Lehet,hogy a gázbowden nagyon meg van húzva és folyamatosan megszívja magát.....vedd ki a gyertyát...rúgj rá 3-4et gyerrtya vissza,utánna a bowdent lazítsad meg a gázkarnál azzal a tekeró lófasszal!Ha ezeket megcsináltad akkor indítsad be
Egy másik kérdés: sikerült tolásra beröffenteni a vasat, csak az a gondom, hogy nem húzok neki semmit, és felpörög mint a disznó! A gyújtáskapcsolón rajta a kezem, és azzal állítgatom le, mert ha hagynám, elpörögne 11ig... Gondoltam rá, hogy falsot szív, de nem mert a levegőszűrő rendben van, máshol meg esetleg a szívócsőnél mehet a fals, de ott meg minden rendben van! Olyan, mintha fel lenne akadva az egész karbi, és csak ömlene bele a benzin! Súber mozog rendesen, nincs felakadva! Állítottam a benzin-levegő arányon, és az alapjárati csavart is levettem teljesen, de ugyanaz. Próbaképpen állítottam utána még a túszelepen is, hogy lentebb legyen a súber, de azzal sincs sok változás! Gondoltam arra, hogy esetleg a benzinszint túl magas... okozhat ez ilyen problémát?
Légyszi segítsetek, ha van valami ötlet, vagy ha már valaki találkozott ilyennel!
heló!
nem értem az RS es emberekt!minek kell nagyra lenni vele?asziszik h ott van alattuk aztán akor má ők a királyok!pedig..na mind1(tisztelet a kivétlenek)ja és akkor is endurozni jobb!de nem azért mert én is aszt csinálom:D
Egy nagyon fontos és érdekes témában szeretném a véleményeteket kérni!
Pár napja raktam össze a vasat, mert új dugószett ment bele, és gondoltam éppen itt az ideje, hogy beindítsam. És itt a gondom. Akármit trükközök vele, egyszerűen nem hajlandó megszólalni... Gyertya jó, szikra van, csak éppen a benzin körül van valami, mert a gyertya majdhogynem teljesen száraz. Gondoltam király, akkor megnézem a karbit, kipucolom, és ha dugulás van benne, majd egy tisztítás megoldja a problémát. Karbi visszarak, rúgom rúgom, semmi. Nézem a gyertyát, ugyanaz. Szétbontom ismét, nézem a szívócsövet, benzines. Nézem a szívómembránt, csak a belső része benzines egy picit. Kivettem azt is, szépen óvatosan letakarítottam, majd beraktam csak a membránt, és rárúgtam párat. Akkor lehetett hallani, hogy nyit és zár a membrán, mert csattog benne. Gondoltam, most már csak rendben lesz minden, megint összerakom teljesen, próba, de semmi... Meg sem nyikkan! Kíváncsiságból belenyomtam fecskendővel 1-2 mili keveréket a hengerbe, akkor első rúgásra elkapta, de csak addig ameddig ott volt neki az a kevés benzin. Nagyon a membránra gyanakodok, mert szerintem ott akad meg a benzin. Kérdésem a következő lenne: van valakinek tapasztalata ezen a téren? Volt már v.kinek hasonló problémája? Valamit jó lenne okosítani, mert már kezd elegem lenni, hogy csak egy darab vas van a garázsban...
én most cseréltem olajat,1 lityó ment bele,castrol atf olaj,váltóm az vmi eszméletlen puha lett...kurvajól veszi a sebességet. rxes videó? ott az enyém
Hát én castrolt vettem mindenhez, mondjuk pl hajtóműoljanak gondoltam elég lesz 1 liter, aztán nem, szóval kipótoltam ugyan olyan típusú auchanon olajjal:)
Hát nemtom. Simson sem membrános, de ott nekem nem folyt:) Sztem csak meg kell tisztítani, és akkor működnie kell. Ha pl alapjáraton áll, akkor nem is fogyaszt annyit, tehát simán ki tud folyni, ha ez így működne.
ha áll a a motor akkor el kell zárni mivel nem membrános a csap... ha úgyhagyod akkor a picit nagyobb nyomás miatt telenyomhatja a karbit, a túlfolyón meg kijön vagy ahol tud ha meg jár akkor jobb esetben elégeti a motor...
Hali visszaolvastam picit a témában! Nekem is folyt állandóan a benzin és mindig egy kis flakont tettem alá Aztán szétszedtem és láttam hogy túl nagy a benzinszint és amiatt is és a tűszelep is hajlamos felakadni ha az úszú el van hajtogatva és nem olyan szögben áll ahogy kéne! Jah és tényleg zárd el a benzincsapot mert amiatt is csinálja!
Légyszi segítsetek, ha van valami ötlet, vagy ha már valaki találkozott ilyennel!
Mivel nincs előzmény az írásod alatt, így nemtom, hogy ezt nekem írtad-e!?
nem értem az RS es emberekt!minek kell nagyra lenni vele?asziszik h ott van alattuk aztán akor má ők a királyok!pedig..na mind1(tisztelet a kivétlenek)ja és akkor is endurozni jobb!de nem azért mert én is aszt csinálom:D
Egy nagyon fontos és érdekes témában szeretném a véleményeteket kérni!
Pár napja raktam össze a vasat, mert új dugószett ment bele, és gondoltam éppen itt az ideje, hogy beindítsam. És itt a gondom. Akármit trükközök vele, egyszerűen nem hajlandó megszólalni... Gyertya jó, szikra van, csak éppen a benzin körül van valami, mert a gyertya majdhogynem teljesen száraz. Gondoltam király, akkor megnézem a karbit, kipucolom, és ha dugulás van benne, majd egy tisztítás megoldja a problémát. Karbi visszarak, rúgom rúgom, semmi. Nézem a gyertyát, ugyanaz. Szétbontom ismét, nézem a szívócsövet, benzines. Nézem a szívómembránt, csak a belső része benzines egy picit. Kivettem azt is, szépen óvatosan letakarítottam, majd beraktam csak a membránt, és rárúgtam párat. Akkor lehetett hallani, hogy nyit és zár a membrán, mert csattog benne. Gondoltam, most már csak rendben lesz minden, megint összerakom teljesen, próba, de semmi... Meg sem nyikkan! Kíváncsiságból belenyomtam fecskendővel 1-2 mili keveréket a hengerbe, akkor első rúgásra elkapta, de csak addig ameddig ott volt neki az a kevés benzin. Nagyon a membránra gyanakodok, mert szerintem ott akad meg a benzin. Kérdésem a következő lenne: van valakinek tapasztalata ezen a téren? Volt már v.kinek hasonló problémája? Valamit jó lenne okosítani, mert már kezd elegem lenni, hogy csak egy darab vas van a garázsban...
Esetleg szervízkönyv....
szóljatok ha valaki venne ilyen pacit