Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEm az áram jön fel ember hanem feszültséget kell mérni. Alapjáraton kb 20-30V terhelésre felmehet 100V-ra is. Általában ezzel nem szokott gond lenni mert vastag huzalból van tekercselve a töltő tekercs
Igazából egy aksi még nem árt, illetve ugye hogy belegyen kötve rendesen minden kapcsolási rajzot találsz az apriliamani.fw.hu-n hozzá.
Ha esetleg érdekel akkor valószinüleg tudok poton pénzért kábel köteget hozzá kb 4000Ft-os áron. HA érdekel utána nézek.
Igen egybe van a trafóval igy van megoldva gyárilag.
Ha nem értesz hozzá hülyeséget ne beszélj, szerinted miért megyen 4 vezeték a "trafóba"?
akor jo a feszabályzod!
heló
elsőnek is a tekercsböl fel kel jöni az áramnak 14v-30v felet is akár (váltoáramba)!
onan elmegy a feszabályzoba és az ha jo akor onan az aksiba megy de már csak 13,1-2 és max 14 volt jöhet akor jo a trafó!
a cdi meg külön van a trafótol
köszönöm hogy válaszoltál,tehát a cdi a trafóba van épitve?meg mi kell még a feszszabályzon kivül,hogy legyen világitás.valaki esetleg nemtud kapcs rajzot.
CDI a gyujtó trafóval van eggyüt. ha kell tudok neked, fesz szabályzót, adni 3hó garival 10eft. JObb mint a gyári!
sziasztok nemrég vettem egy rx-et valoszinü pályáztak vele,mert minden elektronika levan szedve róla,az állorésztöl felmennek avezetékek a trafoba a trafóbol egy slusz szál,és két sárga vezeték ami állitolag atöltés szál ez nincs sehova bekötve és ennyi a vezetékelés.azt szeretném megtudni,hogy tudnák legalább világitást csinálni rá.meg nem értjük hogy elég neki csak a trafó,semmi cdi nincs benne.powerem pneumatikus.elöre is köszönöm.
szerintem nem kell hozzányúlni, mert minek bele légtelenítő, attól nem lesz se jobb, se rosszabb.
megírod az alvázszámot és megmondom!
kicsit sok lett a "szeretném" szó
na mind1, így is meg lehet érteni :) (remélem!)
helló
Már ma kérdeztem, de megkérdezem tőled is :)
Hogy gondoltam olyanra hogy a teleszkópom "fedő" csavarját ki kell szedni ha légteleníteni szeretném, de én ki szeretném fúrni a csavart+menetet vágnák bele, és ugye raknák bele pl. egy 6-os csavart. És ha légteleníteni szeretném akkor elég csak a kis csavarokat kitekerni.
Szerinted jó ötlet?

Csak mert ugye lehet kapni teleszkóp légtelenítő szelepet, az is ezen az elven működik, csak az egyszerűbb viszont minimum 5000 Ft.

Várom a válaszod :)

Üdv: Zsolt
Hát én teljesen nem vagyok tisztába az enyémnek az évjáratával.
1990-es "körüli"
Rotax 123-as blokkos, barnás színű, vagy nem is tudom milyen szín ez.
Lehet hogy az a legegyszerűbb ha szétszedem és megmérem a szimering méreteit.
H lehet igazatok van.
rotax122 tökéletesen megmondta, idézem:
"ezek speciális szimeringek, amik nem forgó mozgáshoz valók."
H lehet majd kiderül... De miért nem jó?
A teló szimering se pont 40-es, ezek speciális szimeringek, amik nem forgó mozgáshoz valók.
nem jó a két szimering a telóba
Azért ez nem annyira egyértelmű:
40x52x10/10,5 1985 - 1989
41x53x10,5 1990 - 1991
40x52x10/10,5 1992 -
40x52,2x10/10,5 2008 -
http://robogotuning.hu/shop_se...
http://robogotuning.hu/shop_se...

2290.-Ft/pár
Szevasz én épp ma vettem a telókba. Hát azért én vitatnám ezt a szimering témát ha lehet. A teleszkóp szára nem pont 40mm 39,85 nekem pont ezért engedett... Gondoltam rakok kisebbet, de pont olyan nincs ha gyári méretűt raksz akkor a rugóból vegyél kisebbre (remélem tudod hogy kell) vagy mint én is két szimeringet raksz bele annak a mérete 40*52*5 ebből kettőt egymás mellé teszel tuti a hatás a külsőt kend be menet rögzítővel és úgy a zeger gyűrűt ragd bele... ja és így a 4 teló szimering a két első kerék szimering öszesen volt 2020Ft rendesen boltba...
+posta
http://www.germalex.hu/ én innen rendeltem max 3000 Ft körül van a kettő.
Köszi :)
És kb. mennyibe lehet a 2 db, csapágy boltban?
40x52x10/10,5
Direkt teleszkópba kérd.
Cső
Valaki tudja hogy 125-ös Rx első telóba pontosan mekkora szimering kell?