Micsoda ? 200-as henger van rá olyan?
én csak a polini 60mm-es ről tudtam. Amúgy az szerintem már igen sok lenne ennek a blokknak .
Amúgy hajtókar,szimering,csapágyak...
A kuplung és társai is nem tudom hogy viselkednének .
De ha kész van majd mondj róla véleményt...
Hello.Megválnék szeretett Rx-emtől.Vannak kisebb hibái,1 power nyelv kellene hozzá mindenképp,ill. kopottak a lánckerekek.Ha most nem tudom eladni,tavasszal felújítgatom,s megpróbálom úgy eladni,de így szerintem kedvezőbb lenne,nyárra mindenképp el akarom adni,kategóriaváltás miatt.A kép még nyáron készült,azóta került rá új Mitas krosszgumi,ami azóta alig kopott,valamint Ufo fémbetétes kézvédő. Ár: 190 000,ami minimálisan alkuképes. Tel.: 0620 2730770
sziasztok !
van pár aprilia af1 rs alatrészem!
(blok) rotax 123-as van 1 bontva meg van 1 felujitott blokom!
a felujitotba az öszes csapágy cserés volt 20 ezzer forintos hajtókar van bene!200 km-es!az öszes csapágyal együt!
a másikbaol mindenn eladó%!
ami a blokba van!
pl:váltó,kiegyenlitő tengej,tengejek blokfelek, lendkerék alaplap,hengerstet, gyári! 1 főtengee is van olcson!
stb.
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
az a baj, hogy nem egértelmű a katalógus, de beszúrom neked a megfelelő részt:
RX 125 (86 ‐) Első 206 ST
RX 125 (90 ‐) Első 241ST Hátsó 186ST
RX 125 (91) Első 241ST Hátsó 292ST
RX 125 (91 ‐ 92) Első 241ST Hátsó 284ST
RX 125 (92) Első 289ST Hátsó 251ST
RX 125 (97 ‐) Első # 271ST Hátsó # 292ST
RX 125 Enduro (08 ‐) Első # 271ST Hátsó # 144ST
RX 125 Supermotard (08 ‐) Első # 271ST Hátsó # 144ST
Hali, megtudná vki mondani hogy egy 93 Rx hez meyik Ap Raing fékbetét jó: LMP 241 ST, LMP 186 ST vagy
LMP289 ST , LMP251 ST.
Válaszotokat köszönöm előre :)
Hali, megtudná vki mondani hogy egy 93 Rx hez meyik Ap Raing fékbetét jó: LMP 241 ST, LMP 186 ST vagy
LMP289 ST , LMP251 ST.
Válaszotokat köszönöm előre :)
Én pont most raktam össze az egész lengő rész szét volt szedve. Néhány tengelyt úgy kellett ki könyörögni belőle. Hála istennek nekem épek a csapágyak csak nem szereti az örökös vizet sarat.(Minden télen szétszedem és jó bő zsírral össze rakom).Jövő télen ha ismét szétszedem rakok bele zsírzó fejeket és probléma megoldva. Egyedül a kerék csapágyakat kellett cserélni és a szimeringeket.
Sikerest szerelést;)
az pollini henger 160-as.én tettem rá arra a motorra amin ülsz,mert az eredeti nicasilos hengere csúnyán megsérült és ez volt itthon.egyébként főtengelyt újítattam fel és cseréltem főtengely csapágyat és szimeringeket benne.most tavasszal.
Rotax 122 kolega éberebb mint én úgyvan ahogy mondta az a különolajzésért felelős puma amire a nyil mutat, de ne aggódj ha nincs bekötve, max te kevered és megelőzöl egy problémát mint pl meghal az olajpumpa, a motor nem kap olajat és besül... igy meg mindig van a benzinben olaj max jobban füstöl vagy több olajat köp. Nekem meg direkt is kivan kötve pont ezmiatt.
én csak a polini 60mm-es ről tudtam. Amúgy az szerintem már igen sok lenne ennek a blokknak .
Amúgy hajtókar,szimering,csapágyak...
A kuplung és társai is nem tudom hogy viselkednének .
De ha kész van majd mondj róla véleményt...