Hi. hát nekem mint kiderült elsö tulméretes Wössner volt benn fél évet bírt pedig nem vok annyira motor killer. Én többet nem rakok bele wössnert lehet csak összerakasnál bazták el az elözö tulaj
de én akkor se. Ha ez volt az elsö tulméret akkor még van 3? ha most megfuratom akkor 2? mert nem nikaszil
Elolvastam, gondolom ezért ajánlottad a figyelmembe: "speciális molibdén bevonat".
Tudom mire jó a molibdénnel való ötvözés, alá le is volt írva, hogy pontosan mi a szerepe. Mivel szmájlit raktam az írásom után, remélem nem értetted félre! Ha tartós, akkor bőven megéri azt a 20e pénzt!
Bizony be tud ázni...sajnos...
Engem 2x is megtréfált,egyszer mosásután,egyszer meg egy jókis sármotorozás után.
Prüszkölt,dadogott,a végét járta...kiszáradt,és jó lett.Vigyázz(atok)a nagymosással!
aha hogy nézz ki az a wössner dugó mert elvileg az enyémben is az volt a dugo aljába az van irva h Wö2/100
Neked mivan irva?
csak kiv vok h wössner egyáltalán
Én úgy csináltam, hogy előtte elvittem egy szerelőhöz a hengert, aki megállapította, hogy a mérettel semmi gond nincs, fölösleges lett volna hónolni, stb, mivel hál a magasságosnak szinte alapméretes volt a henger.
Mivel tudtam a hengerfurat méretét, az alapján rendeltem a cuccot, előtte egyeztettem a dugó méreteit, mert Af-1 néven szerepel a dugó, de minden mérete stimmel szinte az összes Rotax123 blokkhoz.
Javaslom neked, hogy vidd el egy szerelőhöz, vagy ha otthon megoldható, mérd meg a hengerfuratot több ponton és mélységben, az ehhez szükséges mikrométerrel, passzaméterrel, stb, stb.
Ha megvan a méret már jobban tudsz gondolkozni, hogy mit csináljál!
Utána kell járni, hogy a különböző gyártók milyen méretben gyártanak dugót hozzá, és az alapján hónoltasd fel, vagy ha nem szükséges, akkor csak cseréld ki! De ez úgyis csak a mérések után derül majd ki!
Köcce meglesem ezt is mert én proxban gondolkodtam, de te csak valahol megfuratd azt megrendelted h ez kell azt össze füzted nem? de én azt honnan tom megh hányadik méret lesz vagy azt a furatos mondta neked ? jah a tömitésbe akkor benn volt a hengerfej tömités is igaz mind 3 gumi meg akkor ezek szerint 3 talp tömités
Külön csak hengertalptömítést nem adnak az apriliához, csak henger
tömítésgarnitúrában.
Ára: 3.550.-Ft bruttó. A hengerhez az összes tömítést tartalmazza, benne 3
féle vastagságút a hengertalphoz, hogy be lehessen állítani a kompressziót.
Van raktáron.
Csomagküldés a GLS futárral utánvéttel, a kézbesítőnek kell fizetni.
Szállítási díj értéktől függően 1.600.-Ft (bruttó ár)
Délután 2 óráig leadott rendelés esetén kézbesítés a következő munkanapon,
délután 5 óráig.
Megrendeléshez pontos név, cím, irányítószám és mobiltelefonszám szükséges.
Hi hát asszem a dugó szivatot , mert az bizony egy picit megtört, elvolt repedve a gyürü vagy törve azt nem volt akkora kompi benne azt nem indult be öninditóra de aztán anyit csesztetük h megszorult
Jah, ti milyen dugót ajánlatok?Árat is jó lenne ha tudnátok mondani? Meg tömités készlet a
henger alá és a hengerfejhez, gondolom ez egy készletben lehet az kb mennyi? Jah meg a víz szivatyum
is szimmeringes lett az a két szimering biztos nem lehet olcsó
Tárcsafékhez gumiharmonika? A féknyeregnél levő gumicuccokra gondolsz? Mert ha igen, akkor bemész egy motoros boltba, és úgy kéred, hogy első vagy hátsó féknyereghez gumi felújító szett. Asszem hasonló néven szerepel, nekem a hátsóhoz valami 3-4e között volt, és a csomag tartalmazza a féknyereghez szükséges összes gumicuccot: O-gyűrű a munkahengerhez, provédő gumik, stb.
de én akkor se. Ha ez volt az elsö tulméret akkor még van 3? ha most megfuratom akkor 2? mert nem nikaszil
Tudom mire jó a molibdénnel való ötvözés, alá le is volt írva, hogy pontosan mi a szerepe. Mivel szmájlit raktam az írásom után, remélem nem értetted félre! Ha tartós, akkor bőven megéri azt a 20e pénzt!
Engem 2x is megtréfált,egyszer mosásután,egyszer meg egy jókis sármotorozás után.
Prüszkölt,dadogott,a végét járta...kiszáradt,és jó lett.Vigyázz(atok)a nagymosással!
Neked mivan irva?
csak kiv vok h wössner egyáltalán
Mivel tudtam a hengerfurat méretét, az alapján rendeltem a cuccot, előtte egyeztettem a dugó méreteit, mert Af-1 néven szerepel a dugó, de minden mérete stimmel szinte az összes Rotax123 blokkhoz.
Javaslom neked, hogy vidd el egy szerelőhöz, vagy ha otthon megoldható, mérd meg a hengerfuratot több ponton és mélységben, az ehhez szükséges mikrométerrel, passzaméterrel, stb, stb.
Ha megvan a méret már jobban tudsz gondolkozni, hogy mit csináljál!
Utána kell járni, hogy a különböző gyártók milyen méretben gyártanak dugót hozzá, és az alapján hónoltasd fel, vagy ha nem szükséges, akkor csak cseréld ki! De ez úgyis csak a mérések után derül majd ki!
Szerintem a Wiseco bőven megéri, 25e ft volt nekem, szállítással együtt.
Hengertalptömítés:
http://www.italmondo.hu
Régebben én ezt az e-mailt kaptam tőlük:
Külön csak hengertalptömítést nem adnak az apriliához, csak henger
tömítésgarnitúrában.
Ára: 3.550.-Ft bruttó. A hengerhez az összes tömítést tartalmazza, benne 3
féle vastagságút a hengertalphoz, hogy be lehessen állítani a kompressziót.
Van raktáron.
Csomagküldés a GLS futárral utánvéttel, a kézbesítőnek kell fizetni.
Szállítási díj értéktől függően 1.600.-Ft (bruttó ár)
Délután 2 óráig leadott rendelés esetén kézbesítés a következő munkanapon,
délután 5 óráig.
Megrendeléshez pontos név, cím, irányítószám és mobiltelefonszám szükséges.
Jah, ti milyen dugót ajánlatok?Árat is jó lenne ha tudnátok mondani? Meg tömités készlet a
henger alá és a hengerfejhez, gondolom ez egy készletben lehet az kb mennyi? Jah meg a víz szivatyum
is szimmeringes lett az a két szimering biztos nem lehet olcsó
A tarcsafekhez gumiharmonikat hol lehet kapni?
Koszi!
G