Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

monnyuk nem ugrattam óriásiakat de nagyobbakat mint endurózáskor...
Én pályáztam vele...kb 1 hete vanmeg és még nincs smi jele, de többen mondták h haggyam abba, tehát abbahagyom
Tökéletesen egyetértek!
Mivel nem cross gépről van szó, hanem egy enduro gépezetről, egyértelmű hogy elsősorban nem arra találták ki. Szóval a kérdésedre a válasz: olyan ugrásokat bír ki, ami a rendszeres endurozáskor előfordul...
sziasztok!
AZ rx mennyire birja az ugratásokat?
szervízbe a drágááááám de szerencsére semmi nagy gond...szimering, csapágy, világítás ennyi az egész...
Pár kilométer volt nekem az egész, hallottam hogy nagyon furcsa hangja van, rögtön lehúztam róla a hengert, és akkor kaptam hirtelen agyvérzést, amikor megláttam, hogy végighúzta a dugót... Szerencse a szerencsétlenségben, hogy csak a dugó sérült, a hengernek semmi baja nem lett.
Nektek mikor lelazult ez a powerkés, akkor összerakás után mennyi km múlva jelent meg a hiba?
Nézd majd meg, amikor szereled össze, hogy ha ráfeszíted a csavart, akkor pár milit kiemeli a nyelvet! Ezt a pár milit csak akkor látod, ha a henger is le van szedve és átod rendesen! Ha lelazul, tud gondokat okozni! Szívesen halgatnék róla, de én is így jártam vele tavaly nyár végén, szóval nem vicc, nem kamu, nem ámítás, be tud csúszni, és sok kellemetlenséget tud szerezni, szóval nagyon oda kell figyelni rá!
de az sokszor elkopik,letörik stb
a powerszelep nyakán van egy perem ami meggátolja hogy beljebbcsússzon,mint a teljesen zárt űzemmódban....
a hengerbe viszont igen,és lehúzhatja a dugót amúgy télleg betud sajnos
nemtud a dugóba csúszni
igazából a 10es főút melett előztem murván és ott volt ez a kátyú szóval én hibám na mind1...sikerült megoldást találni a helyzetjelzőre hátul? most már nekem is kiveri 2 perc után
jah persze...akkor csak én látom így
Nem az utakkal van a baj, hanem a supermotokkal!
uhh... hát igen ezek nem nevezhetők utaknak ami ebben az országban van
megütöttem ahátsó felnimet elég szépen,kurva kátyúk
És persze figyelj az összeszerelésnél, hogy a kontracsavart rendesen feszítsd meg, nehogy lelazuljon és belcsússzon a dugóba!
Nem....2 bambuszcsavart kitekered....kíhúzod a nyelvet óvatosan nebazd neki semmihez lehetőleg,ne karcold meg mégjobban....beletunkolod sok-sok motormosóba megtörölgeted és kész a "járatát" is célszerű motormosóval felitatott rongyal kitörölgetni,de a dugó takarja a powernyílást azzal kezd az egészet!
Akkor a következő kérdésemet már sejtheted

Bonyolult a powert kitakarítani?
A powert mikor megvettem én kitakarítottam...így tudom legalább ,hogy mikor lett utoljára...meg mostanában kicseréltem a szelepszárszimeringet is.....
Szép,igényes vas

Ja...hagyom így ahogy van....mint már mondtam,ritkán megyek vele huzamosan magas sebességi fokozatban.

Szakik:

Powerszelepet milyen időközönként kell tisztítani?Mikor indokolt?
Amit a mellékelt ábra is mutatja

Terepre nagyon hosszú a 15/43
De gondolom Te utcán használod inkább,vagy tévedek?