srácok azért ne repüljetek 4ló soha a büdös életben nem lesz,főleg a gyári véggel ha még egy véget is teszel rá akkor reális a 2 paci többlet 7-8% telj növekedés...ha rendszer van rajta. Amúgy meg a hang miatt veszik sokan,mert az ultrabrutál lesz
szerintem semmi különbség, csak valaki így írja a motor típusát, valaki meg úgy...
lehet évjáratbeli különbség viszont, ott meg a lényeg ugye a 123-as, vagy a 122-es rotax blokk, az enyémben már a 122-es van: elől állítható telók, más hátsó lengővilla stb.
Powerszelep és sajnos nem nagyon tudom mia külömbség, de szerintem felszereltségben térnek el egymástól.Tárcsafékek ilyesmi.Valaki más biztos tud majd többet mondani.
HA a fékbetétet kiveszed, vagy alapból ha szét sem sszeded a féket látszik hogy milyen vastag még a réteg a betéten.a féken meg kend be azt a két kis rudat aminek a kölsején ilyen gumiharmonika látszik.Ha kiszeded a fékbetétet azt ki lehet húzni.
lehet évjáratbeli különbség viszont, ott meg a lényeg ugye a 123-as, vagy a 122-es rotax blokk, az enyémben már a 122-es van: elől állítható telók, más hátsó lengővilla stb.
biztos jobb mint a gyári ne véletlenül csinálnak de...
mennyivel jelente ez többet teljesitménybe
leo vince kipuff van rajt de a rezó gyári
mert nem tom
Hat feket meg sosem szedtem szet, remelem nem nehez, akkor a ket rudat kell befujni fektisztitoval, vagy lekenni? Mivel kell lekenni?
Koszi! G