Nem kell hozzá alvázszám de ZD4RLD vel kezdődik azok morinisek a ZD4TEA-val kezdődnek a piaggio blokkosak.De még ez sem kell csak a másik oldalról kell kép és látszik.
Ha olyan a légszűrő amire gondolok (fehér sűrűszövésű üvegszálszerű anyag+szürke szivacs)akkor csak akkor cseréld ha nagyon koszos mert a malossinak ugyanaz az anyaga csak piros a szivacs, egyébként nem kell csak kimosni és légszűrőolajjal kezelni.
Ez a gép tényleg piaggios?Mert ha jó emlékszem 2004-es a festés de hogy 7. hótól is evvel csinálták abban már nem vagyok biztos.A relé a computer mellett meg tök olyan mint az én morinisomon.Ha tévedek akkor bocsi.
Én nekem is ditech-em van és jó.Attól hogy eszi a gyertyát
Én is raktam bele Malossi Red Filtert és jobb lett a hangja egy kicsit olyan mély.
Én az olajat nem sajnálom bele csak 100% os full szintetikusat kap, ilyen ocsóval nem foglalkozz mert szétbassza.
Igaz!akkor maradok annál hogy csak simán kicserélem az izzót az eredetire!nem morinis a ditechem!eszembe se volt olyat venni mert az árán is látszott hogy valami bibi lehet vele!
1:a légszüröbe amit találtam betét egy 2rétegü sztem gyári, vagy hasonlo cucc!ezt kicserélem majd egy malossi red filter (ditech) nevü betétre az megfelel majd neki?
2:a tank sapka és az oljaj beöntö között van egy gyári matrica ragasztva hogy Agip city 2t!meg fölé még valami ez az ajánlott olaj bele?mert néztem és az 1 lityós kiszerelés ebböl 1700ft!énmeg 3-4 ezres olajokrol hallotam ditech be! milegyen?
3:a hajtómüolajat ha ki akarom cserélni akkor mindenképp szakszervizbe kell vinnnem a mocit?
Olyan égő ami nagyobb nemigen lehet belerakni csak max 20 wattosat a többi elolvassza a burkolatot.Aminek meg elég nagy a fényereje és még a foglalat is stimmel annak meg akkora a teljesítménye hogy a generátor nem fogja elbírni tehát az akksit fogja szívni az meg ditechnél nemegészen ajánlatos.Plussz a neonos cuccnak nincs búrája ha akarsz rá a régiről kell lebuherálni a búrát aminek folytán tuti eltöröd és csak a lámpával együtt lehet kapni.Ezenkívül a neonosnak is KB ugyanaz a fényereje 2x20watt csak a neon miatt talán többen látnak meg este.
Jó már rájöttem ugy hogy mindent szétszedtem megláttam a végére mindent!de csak ugy tudom kiszedni a lámpát kézbe, hogy az elsö idomot is kicsavarozom hogy legyen hely kivenni!
akkor oké!reméltem hogy nincs baj vele csak ugye nem értek hozzá
amugy nem láttam benne elég hütöfolyadékot még a minimumot se érte el !utántölteni meg nem akarom mert állt egy csomot a motor aztmondta a forma, ugyhogy inkább kicserélek minden olyat amit kell!le kéne ereszteni kituda meddig van és mi van benne!ezt hol lehet végrehajtani?leereszteni és átmosni a rendszert!?és mivel?és még van jonéhány kérdeésem ha nem baj........
Az égőt, hogy kivedd elég leszedni a kilóméter óra alatti hátsó burkolatot és semmi mást. A csöveknek az az értelme, hogy a variohűtés és a levegszűrő ne a keréknél felverődő poros levegőt szívja be hanem a burkolatból pormenteset. Ez jól van így nálad.
Na sikerült nagy nehezen!az tuti hogy ebbe egy 12v/15watt!a másik nekem már ki volt szedve nem tudom mien volt benne de az biztos hogy nagyobb mert megolvasztotta a búrát belülröl meg a lencsét
ugyhogy ha akarok egy jo világitást akkor vagy veszek egy neonosat 11ezerért ami müködik jol és még fa**zán is néz ki!Vagy a lencsét kéne kicserélni mind a 2-t +2ujj izzó is kéne!hallottam azt ha nagyobbat raksz bele akkor kiégetheti mint az enyémet!de akkor mijet kéne belerakni ahoz hogy lássak este?nem baj ha nem szabvány vagy elöirtnál fényesebb!autokba is van olyan ami ha rádvilágit lebarnulsz olyan erös!
valakinek volt már ijesmi problémja a lámpával?
meg a légszüröböl kijövö muanyag csö ami elég hoosszu az hova kapcsolodik?nekem végigvan vezetve a oldalt és a lábtartó alatt találtam meg a végét!nem kéne valahova csatlakoznia?a képen látszik 2 vég is van!miez pontosan?
