Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondta msn-en ja...3 RX sm.....királyság
1 liter elég bele...1,3 már sok!
Na,megvettem az olajat,végülis REPSOL lett.

Mostmár marha kíváncsi vagyok mennyi kell bele.Gondba leszek,ha 1.3 liter,mert 1 litert vettem
Szerintem nem sok értelme lenne oldalt belönteni az olajat, mert akkor az oldalára kellene fektetni a gépet, akkor ugyebár meg a szintjelzőt nem tudod figyelni...

Telóolaj: egy kis trükk... ne csóróságból, nem is kókányságból, de én a következőt ajánlom neked: Mol Hidrokomol U10 nem drága, és jó! Asszem v.mi 1500ft körül lehet, míg a többi (Motorex és társai bőven 3000 körül). Én már nagyon sok telóolajat kipróbáltam, egy csomó viszkozitással együtt, de bátran ajánlom mindenkinek ezt a Hidrokomol megoldást!
Hali!

Amúgy hol lehet olcsón venni szimmeringet pesten? Porvédő gyári sztetek jó?

Üdv. G
Hali!

Én a balra levő műanyag csavart vettem le, ott töltöttem be az olajat, asszem a kézikönyv azt írja, nem?
Minden esetre végül is mindegy sztem hol töltöd a váltóba az olajat, a szintlyukat kell nézni. És vigyazz, hogy ne gyorsan öntsd, mert akkor hamarabb jön ki a szinten, pedig még nem is kéne neki, kell időt hagyni eloszlani az olajat. Nekem kb 1,3 lityi ment bele.

Üdv. G
Hello!

Köszi szépen a segítséget, htévégén majd próbálkozom. Célszerszámom nincs, nemtom milyen kell, majd valahogy megoldom.
Amúgy endúrózásra terepen miylen olajat kell beletenni, hány w-set? 10w-s jó pl?

Köszi! G
mutatok egy még fiatalabbat
nemtudom mondta e Gyuri, de lehet, hogy nem is olyan sokára találkozunk
Ahogy ezekről a képekről látom, jóra gondolsz!
Hali!

Dirty!Készítettem egy pár fotót(bocs a minőségért,telefonos)a váltóolajcsere lépéseiről,ahogy írtad,egyenlőre csak elméletben.Először is jó csavarokat fényképeztem?
1.leeresztő(a blokkvédőt levettem)
2.olajszint
3.betöltő

A többit a leírásod alapján!
Szóval: még amikor bent vannak a szárak, kilazítod a felső imbuszt, mert utána ha ki lesz szedve könnyebben tudsz vele bánni. Ha ez megvan, akkor kiveszed a szárakat, és egyesével szétbontodm hogy ne legyen keveredés. Ezt úgy tudod csinálni, hogy kihajtod a felső imbuszt, egy picit nyomsz a telón, hogy a benne lévő 2db félkör ívű mágnesdarabot ki tudd venni. Tulajdonképpen ezek fogják meg a telót, nehogy kifelé szét tudjanak csúszni. Ha ezeket levetted, egy határozott mozdulattal szétrántod őket. Utána fogod, kiveszed a seeger gyűrűt, majd a szimmeringet (célszerszám jó ha van). Kicseréled, szimmering be, seeger vissza, összetolod a 2 szárat, de még nem rakod bele a 2 félkört, hanem feltöltöd lassan olajjal, közben egy kicsit mozgatod fel-le, hogy könnyebben belemenjen az olaj. Ha megvan az olaj, akkor vissza a 2 félkör, majd az imbusz. Visszarakod a telókat, kiviszed az utcára, csinálsz vele egykereket, majd visszadobod az elejét a földre, és azzal a lendülettel stoppie. Ha ezek megvannak, már készre is járattad az új "alkatrészeket"!
Szió!

Elolvastam a tuareg fórumot, de ott csak az volt, hogy mennyit szenvedett, de nem írta le a végleges megoldást.
Így még mindig várom a kedves segítőkész motorostársat, aki felvilágosít, hogy kell egy 91-es rx 125-ösnél szimmeringet+olajat cserélni.

Köszi minden segítséget! G
Hi
vki nem tudna segiteni elektromosságban
valamilyen kapcs. rajz! jó lenne ha tudnátok segíteni
ment a válasz
Köszönöm
elissa: megnézted amit küldtem?
grat a géphez
Írtam e-mailt!
Hi!

Biztos,hogy lehetett volna 200 körül/alatt is találni,és mivel Te régebbi motoros vagy,jobban tudod az árakat...Nekem a szempontok a következők voltak:
- RX 125 legyen
- Miskolchoz közel
- Egyben legyen
- ne legyen 250 fölött az ára
S mint kezdő RX-es,megvettem.De mint már említettem,nekem bejön,mivel egyenlőre úgy tűnik költségmentes,jó motor.Vehettem volna 250ért 96-os rakás kakit is...Mindegy,lehet,hogy ezzel már csak magam nyugtatom
Emailben megbeszélhetjük(adatlapomon)!Aztán mondom mi van meg mi nincs Hali
Ejjjjj Az sok volt érte nagyon...sztem föleg ez még az elsök közül való...,de ha jo akkor jo ...sok szerencsét hozzá!Üdv az apriliások táborában!
Hmmm ,ismerös a gép
Valóban az a fontos,h a tulajnak legyen jó,és érezze jól magát motorozás közben!Hát remélem még egy jó darabig élvezni fogom a paripát!
Hm... fiatalkorúak? Nehogy baj legyen belőle!

Én maradok a tapasztaltaknál
Nekem valahogy a fiatalabb jön be