Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

150-es a fuvókám, ha van olyan:), ma szereltem, erre emlékszem. (91-es rx 125)
1 kérdés: kinek hányas fúvókái vannak?(34es karbi)(remélem megnézted Domi )
ennyi, ennyi a 122-es blokk
gondoltam, hogy nem szabad, de annyit kibír
amúgy nem szabad beindítani akkor törnek a gyűrűk
már megint itt vagy te kis különc? csak neked van 122es blokkod,hogy rohadnál meg,az erősebb de ha belesz lőve az enyém akkor reszkess
mi amikor leszedtük a kipuffot festeni, kíváncsiságból beindítottam, hogy milyen a hangja, na akkor pörgött fel nagyon magától (meg persze hangos is volt )
nemtudom, hogy ezzel mennyit segítettem, de hátha...
itt nem tudod fordítva betteni,azzal lehet játszani hogy elforgatni...szóval van a karbiban a helye,vájata,és a vájatba nem mind1 h h megy be mert egyik oldalával fasza a gáz,szépen visszaugrik,máshogyan meg nem jó a gáz,könnyű tekerni és olyan más...na ezt jól megmondtam
helo nekem robogom van de amikor ezt csinálta forditva raktam be a subertüt
akkor más tűnetek lennének szentem,akkor fulladna és nem pörögne,vmi a gázzal lesz ott
A bowdent átnéztem már párszor, semmi gondja! Gyanakodtam arra, hogy valami miatt felakadt a súber, de az is kilőve, mert kiszedtem a karbit, kukken bele, gázcibálás, de mozog benne rendesen... Na mind1, kezd érdekessé válni a téma... Gondoltam arra is, hogy valahol falsot szív...
kész vagyok...remélem jó lesz most már stabilnak tűnik
xt vel én is szoktam azokon
100-110el rámegyek
akkorákat szállok mint az állat
az is amúgy amikor találkoztunk,oda fele menet volt 2-3 fekvőrendőr...ráhúztam és azonok repültem,egyiknél esett szét...na megyek összerakom most már tényleg fbssel
júúúj,te stopi isten
akkor előre is köszi na lépek szerelni,csacsa
leszophatsz....carbon dob, jobb mint a kurva arrow csak ne esne szét minden motorozás után
tehát nem arrow rendszered van,hanem csak fél arrow
kössz azokat a szaroka,remélem jó lesz
bár fosok hogy az is nagy lesz bele...ha télelg nagy..akkor körbesziszolom a faszba
Az az igazság hogy nekem most szét van szedve, mert a dugómból letört egy darab, szal most kényszerpihenőn vagyok, ugyhogy nemáll sokból.
amúgy 148as főfúvóval vettem,gyári rendszerrel....rápakoltam az arrow rezót + acerbis véget és akkor sok volt már neki,nagyon...illetve szerintem sok kaját kap,mert ha keveset kap az más milyen,szóval érted
áh,azért ne nézd meg...lehetetlenség kivenni,legalább is rxből,a schubert még csak csak kiszedem,de alig lehet hozzáférni. most megint szétesett a kurva acerbis carbon dobom,szóval azt szerelem,de remélem most már jó lesz.... ha nem, akkor már megrendeltem az arrowot és elhozom,de nem vagyok köteles elhozni,szóval ha jó lesz akkor az marad a boltban
Az az igazság hogy minden karbi gyárilag 1:13 ra van állítva. De ha már cseréled a fuvókát akkor ugye megváltozik a beömlő benzin mennyisége. Ha viszont kicsieréled és be szeretnéd állítani, akkor, az kellene lenni a lényegnek, hogy legyen alapjáratod, és gázadásra egyből reagáljon, és hogy fulra kipörögjön a motor. persze itt is lehet állítani hogy mennyi benzinnel tegye mindezt. Az az igazság hogy nekem a karbi tabu, mert ahoz kicsit több szakértelem kell. Sajna nem tom hanyas fuvóka van benne, de 7végén ha hazaérek akkormegnézem..
mármint nem hogy állítod hanem honnan tudod h ott van?
1:13? ezt hogy állítod? nektek mekkora fúvókák vannak bent? neekm 146os a fő és kurva sokat kap arrow rendszerrel.... amúgy tök jó h kicsit fellendült ez a topic
nekem a pegaso akkor szokta ezt csinalni ha kiszedem a karbit és ahol elágazik a két bowden nem igazodik rendesen vissza. Csak igazítsd meg a bowdeneket, és lehetőleg szerintem ne állítgasd a benzin- levegő arányt, mert az meg van szabva hogy 1:13 hoz kell lennie. Vagy ha már elállítottad akkor probald oda visszaállítani. Meg az nem fogja változtatni a az alapjáratot csak kis mértékben. Azt
pont ezt akartam írni,a gázbowden lehet a hibás(vagy a karnál v ahol elágazik 2 felé)