épp most szerelem(mármint szerelném) ki a lámpát!mert nekiáltam de láttam hogy iszonyat mennyi csvar me biszbasz tartja!iszonyat!nem lehet a lámpát csak a lámpát kiszedni vagy ugy hozzáférni hogy a motornak az elsö felét ne kelljen leszedni? mert az egész teljesen egybe van de min1 valahogy szétszedem
2004-től már nem lehet kapcsolgatni a világítást hanem direktre van kötve gyárilag. Normál egyszerű égő való bele 400 ft volt. Most cseréltem az enyémbe. És tényleg nem lehet látni vele semmit.
Az biztos hogy 20w alatti a gyári lámpa mert azt irják hogy a 20 as sokkal jobb mint a gyári!de mekkorát kéne belerakni és hol lehet kapni !nézelödök ha valaki tudja irjon plz!mert nekem kis halvány kaka a lámpa föleg ugy hogy csak 1ik ég:Dnem az ujj rol van szo annál direkt csak az ég de ezen nincs reflektor és még kapcsolot se találtam a lámpának:S
az hogy lehet vagy ez a gyári megoldás ha megy a motor akkor lámpa is ég?
meg hallotam a lencse kicserélésröl!az mien?nekem a legnagyobb fényerejü megoldás kéne!itt van egy pár izzó!de sztem ezt ti is megtaláltátok:link
Én most néztem a könyvibe hogy hanya izzó valo bele de nem irta hogy hány wattos Nekem is kéne összeállítani egy izzó készletet, hogy nem baztassanak és nem tom hogy melyikbe hanyas kell
Nem tom hogy lehet e bele kapni nagyobb izzot mert a gyári az nagyon gyenge alig lehet vele látni este.Valami halogént bele
Köszi,16 000km!nem baj inkább legyen ennyi, mint visszapörgetve 6000km!de azsem kizárt hogy ehet hozányultak!de azért jol néz ki!szerintem még átnézem meg felkészitem a szezonra!
amgy valaki nem tudja hogy mekkora egy gyári sr fényszóró?mármint hány wattos?mert eggyik kiégett másik meg már nagyon gyengusz!olyan angel eyes lámpát nem akarok mert muanyag szar elvileg nem is stimel pár mm er van a szélei között!megg szarakodni kell a neon bekötéssel!de ha tud valaki megbizható infot rola meg egy kis leirást akkor lehet beruházok egy ijenre!:erre!
Helló!
háát sikerültt választanom nagy nehezen !egy piaggio blokkos aprilia sr 50 ditech et vettem 2005ös a motor!kinézete jó, egy horzsolás van az oldalán manuel poggiali festés!gyári minden ujj tárcsaféket kézbe kaptam!ujj gumi látszik mert még (szörös)baja annyi hogy elsö lámpa kiégett az eggyik többi mind jó!pöccre indul!meg koszos mert fél évet ált!menettulajdonsága szerinem nem vmi jó ahol rossz az ut nagyon ráz!de ez szerintem minden apriliánáll igy van!hazahoztam 20km röl semmi baja nem volt nem csörgött zörgött !minden oké 1.re!csak az nem tetszik hogy nem kap egyböl hanem, csögáz és lassan beindul ,kb 10km/h nál olyat húz hogy kipörgött a kerék!egészen 75-80ig!nagy fordulatszámon indul csak meg!dehát aprilia!örülök végre megvan !szal már csak erröl a motorrol lesz szo nálam!
nézz hirdetéseket, sr-eket és akinél nem látod hogy fenntvan a motoron attol kérdezd meg mennyiért adja el!aki tuningolja általába leszedi mert szarul néz ki!láttam már jopárat akinek nincs fent!biztos eladja ha nem használja
Ez a gép tényleg piaggios?Mert ha jó emlékszem 2004-es a festés de hogy 7. hótól is evvel csinálták abban már nem vagyok biztos.A relé a computer mellett meg tök olyan mint az én morinisomon.Ha tévedek akkor bocsi.
Én is raktam bele Malossi Red Filtert és jobb lett a hangja egy kicsit olyan mély.
Én az olajat nem sajnálom bele csak 100% os full szintetikusat kap, ilyen ocsóval nem foglalkozz mert szétbassza.
