Ja de az enyémben már állítható teló van, ez már más mint a régebbiek. De szerintem nem kell attól félned hogy túl sűrű lesz az olaj, mert szerintem elég puha gyárilag az első teló, és csak olajjal lehet ezen változtatni egy kicsit, mert nem hiszem hogy lehet bele kapni más rugót.
akkor én rakok 15W-t Én azt hallotam jóbaráttól hogy 3,5 kell bele száranként ... Ja és ha felöntöm ösze rakom nem kell ezt légteleníteni mivan a bent rekedt levegővel? bocsi a buta kérdést
Az enyémben 10-es van, végülis nem rossz, de 10-esnél kisebbet ne tegyél bele.
Ha jól tudom száranként 450 ml kell kb.
Én elfeleztem kettőbe az 1 liter olajat és kész.
Eladó egy DELLORTO 34-es hiányos karbi!
Az úszó és egy fúvóka hiányzik belőle!
Illetve van néhány apróság!
Árat fórumra nem írok ki csak e-mailen vagy telefonon!
Elérhetőség az adatlapomon!
Én ugy szoktam hogy a főtengelyt felső holtpontra állítom, ugye a kiegyenlitőtengelyen van jelölés meg a müanyagfogaskeréken is, szóval azon nincs mit téveszteni. A főtengelyre pedig ugy rakod fel a müanyag fogaskereket hogy a kiegyenlitőn lévő fogaskerékkel a jelöléseket egybe essenek. Ha ezek után körbe forgatod az a lényeg hogy a jelölések mindig felső holtponton essenek egybe!
Üdv
Hello rotax 123 kellenének alkarészek akinek van irjon áral melékelve kk.
Kuplung:
Kuplungkar:
Kuplungbovden:
Vizpumpa:
Csavarok:
berugokar:
Tőmitésszett:
Du
gattyú: 59.5 mm átmérő .
igen a fogaskerekek megvannak jelölve meg a balance tengely is... ez mind szép és oké, de a Rotax 123-as főtengelyen nincs semmiféle jelölés h mégis hogy álljon rajta a fogaskerék... és innentől kezdve megvan lőve az aki nemért hozzá , mert nem csak úgy megy h a két fogaskeréken a jelölés legyen ugyan ott...
nekem bevált edig!
itis ugyebár a pontoság!
vanaki csak odateszi a 2 fugaskereket 1 vonalveztésel de nemilesztetem a főtngeje meg a kiegyenlitőtenegej halotma már olyat is
de ha gyárilag megvan jelölve mind 2 fogaskerék 1 kiis illesztő vonallal akkor nem egyszerűbb úgy?:D Meg úgy biztos hogy teljesen jól fog álni nem pár foggal erréb vagy arrábbb na m1 tudod h hogy csinálod.
NEM! Ezek a főtengejen lévő fogaskereken és a kiegyenlítő tengely fogaskerekén vannak csak egy kis vonal képet nem tudok most küldeni róla.... az a lényeg hogy azok egybe érjenek De ha nem sikerül akk keresek róla képet....
Ha jól tudom száranként 450 ml kell kb.
Én elfeleztem kettőbe az 1 liter olajat és kész.
Előre is köszi!
Eladó egy DELLORTO 34-es hiányos karbi!
Az úszó és egy fúvóka hiányzik belőle!
Illetve van néhány apróság!
Árat fórumra nem írok ki csak e-mailen vagy telefonon!
Elérhetőség az adatlapomon!
Üdv
Kuplung:
Kuplungkar:
Kuplungbovden:
Vizpumpa:
Csavarok:
berugokar:
Tőmitésszett:
Du
gattyú: 59.5 mm átmérő .
4 db jelölés van a főtengejem végénezért jo az a megoldás amit én montam%%!
itis ugyebár a pontoság!
vanaki csak odateszi a 2 fugaskereket 1 vonalveztésel de nemilesztetem a főtngeje meg a kiegyenlitőtenegej halotma már olyat is
Közben már vettem, de mit kérsz érte?
Mikori, illetve profilmélység?
nekem van egy szinte még új heidenau