Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elissa: repült az ímél!
persz persze...ki nem hagynám... ...de akkor dobj már egy mailt: elissa@freemail.hu-ra hogy a kapcsolatot felvegyük...ha arra járnék
elissa: a másik topicban már írtam, csak lehet nem vetted észre!

Nos, ha esetleg úgy dönt a Tuareged, hogy kedve támad és kis futkározásra balla környékén, nehogy elfelejts szólni! Be kell mutatni majd a lovakat egymásnak!
hát ugy kell azt
de amúgy normálisan megyek vele...csutka gáz-nagy fék
hát hogy máshogy?
hát én a b10eg-t rakom bele,tök jó,semmi bajom nincs a gyertyával...ideje sincs beköpni én is van hogy 50nél már 6osban cirkálok...
te tutira nem jo képek
Én nem szoktam állandóan hajtani a vasat, max csak addig, ameddig lendületbe nem jön, aztán onnan már csak tartom a lépést, jobban szeretek lendületből motorozni, mint erőből.
Apropó! Reggel rúgnám a vasat, beindul, leáll, beindul, leáll... játszott így egy kicsit, aztán semmi! Cserélek gyertyát, minden oké! Kíváncsiságból utána néztem, hogy milyen NGK gyertyákat lehet szedni ehhez a motorhoz. Az NGK lapján alapból 3 fajtát javasolnak hozzá: Standard B10EG, V-Power B10EGV és Iridium BR10EIX! A standard nem a legjobb, elég hamar meghalnak, most V-Power volt benne, azt tudom hogy nagyon rendben van, sokáig bírja, de ti mit tudtok erről az Iridium fajtáról? Az NGK lapján csak sablonszöveg van róla, hogy magas gyertya élettartam, nagy teljesítményű motorokhoz, meg ilyen meg olyan ultimate dizájn jellemzi... Pródálta már valaki ezt az Iridium gyertyát?
én sehol nem bírom megállni...meg általában mindig az a téma,hogy időben kell ide-oda odaérni...és hát 90% h 10-20 perces késéssel indulok... ezért kicsit extrém módon közlekedem
Power alatt! Na de akkor mégiscsak lehet tartani azt a bizonyos km számot!
Abban igazad van, hogy senki nem megy vele "normálisan"
ha power alatt mész...felesleges ki megy vele normálisan?
Azért írtam elé, hogy nagyvonalakban! Egyébként szerintem ha normálisan használod, bőven ki lehet vele húzni azt a bizonyos 20.000 kilométert!
az a 20,000 legyen csak 8,000 vagy 10,000
kössz
Üzemóra szinte csak versenykörülmények között számít! Egyébként a csörgést hallod, az erőtlenséget érzed! Akkor érdemes lehúzni a hengert, előkapni egy mikrométert, étmérni több ponton a dugót, hengert, és az majd kiadja hogy tényleg megérett-e a cserére! De ez is a használattól függ! Nagyvonalakban 20.000 kilométerenként írják a 2T-nek a dugózását! Ez a 20.000 lehet kevesebb és lehet több is, attól függ hogyan használod...
csá! azt szeretném kérdezni egy aprilia rx 125 mennyi az üzemorája mig nem kezd el zörögni és nem vihetem dugo cserére?
Oké, csak előtte szeretek utána járni a dolgoknak, mit hogyan kellene csinálni, és ha én úgy látom, hogy nem okoz gondot, akkor megcsinálom magamnak! Ne haragudjatok, nem rátok gondolok, de sok sügér még váltó olaj cserére meg fékbetét cserére is szerelőhöz viszi a motort... Meg a másik álláspontom: bizalmatlan vagyok a szerelőkkel szemben! 2001 óta nem vittem szerelőhöz, és eddig mindent megcsináltam rajta amit kellett... arról nem is beszélve, hogy nem kell a szerelési költséget kifizetni!
Bocsi főnök A lényeg hogy ne piszkáljon hozzá otthon, mert különben elviszi a jehova
olaj a lényeg benne,nem a gáz
Ha gázos hátsó telód van, márpedig az van, azt házilag az életben nem újítod fel. Tudtommal az egyik oldalában gáz van, amásikban pedig oxigén. A levegőt még csak csak megoldod egy nagy kompresszorral, de a gáz oldalát hogy töltöd fel?
De akkor hogyan szedi szét a szakember, ha nem lehetséges?
de ha egyszerűen nem lehetséges?...
Csak nincs kedvem egy olaj és szimmering cseréhez elvinni senkihez... pláne nem 20e körül!