Mivel nem cross gépről van szó, hanem egy enduro gépezetről, egyértelmű hogy elsősorban nem arra találták ki. Szóval a kérdésedre a válasz: olyan ugrásokat bír ki, ami a rendszeres endurozáskor előfordul...
Pár kilométer volt nekem az egész, hallottam hogy nagyon furcsa hangja van, rögtön lehúztam róla a hengert, és akkor kaptam hirtelen agyvérzést, amikor megláttam, hogy végighúzta a dugót... Szerencse a szerencsétlenségben, hogy csak a dugó sérült, a hengernek semmi baja nem lett.
Nézd majd meg, amikor szereled össze, hogy ha ráfeszíted a csavart, akkor pár milit kiemeli a nyelvet! Ezt a pár milit csak akkor látod, ha a henger is le van szedve és átod rendesen! Ha lelazul, tud gondokat okozni! Szívesen halgatnék róla, de én is így jártam vele tavaly nyár végén, szóval nem vicc, nem kamu, nem ámítás, be tud csúszni, és sok kellemetlenséget tud szerezni, szóval nagyon oda kell figyelni rá!
igazából a 10es főút melett előztem murván és ott volt ez a kátyú szóval én hibám na mind1...sikerült megoldást találni a helyzetjelzőre hátul? most már nekem is kiveri 2 perc után
Nem....2 bambuszcsavart kitekered....kíhúzod a nyelvet óvatosan nebazd neki semmihez lehetőleg,ne karcold meg mégjobban....beletunkolod sok-sok motormosóba megtörölgeted és kész a "járatát" is célszerű motormosóval felitatott rongyal kitörölgetni,de a dugó takarja a powernyílást azzal kezd az egészet!
AZ rx mennyire birja az ugratásokat?
Bonyolult a powert kitakarítani?
Ja...hagyom így ahogy van....mint már mondtam,ritkán megyek vele huzamosan magas sebességi fokozatban.
Szakik:
Powerszelepet milyen időközönként kell tisztítani?Mikor indokolt?
Terepre nagyon hosszú a 15/43