Csak pici kavar van a fejben. A "rugós" csavar állítja az alapjáratot. Elvileg azon kell lennie egy műanyag fogantyúnak is, hogy tudd kézzel állítani. A "besüllyesztett" a levegőt állítja. Ha befelé csavarod, kevesebb levegőt kap, ha kifelé, akkor többet. Amúgy azon is van elvileg rugó, csak nem látod.
Ahogy néztem a képet a motorodról, észrevettem, hogy a tiéd is 123as rotax, szóval én nem tudom mit keres azon a 28as karbi, amikor 34es változtattal szerelték mindig is... Na mind1! Remélem jól értelmeztem a kérdést, és a csavarnál azt érted amelyik alatt van egy rúgó is!? Mert ha jól tudom, akkor az a benzin/levegő keverék állító csavar. (ha rosszul fogalmaztam, javítsatok ki)
Én azt vettem észre, hogy ha azt befelé állítom, akkor emelkedik neki az alapjárat! De mellette van egy kissebb csavar, belesüllyesztve a karbi oldalába, azzal lehet asszem magát a beáramló benzinszintet szabályozni. Ha ezek nem stimmelnek, akkor még mindig marad az a megoldás, hogy a karbi tetején állítasz a bowdenen, és magasabbra állítod vele a laptolattyút, így biztos lesz alapjárat!
hello mindenkinek
28-as dellorto karbim van
de szépen veszi(reagál)a gáz adásra a mocc
csak nincs rajt alapjárat
egy csavar van az oldalán az nem tom mért teljesen kivan tekerve nem egészen de eléggé
na most ha betekerem a csavart akkor van valami alapjárat
de akkor megfullad gázadásra
pontossan, hogy kell lenni annak a csavarnak
és alapjáratott hogy lehet állítani az jó ha a karbin a távtartót kitekerem
Időközben sikerült rájönnöm, hogy miért csinálta össze-vissza a dolgát!
Próbaképpen ráraktam a töltőt az akksira, és úgy izzítottam a szekeret, hogy állandó töltésszint legyen neki, és láss csodát, mint aki be van tanítva, úgy csinálta a dolgát!
Most már csak 5e ft egy új akku és mehet a móka. Mivel új dugó van benne, így power nélkül is jobban ment, mint a dugózás előtt powerrel, szóval igazán kíváncsi leszek, mit mutat majd ha a power is rendesen csinálja a dolgát!
Neked mi volt vele a gond? Én most azt vettem észre az előbb, hogy ha elkezdem forgatni egy kicsit, meg sem mozdul a behúzó, de ha hagyom alapjáratra vissza esni, akkor össze-vissza elkezdi ki-be rángatni...
Én úgy tudom, hogy a régebbi (89) rotax123-as blokkokon volt Rave2 rendszer, ami jóval egyszerűbb, mert eleve kimarad az elektronikai része a témának...
Nézegettem netem, hogy milyen árban lennének ezek a cuccok, a Rave1 kb. 50e ft cakk pakk mindennel együtt, készre szerelve. a Rave2 árát sajnos nem tudom, de szerintem olcsóbb lehet, mivel eleve kevesebb minden kell hozzá.
Bátyám motorján a Rave2 van, nekem a Rave1, de én úgy érzem, hogy közel azonos mindkettő, talán a Rave2 egy picit szebben húzza a motort.
Tegnap levettem a behúzót, kitakarítottam, hát mit ne mondjak, elég retek volt rajta, remélem, hogy megoldja a problémát egy ilyen kis alap művelet, mert nincs sok kedvem szívni vele. Ha a gyújtás szabályzó fekete doboz lenne a bűnös, akkor szerintem nemcsak a power szarakodna, hanem az egész elektromos rendszer. Ha meg mégis gáz van a power körül, akkor csere Rave2-re, mert az igénytelen!
Az egy mágneses behuzotekercs ami ha kap egy impulzust akkor berántja szo szerint a bovdennel öszekapcsolt poweredet....na most vagy az döglött be neked ...(de általában ha az beszarik akkor meg sem mozdul)vagy pedig valahol megtört egy vezetéked és letestel vagy nem érintkezik normálisan,vagy a kis dugalj ami megy behuzotekercsre lekell elenörizni mindet ... idöiényes mukna de maskepp nem megy ..lebontod leveszed atankot többet lácc akor majd..véginézed a kábelekt.. a csatikat befujod Wd 40 nel ha ezekután sem jo akkor ki kell mérni müszerrel egy villamossági ember hamar kideriti neked..esteleg biztositékokat még nézd meg bár csekély szerepük van azoknak ehhez... hirtelen erre mást nem tudok irni... sok sikert a bontogatáshoz...
