Nekemis dadogott, de nekem a gyertya volt szar... Most vettem hozzá verseny gyertyűt ezzel nemdadog... De én csapatom neki rendesen... Szóval sokáig húzom... Amíg érzem hogy húz De nemmindig
Tegnap lemostam a moccot,csupa por volt szegény..
Utána kimentem vele,de csak aszfaltra,és azt vettem észre,hogy power nyitása után,hozzáteszem jó nagy forulaton ledadogott.Igazából az a kérdésem,hogy a Ti meddig forgatjátok power nyitását követően?Főleg 1-2-3-ban?
Teljesen elkeseredtem, szétszedtem a fékeket, vettem tisztítóspayt, befújtam, a betéteken még bőven van vastagság, a dugattyúkat bekentem rézkenőccsel, amit direkt erre gyártottak. Még mindig szorul, nyikorog. 1 fordulatot sem tesz szinte meg. Amúgy a dugattyú visszamozdul picit, ha felengedem a féket. Tudna valaki valamilyen szerkezeti leírást adni, esetleg képeket, magyarázatot, vagy bármi hasznos infót?
Én nemtudok...de a többiek biztos mert van itt pesti, és ők gondolom tudnak boltot mondani...nemtom, ahová én szoktam menni ott megnézik a katalógusból azt megmondják hogy van-e vagy tudnak-e rendelni vagy nincs...
Hát... Motorosboltba ien cross-enduró-sportmotorokkal foglalkozó üzletbe...ha ott nincs, és nemtudnak rendelni, akkor meek tatára ott van márkakereskedés :S
Gábor képeeeet Amúgy énse tom...De nekem is ien a fékem :S és a tárcsámat is kikezdte :SS most veszek új fékbetétet kicserélem azt majd mondok tapasztalatot hogy nekem mien lett...bár sokáig fog tartani me szerelőhöz vsizem, me szimmeringes az elsőtelóm és a hátsó is halott...nemjártam vmi jól ezzel az Rxel :S de szerelmes vagyok
Érdekes és sürgős problémám van. Szétszedtem a fékeket, és ezon gondolkodtam el, hogy ezek hogy is működnek, mert azt értem, hogy a dugattyúk rátolják az egyik dobot a tárcsára, de azt nem értem, hogy mi húzza vissza? Mert ha vmi nem húzza vissza, akkor végig szorulnia kellene, nem?
Rugók pl nincsenek, szóval nem értem. Érti itt valaki a fékek működési elvét?
milyen acerbis? ha a gyári dobon van egy matrica az még nem acerbis van acerbisből fém dob az ilyen lila vagy neon sárga szinű,sok rxen van...vagy pedig van a carbon,de az kurva kevés van.
Tegnap lemostam a moccot,csupa por volt szegény..
Utána kimentem vele,de csak aszfaltra,és azt vettem észre,hogy power nyitása után,hozzáteszem jó nagy forulaton ledadogott.Igazából az a kérdésem,hogy a Ti meddig forgatjátok power nyitását követően?Főleg 1-2-3-ban?
Thx a válaszokat
Teljesen elkeseredtem, szétszedtem a fékeket, vettem tisztítóspayt, befújtam, a betéteken még bőven van vastagság, a dugattyúkat bekentem rézkenőccsel, amit direkt erre gyártottak. Még mindig szorul, nyikorog. 1 fordulatot sem tesz szinte meg. Amúgy a dugattyú visszamozdul picit, ha felengedem a féket. Tudna valaki valamilyen szerkezeti leírást adni, esetleg képeket, magyarázatot, vagy bármi hasznos infót?
Köszi a segítséget!
Üdv. Gábor
Vannak képek, csak át kéne töltenem a laptopra, mert onnan netezek...lusta vagyok ehhez, de hamarosan erőt veszek magamon:)
Érdekes és sürgős problémám van. Szétszedtem a fékeket, és ezon gondolkodtam el, hogy ezek hogy is működnek, mert azt értem, hogy a dugattyúk rátolják az egyik dobot a tárcsára, de azt nem értem, hogy mi húzza vissza? Mert ha vmi nem húzza vissza, akkor végig szorulnia kellene, nem?
Rugók pl nincsenek, szóval nem értem. Érti itt valaki a fékek működési elvét?
Köszi!
Üdv. Gábor
nem pont a kipuff miat vad
de nem tom jó lenne ha rajt figyelne az az arrow rezó de nincs annyi kesem
Dávid motorja gecibrutál.... jobban gyorsul mint az én KTM em.... de ha az enyében benne lesz az új dugó akkor