Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok kéne segítségetek!
A motor beszart az volt az előzménye h előtte való nap nem égett a féklámpát aztán rá egy nappal nem éget az index a lámpa semmi !
aztán ma meg nem indult be előtte még nem aztán le állítottam és rá egy perccel akartam indítani nem indult ! sztem nem volt szikra mert beköpte a gyertyát mert durrogott a kipuf! és párszor beindult de csak dadogott a motor.. egyszerűen nem mert rángatott
várom a válaszokat !
köszi
csak 1 hengerfejem van . meg 4 hengerem a 4 et egybe olcsón oda adom
Mit jelent az a 4db egyben, fejekkel?
Váltócsapágyakhoz szerintem mindig ugyanazok a hézagolók kerülnek. Ha eddig jó volt akkor ugyanúgy raknám össze.
Főtengelynél nem tudom
a főtengelynél ill. a váltócsapágyaknál hogyan kell kimérni hogy a hézagolók milyen vastagon kerüljenek bele, hogyan,mihez és mit kell mérni?
köszi ,sokat segítettél! most rakjuk össze
Rx-hez kéne! mert ami van az af1-é sztem és ott a főtengelynél rossz a hézagoló máshogy van.
Valakinek van robbantott ábrája rotax 123 blokkhoz? a hézagolók miatt fontos, nekem van vmi de nem tudom h jó e!
Valaki tud valamit kezdeni hibás 122 es hengerekkel ? Nikacilhibásak. Ha bárki bármit tud velük kezdeni van nekem vagy 4 db olcsón odaadom .
Sziasztok . Sárvédő valakinek ?
hát igen előzöleg is úgy kezdödött és aggodtam is:D
A detonálás a szabálytalan gyújtás! Ha csörgést hallasz elkezdhetsz aggódni
NGK B10EG a belevaló gyertya nem rég lett cserélve vmikor nyáron, nemtom miaz hogy detonál:D, :S.
Biztos hogy a blokktól jön?
Milyen gyertya van benne?
Gyertya színe?
Lehet hogy detonál, az meg nem valami szép, dolog nézd meg a fotógalériámban.
hát inkább csörgés:D, tisztára olyan a hangja mint amikor laza a láncod és csörög.
THX kipróbálom!
Remélem nálam nem fog ez fennállni....majd meglátjuk, már mind1 megvettem és rajta van.
Természetesen bejáratta,sőt ő olyan ,hogy nem is igen használta 5-6000rpm felett...1,5éve lett felújítva februárba...most a legolcsóbbat vette bele,azóta 2000km et ment ez még bírja!
Kopogás, ciripelés vagy inkább morgás?
de igen, felső tűgörgő, váltóolaj, hűtőfolyadék amik még cserélve lettek, és magas tartományban olyan kb 3/4 gáznál kezdi el és ha visszaeresztem a gázt akkor abbahagya. :)
de jobb mint a gyári, mert gyárira rakták rá....és hamar szétment
Most ne szomorítsál el:D és bejáratta az illető?normálisan használta?
Hajtókar, csapágyak, tűgörgők, nem lettek cserélve?
Milyen fordulat tartományban csörög, és hogyan?
160as szettel szerelt pegasoba,ez a hajtókar 2500km et bírt...(persze lehet anyaghibára meg bármi másra fogni) és akkor is ezt ajánlották ehez a szetthez!