Üdv mindenkinek! Ismét egy kis segítségre lenne szükségem...
Pár napja lebontottam a motort, hogy ellenőrzöm a power szelepet, és akkor vettem észre, hogy valahogy nem az igazi... Alapjáraton néha hol kinyit, hol bezár, de magas fordulaton az istennek sem mozdul semmit a bowden... Most nem igazán vágom, hogy mi lehet a gond... Vagy az a kis motor, ami húzigálja a bowdent, vagy v.mi más elektromos cucc... tudtok adni valami tanácsot?
uhhh azt naon megköszönnném.itt ritkán vagyok szóval ha van msn-ed vegyél fel lécci: claas15@hotmail.com Itt már többet vagyok mint itt...Deh azért még néha benézek ide is ha nem bírsz msn-en beszélni.Csáó
Akkor segítene vki az első teló olajcsere kérdésben? Senki sem csinált még ilyet?
Köszi! G
Valaki nem tud adni egy linket ahol van irva az RX szereléséröl valami!?
hát nem tom
de phb28 van rá irva
abbol köv hogy 28?
majd este felem egnézem mert most irány roncsderbire
de kösszi az infokat
De egyébként igazad van, mindkettő alatt van rúgó, csak a süllyesztettnél nem lehet látni, mert belül van.
Lehet, hogy kavar van, késő van már a technikai részekhez...
Hogy érted h nincs alapjárat? Ugrál v. fullad?
Én azt vettem észre, hogy ha azt befelé állítom, akkor emelkedik neki az alapjárat! De mellette van egy kissebb csavar, belesüllyesztve a karbi oldalába, azzal lehet asszem magát a beáramló benzinszintet szabályozni. Ha ezek nem stimmelnek, akkor még mindig marad az a megoldás, hogy a karbi tetején állítasz a bowdenen, és magasabbra állítod vele a laptolattyút, így biztos lesz alapjárat!
28-as dellorto karbim van
de szépen veszi(reagál)a gáz adásra a mocc
csak nincs rajt alapjárat
egy csavar van az oldalán az nem tom mért teljesen kivan tekerve nem egészen de eléggé
na most ha betekerem a csavart akkor van valami alapjárat
de akkor megfullad gázadásra
pontossan, hogy kell lenni annak a csavarnak
és alapjáratott hogy lehet állítani az jó ha a karbin a távtartót kitekerem
- MGM: 5.500 Ft
- UNIBAT: 6.020 Ft
Ez a kettő jó bele, csak hát lenni kellene fölösleges 5-6e pénznek...
Vasárnap szerintem (sajnos) kilőve, de majd a recski pályánál kíváncsi lehetsz!:)
Próbaképpen ráraktam a töltőt az akksira, és úgy izzítottam a szekeret, hogy állandó töltésszint legyen neki, és láss csodát, mint aki be van tanítva, úgy csinálta a dolgát!
Most már csak 5e ft egy új akku és mehet a móka. Mivel új dugó van benne, így power nélkül is jobban ment, mint a dugózás előtt powerrel, szóval igazán kíváncsi leszek, mit mutat majd ha a power is rendesen csinálja a dolgát!
én is tudok stopizni
Nézegettem netem, hogy milyen árban lennének ezek a cuccok, a Rave1 kb. 50e ft cakk pakk mindennel együtt, készre szerelve. a Rave2 árát sajnos nem tudom, de szerintem olcsóbb lehet, mivel eleve kevesebb minden kell hozzá.
Bátyám motorján a Rave2 van, nekem a Rave1, de én úgy érzem, hogy közel azonos mindkettő, talán a Rave2 egy picit szebben húzza a motort.
Pár napja lebontottam a motort, hogy ellenőrzöm a power szelepet, és akkor vettem észre, hogy valahogy nem az igazi... Alapjáraton néha hol kinyit, hol bezár, de magas fordulaton az istennek sem mozdul semmit a bowden... Most nem igazán vágom, hogy mi lehet a gond... Vagy az a kis motor, ami húzigálja a bowdent, vagy v.mi más elektromos cucc... tudtok adni valami tanácsot?