Az az ülés 2 részből áll. 1 a kárpitozott rész, 2 az idom.
A kárpitozott részt a kárpitos tudja cserélni, a műanyagokat illetve az idomot pedig műanyaghegesztő tudja javítani (aki az autók lökhárítóját is javítja).
Sziasztok!
Vki tudja h hol lehet ilyen hátsó ülést venni ami a képen be van karikázva pirossal?esetleg tudtok olyan online áruházat ahol meg lehet rendelni? (az enyém elrepedt es hiába ragasztom semmit sem ér - lenne más ötlet h lehetne esetleg megmenteni?)
koszi előre a segitséget.
Mondjuk a motorforce 70-es henger.Esetleg a DR 70-es hengere.Vagy az Airsal 70-es ezek mind 30-40e közt vannak ha nem rossz a variod tehát nem kopott akkor inkább ezekbe és a karbiba ruháznék be első körben.Majd egy jobb kipuff és csak utána a vario.
Szevasztok!
Lentebbi hozzászólásomban említettem hogy szeretnék némi tuningot az SR-be. Nincs sok pénzem ilyen célra, első körön 17.5 MotoForce karbira és szintén MotoForce variátorra gondoltam, ezek jó áron vannak és viszonylag dobnak is a gép erején. Esetleg tudtok olcsón 70es hengert?
Pls, írjatok vmit a neonon lámpámra, hogy a neont lehet-e cserélni vagy dobhatom ki az egészet? Feleslegesen nem akarok újat venni 12 rugóért...
Másik kérdeésem, hogy milyen festékkel lehet szépen lefújni a taposó közötti részt ahol az akksi fedele is van?
Köszi a gyors segítséget...
És a vízpumpát is egy tengelyen van mindkettő vagyis a szíjkerék egyik oldalt a vízpumpa tengelyére támaszkodik a másik oldalt az olajpumpa tengelyére.A kettő és a szíjkerék így képez egy egységet.Ezért nehezebb a piaggio olajpumpályát kidobni mert akkor meg kell oldani hogy a szíjkerék megtámasztását.A legegyszerűbb az olajpumpát végtelenbe kötni egy kis olajal azt azt keringeti folyton.
Pedig nagyon tetszik az sr! De srt nem talaltam pesten olyat ami nekem tetszett volna de runnert igen!
nem azt mondom hogy KÉNYTELEN vagyok egy runnert venni de hát mindenki aztmondja hogy jobb és énis ugy vélem nem véletlenül a robogok királya!
Elsősorban amelyik neked jobban tetszik.
Én a runnert választanám mert nagyon jó a súlyelosztása, merevített a váza, meglepően sok hely van benne és szerintem szép az összkép is, + piaggio blokkos.
Volt már morinis sr-em...hááát jót nem tudok róla, rosszat + nem írok :D
Minarelli blokknak talán a vízpumpa az egyetlen betegsége, de van hozzá felujító szett.
Piaggionál nekem csak az furi hogy szíj hajtja a vízpumpát de még nem hallottam h valakinek is elszakadt volna, ez 1 jópont, + a hűtése a hengernél ennek a legjobb, mert a beáramló víz elsőnek a kipufogó környékét éri.
Mivel piaggio blokkos és ha jó az állapotban van akkor megveheted nem fogsz benne csalódni.De ennek feltétele a jó állapot.A szolnoki is legalább 15-be került volna a szállítás.
Azt a runert amit küdtetek:link min 215ért odaadja+1gumival meg zárral!szerintetek az vagy egy sr?mert akkor nemmegyek le szolokra mert marad ez!runnert annyira nem ismerem mint st-r!mivel jobb vagy roszab az?ha esetleg tudtok segiteni
amugy bocs hogy ennyit kérdezek de ez egy forum nem?
A kárpitozott részt a kárpitos tudja cserélni, a műanyagokat illetve az idomot pedig műanyaghegesztő tudja javítani (aki az autók lökhárítóját is javítja).