Értem, akkor ez ezek szerint ugy nem is volt gond hogy az egyiket amelyikbe van azt szinte alig tudom összenyomni, amilyekbe nincs azt meg nagyon könnyen?! azt tudod hogy esetleg hogy hivják ezt a lyukacsos gyürüt? :D, köszii
Egy idöben felénk nem foglalkoztak vele,de aztán szépen rááltak a papír nélküli "50esként" használt gépekre..... felétek meg nemtudom mi a helyzet, én az Rx et csak terepen használom, közúton meg nem baszogathatnak mert a másik motorom rendszámos a jogsit meg leraktam szóval "bekap***ják"
Azt ne feledd hogy az egyik szár csak csillapít, a másik meg rugózik, szóval nem ugyanolyan a felépítésük. Persze ettől még leeht hogy kell a másikba is, nem tudom, mert én még nem szedtem szét a telóját, de lassan már én is nekiállok majd.
Hali, lenne egy olyan problémám hogy telo szimering cserét csinálok, és azt vettük észre hogy az egyik telo-bol(2. kép) hiányzik egy lyukacsos vasgyürü( 1. kép), az első képen látható hogy mire gondolok ami hiányzik, megtudná nekem mondani valaki hogy hívják ezt a kis lyukacsos gyürüt..mert gondolom hogy emiatt folyatott annyira a telom mivel ez hiányzik.
előre is köszii
Ha terepen homokban, sárban használod akkor szerintem felesleges az O vagy X gyűrűs lánc. Így sűrűbben kell cserélni valamennnyivel, de jóval olcsóbb is. De a homok úgyis szétcsiszolná a láncot ha O gyűrűs is lenne.
Igazából enyémben csak a bowden végéről jön le az a kis forrasztott dió mindig egy-két hét használat után, ezért gyanakszok arra hogy a nyelv miatt van ez. Szóval ezért is akarok kompletten venni elektronika nélkül.
igaz hogy az rx már lassan 20 éves de le a kalappal előtte ja és kedves emzoli azéér egy 25-ős géppel egy drz 400 k-t(amugy naon jó motor) de megeszem erdőbe bárhol és ez a lényeg,RX a KIRÁLY
köszi szépen.az a baj hogy a mocimnak én vagyok a 2. dazdája tehát nem volt póverem de már van sajna még nincs km órám ha tudsz vagy tudtok eladót légyszi irjatok,himbacsapágyakról tudsz v mit
hello,fogadjátok el,hogy az rx versenyenduró.persze nem a mai világban.de annak gyártották annak idején.és ha ránéztek a konstrukció egyértelmű.ne feledjétek ezek 20 éves kreálmányok.most azért nem látott az egyikőtök a király választón ilyet,mert már 2010-et írunk.egyébként aki nem tudná.létezik enduró verseny és külön enduró cross.az enduró versenyen csak műszakival rendelkező motorok versenyezhetnek és jogosítvány is kell.endurocross pedig zárt pályás lényegében bármivel indulhatsz.csak van néhány alap szabály aminek meg kell felelni a motornak.behajló lábtartó meg hasonló.a lámpa nem kötelező.szóval 20 éve az rx-ek még nagyon jónak számítottak.mostmár elég gyengécskék egy versenyre.profi versenyző semmi kép nem választana ilyen motort ha nyerni akar.valószínű már ezért nem látni őket a pályákon.nekem amúgy nagyon tetszenek az rx-ek.bár nagyon nem ismerem őket.nálam már három volt de összesen nem mentem talán 10km-t a hárommal együtt véve.de nagyon jó volt vele menni.tetszett.
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Enyém rendszámos, mert "rendőrvárosban" lakok
előre is köszii
alaplap és trafó eladó! AKCIÓSAN 10eft/db
nem szeretnék 10ezreket költeni rá!
http://robogotuning.hu/shop_se...
De itt is van sok jó hasznos dolog.:
http://www.citybike.hu/index.p...
(Remélem segítettem)
Elvakította a királyválasztón hömpölygő sűrű füst ami a simsonokból árad....