhoz a mocit mert csak ott tudom tárolni télen. A bevitel előtt kb. másfél hónapot állt az SR az udvaron. Paráztam is mi a baj, megijedtem kicsit. De sokpercnyi izzadás után annyit kellett csinálnom, h a tanksapkát lecsavartam majd vissza. Sztem vákuum keletkezett vagy vmi ilyesmi lehetett.
Hello! Karburátoros SR50 hidegben és hidegen csak 5 perc rugdosás után indul. Nyáron és ha már meleg a motor akkor azonnal. A motor jól megy és erős is ezért kopott szerintem nem lehet. Szivató teljesen ráhúzva. valami tipp? Köszönöm előre is!
Az oldalán van egy mert elborult a motor!viisszahajlott a fékkar lészürödoboz is karcos egy picit egyszolval minden ami kidomborodik az egy picit karcos de nagyom nem látszik mert fehér a motor és a karc is mert nem a festéket huzta le!a hátsó manuel poggiali feliratnál van lekopva egy picit az aláirás!amugy jo szerintem!michlen pilot gumi van rajta!az egy drága fajta nem?
MAjd lesz oldalso kép is csak azt most nem készitettem,és azota nem volt idöm de csinálok még ma csak hogy elhiggyétek!
És ha a menetirány szerinti bal oldalról is feltennél egy élesebb képet már senki mem morinizhatná le a gépedet.Lehet kasznicserés vot a gép mert mint már írtam ezt a festést csak morinisben láttam eddig.
Olajból egyértelmű a Castrol R2 ditechbe minnél jobbat és csakis full szintetikusat.
Amúgy elég kezdő vagyok tuning témában, az érdekelne, hogy mekkora súlyú görgőt vegyek bele, illetve a gyári kuplungba milyen erősebb feszítésű rugót ajánlotok? Ezeken felül megy bele a Malossi Red Filter meg hátra LED-es lámpa (ezt amúgy hogyan tudom víztől szigetelni gyorsan?). Elöl neonos 2x20W van de akitől vettem srác nem az akksira kötötte a neont és nálam egy ideje nem is világít Ezen lehet orvosolni esetleg vagy totál kuka?