Szerintem nem sok értelme lenne oldalt belönteni az olajat, mert akkor az oldalára kellene fektetni a gépet, akkor ugyebár meg a szintjelzőt nem tudod figyelni...
Telóolaj: egy kis trükk... ne csóróságból, nem is kókányságból, de én a következőt ajánlom neked: Mol Hidrokomol U10 nem drága, és jó! Asszem v.mi 1500ft körül lehet, míg a többi (Motorex és társai bőven 3000 körül). Én már nagyon sok telóolajat kipróbáltam, egy csomó viszkozitással együtt, de bátran ajánlom mindenkinek ezt a Hidrokomol megoldást!
Én a balra levő műanyag csavart vettem le, ott töltöttem be az olajat, asszem a kézikönyv azt írja, nem?
Minden esetre végül is mindegy sztem hol töltöd a váltóba az olajat, a szintlyukat kell nézni. És vigyazz, hogy ne gyorsan öntsd, mert akkor hamarabb jön ki a szinten, pedig még nem is kéne neki, kell időt hagyni eloszlani az olajat. Nekem kb 1,3 lityi ment bele.
Köszi szépen a segítséget, htévégén majd próbálkozom. Célszerszámom nincs, nemtom milyen kell, majd valahogy megoldom.
Amúgy endúrózásra terepen miylen olajat kell beletenni, hány w-set? 10w-s jó pl?
Dirty!Készítettem egy pár fotót(bocs a minőségért,telefonos)a váltóolajcsere lépéseiről,ahogy írtad,egyenlőre csak elméletben.Először is jó csavarokat fényképeztem?
1.leeresztő(a blokkvédőt levettem)
2.olajszint
3.betöltő
Szóval: még amikor bent vannak a szárak, kilazítod a felső imbuszt, mert utána ha ki lesz szedve könnyebben tudsz vele bánni. Ha ez megvan, akkor kiveszed a szárakat, és egyesével szétbontodm hogy ne legyen keveredés. Ezt úgy tudod csinálni, hogy kihajtod a felső imbuszt, egy picit nyomsz a telón, hogy a benne lévő 2db félkör ívű mágnesdarabot ki tudd venni. Tulajdonképpen ezek fogják meg a telót, nehogy kifelé szét tudjanak csúszni. Ha ezeket levetted, egy határozott mozdulattal szétrántod őket. Utána fogod, kiveszed a seeger gyűrűt, majd a szimmeringet (célszerszám jó ha van). Kicseréled, szimmering be, seeger vissza, összetolod a 2 szárat, de még nem rakod bele a 2 félkört, hanem feltöltöd lassan olajjal, közben egy kicsit mozgatod fel-le, hogy könnyebben belemenjen az olaj. Ha megvan az olaj, akkor vissza a 2 félkör, majd az imbusz. Visszarakod a telókat, kiviszed az utcára, csinálsz vele egykereket, majd visszadobod az elejét a földre, és azzal a lendülettel stoppie. Ha ezek megvannak, már készre is járattad az új "alkatrészeket"!
Elolvastam a tuareg fórumot, de ott csak az volt, hogy mennyit szenvedett, de nem írta le a végleges megoldást.
Így még mindig várom a kedves segítőkész motorostársat, aki felvilágosít, hogy kell egy 91-es rx 125-ösnél szimmeringet+olajat cserélni.
Biztos,hogy lehetett volna 200 körül/alatt is találni,és mivel Te régebbi motoros vagy,jobban tudod az árakat...Nekem a szempontok a következők voltak:
- RX 125 legyen
- Miskolchoz közel
- Egyben legyen
- ne legyen 250 fölött az ára
S mint kezdő RX-es,megvettem.De mint már említettem,nekem bejön,mivel egyenlőre úgy tűnik költségmentes,jó motor.Vehettem volna 250ért 96-os rakás kakit is...Mindegy,lehet,hogy ezzel már csak magam nyugtatom
Mostmár marha kíváncsi vagyok mennyi kell bele.Gondba leszek,ha 1.3 liter,mert 1 litert vettem
Telóolaj: egy kis trükk... ne csóróságból, nem is kókányságból, de én a következőt ajánlom neked: Mol Hidrokomol U10 nem drága, és jó! Asszem v.mi 1500ft körül lehet, míg a többi (Motorex és társai bőven 3000 körül). Én már nagyon sok telóolajat kipróbáltam, egy csomó viszkozitással együtt, de bátran ajánlom mindenkinek ezt a Hidrokomol megoldást!
Amúgy hol lehet olcsón venni szimmeringet pesten? Porvédő gyári sztetek jó?
Üdv. G
Én a balra levő műanyag csavart vettem le, ott töltöttem be az olajat, asszem a kézikönyv azt írja, nem?
Minden esetre végül is mindegy sztem hol töltöd a váltóba az olajat, a szintlyukat kell nézni. És vigyazz, hogy ne gyorsan öntsd, mert akkor hamarabb jön ki a szinten, pedig még nem is kéne neki, kell időt hagyni eloszlani az olajat. Nekem kb 1,3 lityi ment bele.
Üdv. G
Köszi szépen a segítséget, htévégén majd próbálkozom. Célszerszámom nincs, nemtom milyen kell, majd valahogy megoldom.
Amúgy endúrózásra terepen miylen olajat kell beletenni, hány w-set? 10w-s jó pl?
Köszi! G
nemtudom mondta e Gyuri, de lehet, hogy nem is olyan sokára találkozunk
Dirty!Készítettem egy pár fotót(bocs a minőségért,telefonos)a váltóolajcsere lépéseiről,ahogy írtad,egyenlőre csak elméletben.Először is jó csavarokat fényképeztem?
1.leeresztő(a blokkvédőt levettem)
2.olajszint
3.betöltő
A többit a leírásod alapján!
Elolvastam a tuareg fórumot, de ott csak az volt, hogy mennyit szenvedett, de nem írta le a végleges megoldást.
Így még mindig várom a kedves segítőkész motorostársat, aki felvilágosít, hogy kell egy 91-es rx 125-ösnél szimmeringet+olajat cserélni.
Köszi minden segítséget! G
vki nem tudna segiteni elektromosságban
valamilyen kapcs. rajz! jó lenne ha tudnátok segíteni
Biztos,hogy lehetett volna 200 körül/alatt is találni,és mivel Te régebbi motoros vagy,jobban tudod az árakat...Nekem a szempontok a következők voltak:
- RX 125 legyen
- Miskolchoz közel
- Egyben legyen
- ne legyen 250 fölött az ára
S mint kezdő RX-es,megvettem.De mint már említettem,nekem bejön,mivel egyenlőre úgy tűnik költségmentes,jó motor.Vehettem volna 250ért 96-os rakás kakit is...Mindegy,lehet,hogy ezzel már csak magam nyugtatom
Én maradok a tapasztaltaknál