Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálam volt egszer
én ugy oldottam meg hogy,megdöntöttel majdnem a földig aztán hirtelen vissza aztán jó lett..
A benzintúlfolyáshoz valakinek van ötlete xlzx szerint természetes, hogy ömlik a benyóm:) Szerintem meg veszélyes... Nálatok is folyik?
az nem sok, a lényeg hogy a tartáyltól jövő cső ne legyen levegős, a másik csőből már kinyomja, meg ha csak lehgúztad a csövet akkor nem fog kihagyni csak nagyon minimális idejig amit a gép meg se fog érezni:P
ha karbit szeded szét nem kell légteleníteni...én egyik motoromnál se légtelenítettem soha amikor szétszedtem...de hál istennek már nem kell motorszereléssel baszakodnom...
Szóval, azt mondod, hogy ha az electronic rave felirat alatt megbújó szivattyúhoz nem nyúlok, akkor nem kell légteleníteni?
Mert én csak a karbit szeretném szétszedni, kitisztítani, stb. Viszont sztem ekkor is megy levegő abba az olajcsőbe ami a szivattyútól jön, vagy az nem számít, kilöki?
De csak ha szétkaptad a szivattyút, ha csak karbit kaptad szét és szivattyúhoz nem nyúltál akkor nem kell
Dehogynem, keverékkel kell beindítani, és olajcsövet lehúzni karbiról beledugni egy kevés olajba, és járatni a gépet, amikor már egy jó ideeje nem jön buborék akkor rá lehet dugni karbira, ja és közben húzd a szivattyú bovdenjét hogy jobban nyomjon.
Amúgy karbi összerakásnál a külön olajzás miatt nem kell légteleníteni?
http://www.serviceaprilia.com/... szervízkönyvek.... rsbe is rotax van ott írnak 1liter,rxnél már a 122es blokkos van ott írnak 6 decit, 94es rs,123as blokk olasz 6 deci,francia 1 liter....fasz se tudja én beletolok 6-7 decit aztán csókolom,jó kis automata váltó olaj
hol olvastad?

BME
most olvastam,van ahol 1 litert írnak van ahol 6 decit...melyik suliba jársz?
Majd küldök, de most pesten figyelek a koliban:), és aggódok, mert folyik a benzin, meg az olaj is fura, hogy 6 deci helyett a duplája is belement...
én óbudán,nem is olyan messze...1 képet mutass már a vasról,rendszámos? elősőzr ülés,aztán idomok,taés utána jön a kínszenvedés alig lehet hozzá férni a váztól. de ha ügyes vagy akkor ki tudod szedni. ez a régi gépnek a blokkja...
Vácon, te?

Azért én mégiscsak szétszedném a karburátort. Összeszerelésnél kell légteleníteni?
Amúgy hogy érdemes leszedni, először az ülést, majd a tankot, utána a karbit?
menet közben nem folyik,ne aggódj....hol laksz amúgy?
Csak aggasztó volt, hogy ömlött a benzin, tehát pl alapjáraton annyit sztem nem eszik meg, szóval ha megállok a pirosnál és nem fogyasztja el, akkor elkezd majd ömleni a benzin?
Amúgy nem kéne az úszónak elzárnia a benzintűt?
semmi,ez természetes,ennyi...aprilia zárd el mindig.
De tegnap pl állt a moci, megnyitottam aztán folyt mint állat.
Ma ugyanígy reggel kitoltam megengedtem, és semmi.
Na most mi lehet a gond?
minden megállásnál amikor leállítod a motort....ez így van...menet közben nem folyik,elégeti,amúgy valszeg azért folyik mert sokat kap.
Most komolyan mondod, hogy 200 méterenként nyitod csukod?:)...neeee
azért hogy ne folyjon benzin a karbira és ne távozzon a túlfolyón
benzincsap....
Milyen csapra gondolsz? Miért kéne elzárni?
ez ilyen,mindenkinek gondja van ezzel,elkell zárni a csapot,mindig...
Hát ha a tuaregbe annyi kell, akkor nem kizárt, hogy az rxbe is mivel asszem ugyanaz a blokk, nem? Rotax123?

Egyenesbe volt állítva a moci, barátnőmet kértem, hogy tartsa:)
Tehát sztem ha sok lenne, akkor az ellenőrzőcsavarnál bődülne ki az olaj, nem?
Amúgy ha meg sok, akkor a túlfolyón kilöki, nem igaz?

A karbiszereléses kérdésemre tudnátok válaszolni?

Köszi szépen, üdv. Gábor