Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na már itt a kezemben a power.
De van 2 kérdésem.
Az első képen az alumínium részem én ugy nézem hogy a valami bowdennek a helye, és kérdés hogy mégis az minek oda?
A második képen ismét van egy furat a műanyag részen, és az minek oda?

Gyors válaszoljatok mert csinálni akarom a motort ha nem kell más hozzá
Megjött a power, csak még a postán van....
Szakad az eső de ennyi áldozatot hozni kell
Szóval megyek is!
Majd élménybeszámolót tarok ha összedobtam.

Szép időt.
NGK B10 EG
hétvégén raktam a gépbe ezt a pneumatikus póvert és szántom vele a hegyet sztem jó,tudnál ajánlani valami jó gyertyát az rx embe
köszönöm a segítséget sokat segítettél
Szar csapágy vagy kopott főtengelycsap, vagy kopott csapágyhely. Vagy ezek kombinációja, mindenképp szét kell húzni a blokkot, akkor derül ki pontosan hogy mi is a gond.
deviszont a fötengelyem nem kotyog vészesen, mármint annyira hogy igy mozogjon
ja és ha a gyujtásom rossz azt a motor járásán észrevenni ugye?
nem a hajtórúdam hanem az egész főtengelyem mozog jobra balra
Hello! Igen az baj ha mozog a hajtórúd. Minimális mozgásának kell lennie... A dugó kilukadást meg szegény keverék vagy rossz préssáv vagy rossz gyujtás vagy ezek kombinációja okozta...
és el is van repedve a lyuk mentén
hali! rotax 123-as hoz hozzáértőre lenne szükségem , mert azt szeretném kérdezni h baj az ha a főtengely mozog oldalra? mármint úgy hogy gyújtás és kuplung irányába, ja és az minek a jele h kilyukadt a dugattyúm? vagy csak elhasználódott?
*ereszti
Húú....most hogy igy mondod.
Nekem is lesz teleszkóp szimering mert a jobb oldali eleszti rohadjon meg.
Csak az a baj, úgy néz ki hogy krómozott része sérül tegy picit a teleszkóp szárnak. Hosszanti irányba van egy nagyon pici csík benne.
Remélem nem kell cserélni
Mondjuk most jött ez a baj is elő mert a házunktól kb 200 méterre van 2 homokbánya, és hát kicsit megviselte a teleszkópot a repkedés.
Amúgy bírja nagyon
Istenkirály!
Én se költöttem az enyémre igazából sokat, csak gyertyacsere, meg vízpumpaszimering csere, de lassan esedékes lesz az első telóban a szimering csere.
Én tegnap az elektronikussal szívtam, a bowdenével, csináltam bele újat de egyenlőre úgy néz ki jó.
Hangsúlyozni szeretném hogy hogy is került a motor hozzám:

Volt egy srác, feltette hogy cserélné pitbike-ra xD.
Na hát nekem meg pont volt egy.
Az rx-nek annyi volt a baja hogy fúratás, e végül új henger lett belőle (35000Ft). Majd amint összeraktam, rögtön forralta a vizet, utána néztem és a vízforgató műanyag fogaskerék volt törött, azt is vettem (3000 Ft/2db).
Azóta tökéletes a powert leszámítva, És Mondom Hogy Egyáltalán Nem Bántam Meg!
Szóval szerintem megfogtam annak a bizonyos Istennek a lábát


Most így hogy felidéztem a boldog pillanatokat:
Szép, rendőrmentes utat kívánok mindenkinek!
10 000 Ft....nem tudom hogy ez sok-e érte vagy nem.
Hát sajnos nincs más választásom.
De az biztos hogy a mostani powernél jobb lesz xD

Egyébként meg így sincs vele bajom mert egy Dt-t így is simán aláz.
Csak az hogy ha kisebb a fordulat akkor inkább vissza kell váltani, de után megy mint a vaddisznó.

Na majd a normális powerrel kiderül hogy mit is tud a kicsike
Mennyiért sikerült végül megvenni?

Kicsit másabb lessz a pneumatikus mert sztem később nyit.

Tartalékban nekem meg egy komplett elektromos van nyelvel bovdennek mágnessel elektronikával mindennel a motoron úgyszintén pneumatikust használok.
Szerintetek ez jófajta teloolaj:agip 5w.Ezt ajánlotta nekem egy szerelö.Köszi a választ
Hát már elvileg a postás hozza.
Nekem meg így remélem nincs rá szükségem, ezért is adnám el :)
Nagy pénzeket nem kérnék érte, csak mégse maradjon a nyakamon.
Megvetted a pneumatikust? :)
Valakit érdekel power elektronika?