Na egy jó kérdés... (Remélem tudtok segíteni.)
Sokan mondjátok, hogy önindítós az rx.
Nekem 123-as van mit kéne ehhez átalakítani hogy önindítós legyen...
Köszi a válaszokat.
DE lesz egy fasza gépem, amibe tudom hogy mi van Ha megveszed akkor vhogy naon jól gyere ki, és szedjétek szét, hogy megbizonyosodj a dolgokról. Én is mondtam itthon h szedjük szét blábláblá, de elkezdik csak hajtsd amég szét nem megy, vagy 2 hónapot mentem csak vele és nagyobb baj lett....gondolok a hengerre és a dugóra. A tűgörgő ment szét a mociba, széthullott és az csinálta a szántást a dugóba is....
jah és az ár úgy jön ki 110000-re hogy ismerős a peugeutba dolgozik és nekik ad az a motoros bolt engedményt ahol vettem, szval ő hozatta meg, tehát így is olcsón....
Igazából úgy hirdették az enyémet hogy fel van újítva, új dugó.... Aztán szétment, szétszedtük és kiderült hogy 160as volt nem 125-ös, persze ha fel van újítva akkor a csávó tudta hogy 160-as polini tuning van rajta, de nekem ezt nem mondta, az is gyári hajtókaron, ami szintén nem bírta a strapát. A csapágy egytől egyig eredeti volt, ami vagy 20 éves, azóta nem is cserélték ki benne, szimeringek szintén. Nos eddig vettem rá csapágyat és szimeringet ami 27000 Ft volt / SKF, FAG, KOYO csapágyak/+ mazzuchelli hajtókar+munkadíj hogy belerakták,meg tömítéskészlet 30000ft+ kell rá de még nem vettem új henger+dugó ami 55lesz használtan,úgy hogy a henger lesz használt,mert a hengerem megrepedt a dugóba meg jó nagy szántás lett,de 160as hengert veszek rá.... ez durván 110000Ft, amire ugyebár nem számítottam....a motor meg 170000Ft volt,hanem csak az első lánckerékre+km/h spirálra+első felnire mert estek vele és 100km/h felett már rázott az eleje. És azért ez nem mind1 mert ennyiért már normális motort kaptam volna, de most pluszba vettem rá előre lánckereket Jt márkájút 1800Ft-ért, a felni 10 000Ft volt, meg gianelli rezot 6500Ft-ért, gianelli végdobot 5000Ft-ért,km/h spirált 3000Ft-ért. És már lassan rakjuk össze,de még a telóba kell szimering mert egyikből folyik az olaj. Szóval sokba lesz ez nekem, sokat diákmelózok hogy összejöjjön már végre a lové a hengerre,+dugóra, és most tuti nem adom el jó ideig. Nem fizetnék meg....
Hát igazándiból cserélném
Te miket költöttél rá és mennyibe fájt? Elvileg új dugó van benne. De am korrektnek tűnik beszéltem is vele mondta hogy ő nem tudja de mintha nem az igazi volna. Fenetudja. Amúgy erőben milyenek? mit nézzek át rajta? Köszi a hozzászólást
Ezt a hirdetést már én is láttam, de volt hogy azt hiszem 120 00 Ft-ért is hirdette az illető, csak akkor nem írta bele a hibákat a hirdetésébe. Jól néz ki, de sztem tuti sokat kéne ráköltened, nem ismerem a csávót aki árulja, de most hirtelen beleírt minden hibát és 150 000-ér adja. Tuti van vmi komolyabb baja, én is megszoptam azzal ami most van:( De meg kell nézni ki kell próbálni....de én azt mondom hogy ne....vagy alkudj belőle sokat.
Ha elméletnél tartunk, ami magyarországon nem gyakorlat, csak külföldön. Akkor ha folyamatosan ellenörzöd a műszaki leírás szerinti periódusokban a kopást, akkor olyan sosem fog megtörténni, hogy grammokat kopjon.
A másik dolog az, amit emzoli is írt, hogy ütéstől nem a kiegyensúlyozottsága fog elmenni.
De nekem mindegy, üsse mindenki kalapáccsal, úgy is van már elég szar motor magyarországon, eggyel többet észre sem veszünk.
Kalapáccsal... XD
Szerintem valami más gond lessz, hajtókar csrénél rendesen összenyomják nem hagyják hogy oldalra tudjon mászkálni max nagyon minimálisan hogy ne szoruljon. Nekem csak a gyújtásfelöl volt hézagoló a főtengelynél.
Csapágyak jók?
Sokan mondjátok, hogy önindítós az rx.
Nekem 123-as van mit kéne ehhez átalakítani hogy önindítós legyen...
Köszi a válaszokat.