Erre gondoltam..Mondjuk nagyon ritkán használom aszfalton,ezt is akkor vettem észre,mikor két földút között rá kellett mennem aszfaltra,és ott odahúztam,ami kifért
Igazából terepen 4-nél nem is nagyon szoktam feljebb pakolni,addig viszont kis bitang Szted érdemes így ezzel az áttétellel foglalkoznom?
Nem csoda hogy kifullad 4.ben 120as végnél... Az nagyon hosszú áttételre utal, ami szerintem fölösleges, mert 5. és 6. fokozatban csak erőlködik. Gyái áttétel rulez, nem véletlenül találták ki a mérnökök...
megy...120at kihozza magából...csak gondoltam h ha sm lesz akkor többet kéne mennie...meg nehogy baja legyen...nem csörög csak...ami kicsitis oda van azt ksizeretném cseréltetni
Attól függ mit akarsz megcsinálni!
Nekem tegnap állt össze a gépezet úgy igaziból, év elején volt egy 25e forintos Wiseco dugó vásárlás. Ezentúl ha olyan állapotban van, akkor cserélhetsz hengertalp tömítést, ami ha jól tudom olyan 3-4e forint, a hajtókarnál tűgörgőket, aminek darabja is kb. 3-4e forint. De ha már az alsó tűgörgőt cseréled, akkor szét kell rántani a blokkot, ami szóba hozza a blokk tömítéseket, és a csapágyazást illetve szimmeringezést, ami nagyvonalakban 20e. De ha még ez sem elég, és szükséges, cserélhetsz kuplung lammellákat is, ami ismétcsak nagyvonalakban 10-15e között jön ki.
De ha még ez mindig nem lenne elég, és ha a powerhez is akarsz nyúlni, akkor az a rész ami a hengerben van (nem tudom mi a pontos megnevezése), kb. 10e forint.
Nagyvonalakban 25-30e körül ki lehet hozni egy kis generált, ha nagy szerencséd van. De ha nincs, akkor jöhet a szinte full generál, ami 70-80e körül mozoghat pénzösszegben...
Az esetleges henger sérülést most nem írom le, mert az bőven a szerencse-szerencsétlenség kategóriába tartozik, ha azzal is gond van.
Ha valamit kihagytam, vagy rosszul írtam, majd az okosok kijavítanak!
miez a punny srácok? hátsó égőt mindenkinek kiveri,rx betegség,én is hetente cserélem,de igazából leszarom,15/43as áttétellel 1ben kerékre áll mint a fene és kurvajól megy
Nincs valakinek cserélt(kuka)első fékbetéte?Ami már semmire sem jó?Igazából a kis lemezek kellenének belőle,amik megakadályozzák,hogy lötyögjön a féknyeregben.Ugyanis enélkül van most bent,fog,meg minden,de zavaróan csörög menet közben.A betét még jó,nem akarom újra cserélni.
Sziasztok
A segítségeteket szeretném abban kérni hogy a lánc alá mit tegyek ahol a hátsó villához hozzá ér!
válastzotokat előre is köszönöm!
Ja és egyébként eladó az rx-em 80-as,nagyon jó állapotban ha valakit érdekel vegyen fel msn-re:bb13@freemail.hu
Jobban menne?
Igazából terepen 4-nél nem is nagyon szoktam feljebb pakolni,addig viszont kis bitang Szted érdemes így ezzel az áttétellel foglalkoznom?
Olyankor mi van,mikor 1-2-3-4 kb 120-at megy,majd 5-6,és nem az hogy húzna,de esik a fordulat?
Ez is az áttétel miatt van?
Nekem tegnap állt össze a gépezet úgy igaziból, év elején volt egy 25e forintos Wiseco dugó vásárlás. Ezentúl ha olyan állapotban van, akkor cserélhetsz hengertalp tömítést, ami ha jól tudom olyan 3-4e forint, a hajtókarnál tűgörgőket, aminek darabja is kb. 3-4e forint. De ha már az alsó tűgörgőt cseréled, akkor szét kell rántani a blokkot, ami szóba hozza a blokk tömítéseket, és a csapágyazást illetve szimmeringezést, ami nagyvonalakban 20e. De ha még ez sem elég, és szükséges, cserélhetsz kuplung lammellákat is, ami ismétcsak nagyvonalakban 10-15e között jön ki.
De ha még ez mindig nem lenne elég, és ha a powerhez is akarsz nyúlni, akkor az a rész ami a hengerben van (nem tudom mi a pontos megnevezése), kb. 10e forint.
Nagyvonalakban 25-30e körül ki lehet hozni egy kis generált, ha nagy szerencséd van. De ha nincs, akkor jöhet a szinte full generál, ami 70-80e körül mozoghat pénzösszegben...
Az esetleges henger sérülést most nem írom le, mert az bőven a szerencse-szerencsétlenség kategóriába tartozik, ha azzal is gond van.
Ha valamit kihagytam, vagy rosszul írtam, majd az okosok kijavítanak!
Világításod meggyógyult?
Nincs valakinek cserélt(kuka)első fékbetéte?Ami már semmire sem jó?Igazából a kis lemezek kellenének belőle,amik megakadályozzák,hogy lötyögjön a féknyeregben.Ugyanis enélkül van most bent,fog,meg minden,de zavaróan csörög menet közben.A betét még jó,nem akarom újra cserélni.
A segítségeteket szeretném abban kérni hogy a lánc alá mit tegyek ahol a hátsó villához hozzá ér!
válastzotokat előre is köszönöm!
Ja és egyébként eladó az rx-em 80-as,nagyon jó állapotban ha valakit érdekel vegyen fel msn-re:bb13@freemail.hu
Akkor elnézésed kérem, a veszőt kihagytam: a hátsó,ülésalatti idom kell
Talán itt....