Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd látod hogy hogy fér bele, én nem légtelenítettem, öntöttem bele és közben húzgáltam fel le a telószárat.
Ja de az enyémben már állítható teló van, ez már más mint a régebbiek. De szerintem nem kell attól félned hogy túl sűrű lesz az olaj, mert szerintem elég puha gyárilag az első teló, és csak olajjal lehet ezen változtatni egy kicsit, mert nem hiszem hogy lehet bele kapni más rugót.
akkor én rakok 15W-t Én azt hallotam jóbaráttól hogy 3,5 kell bele száranként ... Ja és ha felöntöm ösze rakom nem kell ezt légteleníteni mivan a bent rekedt levegővel? bocsi a buta kérdést
Az enyémben 10-es van, végülis nem rossz, de 10-esnél kisebbet ne tegyél bele.
Ha jól tudom száranként 450 ml kell kb.
Én elfeleztem kettőbe az 1 liter olajat és kész.
Szevasztok. Kérdezősködnék, hogy Első telóba milyen sűrű olajat ajánlotok (és menyit száranként) csak terepen használom és keményen...
Előre is köszi!
Üdv!

Eladó egy DELLORTO 34-es hiányos karbi!
Az úszó és egy fúvóka hiányzik belőle!
Illetve van néhány apróság!
Árat fórumra nem írok ki csak e-mailen vagy telefonon!
Elérhetőség az adatlapomon!
köszönöm a hozzászólást mindenkinek , sokat segítettetek, a képet is köszönöm boldog új évet mindenkinek
Képet dobhatnál róla, mikori a gumi?
Tömités és dugón kívül elvileg mindenem van! Hali!
nekem egy se volt.... xD
Én ugy szoktam hogy a főtengelyt felső holtpontra állítom, ugye a kiegyenlitőtengelyen van jelölés meg a müanyagfogaskeréken is, szóval azon nincs mit téveszteni. A főtengelyre pedig ugy rakod fel a müanyag fogaskereket hogy a kiegyenlitőn lévő fogaskerékkel a jelöléseket egybe essenek. Ha ezek után körbe forgatod az a lényeg hogy a jelölések mindig felső holtponton essenek egybe!
Üdv
Valaki tud képet felrakni róla?
Hello rotax 123 kellenének alkarészek akinek van irjon áral melékelve kk.
Kuplung:
Kuplungkar:
Kuplungbovden:
Vizpumpa:
Csavarok:
berugokar:
Tőmitésszett:
Du
gattyú: 59.5 mm átmérő .
nekem van jelölése deazon nem tudok elmeni
4 db jelölés van a főtengejem végénezért jo az a megoldás amit én montam%%!
igen a fogaskerekek megvannak jelölve meg a balance tengely is... ez mind szép és oké, de a Rotax 123-as főtengelyen nincs semmiféle jelölés h mégis hogy álljon rajta a fogaskerék... és innentől kezdve megvan lőve az aki nemért hozzá , mert nem csak úgy megy h a két fogaskeréken a jelölés legyen ugyan ott...
nekem bevált edig!
itis ugyebár a pontoság!
vanaki csak odateszi a 2 fugaskereket 1 vonalveztésel de nemilesztetem a főtngeje meg a kiegyenlitőtenegej halotma már olyat is
de ha gyárilag megvan jelölve mind 2 fogaskerék 1 kiis illesztő vonallal akkor nem egyszerűbb úgy?:D Meg úgy biztos hogy teljesen jól fog álni nem pár foggal erréb vagy arrábbb na m1 tudod h hogy csinálod.
ugy a legegyszerübb ha a főtengejt felteszed hogy a dugó fent legyen a holtponton a kiegyenlitő tengej meg lent legyen és ugy ikezd ösze!
NEM! Ezek a főtengejen lévő fogaskereken és a kiegyenlítő tengely fogaskerekén vannak csak egy kis vonal képet nem tudok most küldeni róla.... az a lényeg hogy azok egybe érjenek De ha nem sikerül akk keresek róla képet....
5ezerft 4-5mm
Szia!

Közben már vettem, de mit kérsz érte?

Mikori, illetve profilmélység?

szia
nekem van egy szinte még új heidenau
köszi a választ, és ezek a jelek a váltó fogaskerekeken vannak? mert én a főtengelyen kerestem, azt hittem azzal kell szinkronba hozni
a fogaskerekeken van 1 kis jelzés 1 kis vonal és 1 ugyanolyan van a másik fogaskereken is és azoknak kell egybe esniük....