Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig az rx-et mindenhol úgy írják hogy versenyenduro....mindenki hülye.
letudnád fotózni a másik oldalát is az ujságnak?:P
Ettől persze, még kiválóan lehet vele szórakozni ,és biznyára megállja a helyét a számára megfelelő verenysorozatban.
Mint ahogy az rs is az rs kupában.

CSakhogy, ettől még nem lesz "kőkemény verseny satöbbi"

NA, de tényleg elnézést a polemizálásért
(ráadásul, mg hüyleségeket is hordtam össze:)
Igen, ebben igazatok van. (lámpa miegyéb)
Nem jegyeztem meg, melyik bokorugró szakágban mi kötelező.

Az meg, hoyg egy újságban mit írkálnak össze, az egy dolog.

A cikkeket a gyártó, vagy a forgalmazó rendeli meg az újságtól, az újság meg abból él, hogy iyleneket írkál.

Mindennek ellenére az rx bizonyára nagyon versenymotoros mondjuk egy DT-hez képest, de szerintem reálisan kb annyira versenymotor mint egy rs-mito-nsr.
http://sportmotor.hu/motoros_v...

Tudom ez nem sokat bizonyít, de van a youtubon, egy sokkal jobb amiben de msot nem jó :S
90-es években bizony ért el az Rx sikereket. Egyébként meg a cross, és enduro motorok között óriási a különbség, nem csak rádobnak egy lámpát és ennyi. Akkoriban amikor az Rx-et gyártották nem hiszem hogy a többi motor gyár, például a Ktm műszakilag fejlettebb motorokat csinált volna enduro versenyekre.
Elismerem a műszaki hozzáértésed De ebben most ahogy a srácok is írták nem volt igazad! Anno az RX ek versenyenduronak készültek és a gyári tesztekben a tesztpilóták is annak vélték(holott találkoztak 1-2 motorral)! Cagiva W8 is az volt pl...bár nem annyira terjedt el! Az RM az crossmotor,az h lámpásították vagy sem és azzal versenyeztek...az 1 dolog,láttam 25ös yz be is ilyet!
Ennek ellenére amikor pár éve királyválasztón voltam, nem hemzsegtek az erixek.
(volt viszont lámpásított rm , és talán az sem véletlen, hogy valami gyújtásból lámpát kreáló szett is mintha lenne ezekhez)
(nyilván, hogy le tudja nyomni az rx-et:)
Nadeszóval mielőttmég tovább polemizálnánk ezen, bizonyára nektek van igazatok, ehhez én nem értek, mindenesetre a "kőemény verseny" satöbbi azt nem tudtam szó nélkül hagyni.

További kellemes "kőkemény versenyendúrózást" kívánok :)
Yamaha WR,KTM EXC-k,Husqvarna WRE mind mind versenyenduro és mégis van világítás meg minden kütyü!
Te példálóztál a hatnapossal, hogy azon indult erix, tehát akkor az versenymotor.
Erre mondtam, hogy a hatnapost az mz számtalanszor megnyerte.
Ergó... érted...
Naná hogy nincs mert az RM az cross, a CRM amit írtam az pedig enduro

Amúgy meg azt gondolsz amit akarsz, van erre egy ősrégi mondás..

" Okos enged, szamár szenved. "

Végülis az MZ tök egy szinten van az Rx-el....

Köszönjük becses hozzászólásaidat.
Nyertél, az rx versenymotor.
legalább annyira mint az nsr-rs af1 satöbbi.)
Ennyi erővel akkor az Exc-k se verseny-endurók? Azokon is van világítás, némelyiken index is,nameg rendszámtáblatartós hátsó sárvédő.
Verseny endurókon követelmény ezeknek a cuccoknak a nagyrészének a megléte, ugyanis a hosszab távú enduró versenyeken van utcai szakasz is. Ezért alkalmasnak kell lennie valamilyen szinten az utcai közlekedésre is.
Oké, igazad van.

(csak akkor az Mz is "kőkemény versenymotor" mert vagy hatszor megnyerték a hatnapost:)

Szóval oda akartam(volna) kilukadni, hogy a "kőkemény verseny" akármin nincs:
-tükör
-Lámpa
-Index
-Rendszámtartó
-Satöbbi utcai kellékek.

Emlékeim szerint pl az rm gyújtásában nincs is világítótekercs.
Figyelj, 20 évvel ezelőtti kategóriában ha mondasz olyan 125ös gépet enduróban a CRM-en kívül ami hasonló paramétereket tudott akkor szivesen meghallgatom... nem a mostani endurokhoz kell hasonlitani... az RX igenis VERSENYENDURO a maga kategóriájában nem véletlen nevezték be anno a "SIX DAYS" nevű hatnapos versenyre és ért el olyan eredményeket amit....mellékelek neked egy képet jól lesd meg, ezt a cikket is egy biztos holt hülye tapasztalatlan ember írta aki azt sem tudja miaz a fékkar meg lánckerék... lehet hogy nagyon értesz dolgokhoz de ez akkoris alaptalan kijelentés volt..."vagy inkább csak benyögés hogy mondjak valamit kb.." Amúgy maga az újság 1990-es, ezekszerint már akkor is okosabb lehettél minden teszternél!
Köszönöm hogy elolvastad!
Enduro simán.
Kőkemény és verseny nélkül.
Miért akkor 125 ös kategóriában hova sorolnád? Pitbike?Funbike?Tanyabike? Milett volna ha ezt pont nem az Rx fórumra írod.... Istenem...
Erix mint versenyenduró?
nemár...
Hát ez kemény dió.... az Rx egy vérbeli versenyenduró ha ugyvan közút ha úgyvan terep, megy mint az atom.... DE cserébe sokkal érzékenyebb ha sokat hajtod szét fog esni...az első telókban a szimmering félévente elengedi az összes olajat ha kell hozzá bontott alkatrész akkor egy vagyon általában egy apro kütyümütyü is, ha olyan alkatrészgondod van akkor meg elfutkoshatsz heteket is utána...a gázos teló ezekben általában szar amit veszel ugye 15-20 éves motorok...bontottan 15-20e egy központi gázteló bele...ha a karbi beszarik 15-20e és még sorolhatnék egyéb nyalánkságokat...Ellentétben a DT gyengébb valamelyest... ez nem azt jelenti hogy szarabb meg nem megy... az enyém iszonyat ment nem zabált annyi benzint 4-5 L böl simán megált városban is az Rx meg 5-6-7..... az nyeli a benyát rendesen. Sokkal igénytelenebb a DT szerviz terén sokkal megbízhatóbb ha jot fogsz ki és amire neked kell akkor költened sem kell rá, max kopó alkatrész lánc-lánckerék stb... lehet nem olyan sportos kinézetű de azzal is lehet frankón endurozni nekem nagyon sokat kibirt, pedig adtam neki párszor.. egy vasat nem költöttem rá de még a következö gazdája sem pedig neki is megvolt évekig... a power is sokkkal elöbb nyit nyomatékosabbnak érzed a motort amig az Rx et szarrá kell pörgetni hogy menjen..na de akkor meg is indul...Egyszóval szerintem amire neked kell, vegyél DT-t. 150-200e között már kapsz jót és szépet.
tudnátok képet mutatni az rx km orájáról mert nekem csak egy lemez van a hején és hogy mennyibe kerül egy ojan
Egy km óra kellene bovdennel meg egy jobb hátsó oldal idom1994125 rx van neked ilyen meg menyibe kerül?Még kell más is majd összeszedem!
hol , meik mert nincs kedvem sablonnal szutyorogni