1:a légszüröbe amit találtam betét egy 2rétegü sztem gyári, vagy hasonlo cucc!ezt kicserélem majd egy malossi red filter (ditech) nevü betétre az megfelel majd neki?
2:a tank sapka és az oljaj beöntö között van egy gyári matrica ragasztva hogy Agip city 2t!meg fölé még valami ez az ajánlott olaj bele?mert néztem és az 1 lityós kiszerelés ebböl 1700ft!énmeg 3-4 ezres olajokrol hallotam ditech be! milegyen?
3:a hajtómüolajat ha ki akarom cserélni akkor mindenképp szakszervizbe kell vinnnem a mocit?
4:hogyan mossam át a vizhütörendszert?és mivel?
akkor oké!reméltem hogy nincs baj vele csak ugye nem értek hozzá
amugy nem láttam benne elég hütöfolyadékot még a minimumot se érte el !utántölteni meg nem akarom mert állt egy csomot a motor aztmondta a forma, ugyhogy inkább kicserélek minden olyat amit kell!le kéne ereszteni kituda meddig van és mi van benne!ezt hol lehet végrehajtani?leereszteni és átmosni a rendszert!?és mivel?és még van jonéhány kérdeésem ha nem baj........
ugyhogy ha akarok egy jo világitást akkor vagy veszek egy neonosat 11ezerért ami müködik jol és még fa**zán is néz ki!Vagy a lencsét kéne kicserélni mind a 2-t +2ujj izzó is kéne!hallottam azt ha nagyobbat raksz bele akkor kiégetheti mint az enyémet!de akkor mijet kéne belerakni ahoz hogy lássak este?nem baj ha nem szabvány vagy elöirtnál fényesebb!autokba is van olyan ami ha rádvilágit lebarnulsz olyan erös!
valakinek volt már ijesmi problémja a lámpával?
meg a légszüröböl kijövö muanyag csö ami elég hoosszu az hova kapcsolodik?nekem végigvan vezetve a oldalt és a lábtartó alatt találtam meg a végét!nem kéne valahova csatlakoznia?a képen látszik 2 vég is van!miez pontosan?
És neked a ditech-ed az most is pöcre indul hidegen?Nem kell ráhúzni gázt?
az hogy lehet vagy ez a gyári megoldás ha megy a motor akkor lámpa is ég?
meg hallotam a lencse kicserélésröl!az mien?nekem a legnagyobb fényerejü megoldás kéne!itt van egy pár izzó!de sztem ezt ti is megtaláltátok:link
Nem tom hogy lehet e bele kapni nagyobb izzot mert a gyári az nagyon gyenge alig lehet vele látni este.Valami halogént bele
amgy valaki nem tudja hogy mekkora egy gyári sr fényszóró?mármint hány wattos?mert eggyik kiégett másik meg már nagyon gyengusz!olyan angel eyes lámpát nem akarok mert muanyag szar elvileg nem is stimel pár mm er van a szélei között!megg szarakodni kell a neon bekötéssel!de ha tud valaki megbizható infot rola meg egy kis leirást akkor lehet beruházok egy ijenre!:erre!
Jól néz ki a motor.
Mennyi km van benne?
háát sikerültt választanom nagy nehezen !egy piaggio blokkos aprilia sr 50 ditech et vettem 2005ös a motor!kinézete jó, egy horzsolás van az oldalán manuel poggiali festés!gyári minden ujj tárcsaféket kézbe kaptam!ujj gumi látszik mert még (szörös)baja annyi hogy elsö lámpa kiégett az eggyik többi mind jó!pöccre indul!meg koszos mert fél évet ált!menettulajdonsága szerinem nem vmi jó ahol rossz az ut nagyon ráz!de ez szerintem minden apriliánáll igy van!hazahoztam 20km röl semmi baja nem volt nem csörgött zörgött !minden oké 1.re!csak az nem tetszik hogy nem kap egyböl hanem, csögáz és lassan beindul ,kb 10km/h nál olyat húz hogy kipörgött a kerék!egészen 75-80ig!nagy fordulatszámon indul csak meg!dehát aprilia!örülök végre megvan !szal már csak erröl a motorrol lesz szo nálam!
nézz hirdetéseket, sr-eket és akinél nem látod hogy fenntvan a motoron attol kérdezd meg mennyiért adja el!aki tuningolja általába leszedi mert szarul néz ki!láttam már jopárat akinek nincs fent!biztos eladja ha nem használja
Nem tudjátok hogy hol lehet kapni kipufogóra ilyan rácsot.