Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem 14/43 van nagyobb a végsebesség ,de nem gyorsul annyira
És ez a 15/43as pontosan miben lenne másabb,mint az enyém?

Jobban menne?
Ameddig a te igényeidnek megfelel, szerintem kár foglalkoznod vele! A Gyári 14/49-es áttétel "univerzális".
Még valami.Az,hogy gyári az áttétel,sztem azért is jó,mert az előző tulaj(ok) nem nagyon babrálgatta...nem?
Erre gondoltam..Mondjuk nagyon ritkán használom aszfalton,ezt is akkor vettem észre,mikor két földút között rá kellett mennem aszfaltra,és ott odahúztam,ami kifért
Igazából terepen 4-nél nem is nagyon szoktam feljebb pakolni,addig viszont kis bitang Szted érdemes így ezzel az áttétellel foglalkoznom?
Nem csoda hogy kifullad 4.ben 120as végnél... Az nagyon hosszú áttételre utal, ami szerintem fölösleges, mert 5. és 6. fokozatban csak erőlködik. Gyái áttétel rulez, nem véletlenül találták ki a mérnökök...
én nemtom, de az elég jó h 4dikbe 120at gurul sztem... monnyuk nekem kb 125 +- a vége de nekem bőven elég ezis
Hali!

Olyankor mi van,mikor 1-2-3-4 kb 120-at megy,majd 5-6,és nem az hogy húzna,de esik a fordulat?
Ez is az áttétel miatt van?
oké felveszlek msn-re ha nembaj Vega má megvan
áttételtől függ h mennyit megy...ha sm-é alakítasz akkor 2000-2000 Ftért segítünk Vegával együtt sokat szenvedtünk vele
megy...120at kihozza magából...csak gondoltam h ha sm lesz akkor többet kéne mennie...meg nehogy baja legyen...nem csörög csak...ami kicsitis oda van azt ksizeretném cseréltetni
Attól függ mit akarsz megcsinálni!
Nekem tegnap állt össze a gépezet úgy igaziból, év elején volt egy 25e forintos Wiseco dugó vásárlás. Ezentúl ha olyan állapotban van, akkor cserélhetsz hengertalp tömítést, ami ha jól tudom olyan 3-4e forint, a hajtókarnál tűgörgőket, aminek darabja is kb. 3-4e forint. De ha már az alsó tűgörgőt cseréled, akkor szét kell rántani a blokkot, ami szóba hozza a blokk tömítéseket, és a csapágyazást illetve szimmeringezést, ami nagyvonalakban 20e. De ha még ez sem elég, és szükséges, cserélhetsz kuplung lammellákat is, ami ismétcsak nagyvonalakban 10-15e között jön ki.
De ha még ez mindig nem lenne elég, és ha a powerhez is akarsz nyúlni, akkor az a rész ami a hengerben van (nem tudom mi a pontos megnevezése), kb. 10e forint.
Nagyvonalakban 25-30e körül ki lehet hozni egy kis generált, ha nagy szerencséd van. De ha nincs, akkor jöhet a szinte full generál, ami 70-80e körül mozoghat pénzösszegben...

Az esetleges henger sérülést most nem írom le, mert az bőven a szerencse-szerencsétlenség kategóriába tartozik, ha azzal is gond van.

Ha valamit kihagytam, vagy rosszul írtam, majd az okosok kijavítanak!
mennyi lehet 1 motor generál?
miez a punny srácok? hátsó égőt mindenkinek kiveri,rx betegség,én is hetente cserélem,de igazából leszarom,15/43as áttétellel 1ben kerékre áll mint a fene és kurvajól megy
nem...7végén megy szerelőhöz
Sajnos.....

Világításod meggyógyult?
Vick nekem nincs! Naon halott a fórum ! Ez így nemlesz jó PlZ tegyünk ellene vmit!
Hi all!

Nincs valakinek cserélt(kuka)első fékbetéte?Ami már semmire sem jó?Igazából a kis lemezek kellenének belőle,amik megakadályozzák,hogy lötyögjön a féknyeregben.Ugyanis enélkül van most bent,fog,meg minden,de zavaróan csörög menet közben.A betét még jó,nem akarom újra cserélni.
Sziasztok
A segítségeteket szeretném abban kérni hogy a lánc alá mit tegyek ahol a hátsó villához hozzá ér!
válastzotokat előre is köszönöm!
Ja és egyébként eladó az rx-em 80-as,nagyon jó állapotban ha valakit érdekel vegyen fel msn-re:bb13@freemail.hu
de szellemes valaki
Akkor elnézésed kérem, a veszőt kihagytam: a hátsó,ülésalatti idom kell
tuttomal csak 1 ülés van az RX-en
a biztosíték jó...
jelenleg hátsó ülés alatti oldalidomot