el ne hidd a 150-es végsebességet.az csak a mesében van.120-130-nál többet tuti nem megy soha.egy 250-es 50 lóerős gas gas megy 140-150-et.akkor egy ilyen az életbe nem megy annyit.csak szakadéknak lefelé hátszéllel.bocs,hogy közbe szóltam,de ez nevetséges volt.
alapjáraton is dolgozik! akkor is nyitva van mégpedig azért hogy ne mocskolja a gyertyát! am meg vedd le a tankot és majd meglátod hogy dolgozik..... Szerintem elég jól bírják jók ezek a rotax blokkok
és a teljesítmény is fasza én nyáron motorostalin legyorsultam vele 1 rm 125-öt pedign gyári! annyi hogy nagyobra van reszelve a kipu nyilás..
Szerintem a power be van csukva alapjáraton, nem dolgozik és nem csinál semmit, szóval valami más kattogást hallhattok. Aztán amikor jön a 6000-es fordulat, akkor kinyílik és tágítja a csatornát, így sokkal több gáz távozhat.
A DT egyébként sokkal megbízhatóbb, viszont sehol sincs a teljesítménye az RX-ekhez képest. Az újabb RX-ek állítólag vissza vannak folytva, így gondolom tartósabbak is.
Egy pillanatra, megáll a fordulat egy bizonyos ponton, utána meg lecsökken a normálisra, még néha egy kis kattanást is hallani.
De ha ezt így nem hallod akkor sincs gond, azt érezni hogy menet közben mikor nyit.
Ami viszonylag gyakran meghibásodik első teleszkóp szimering, szóval ha ez a gond akkor azt olcsón meg lehet javítani.
Értelemszerűen blokkja ne csörögjön, könnyen induljon, power nyisson,alapjárat körül is hallani hogy nyit ugyanis 2500-as fordulat alatt nyitva van a power a henger szellőztetése miatt.
Lengéscsillapítók jók legyenek, meg sokat számít az összkép, hogy mennyire gányolt motor.
szia anti!Köszönöm az infót az a lényeg hogy ha jót veszek nem fogok vele szívni!Van amire érdemes figyelni vásárlás előtt?Am menyit mennek ezek végre!Látom te is bihari vagy van valami normális alkatrész bolt itt a közelben ami nem ilyen rendelgetős és nem kell egy bovdenre várni egy fél évet!
Sziasztok , eladó egy Aprilia RX 125 gyári sárvédő . Nemrég lett újjáfestetve ( színkód alapján katalógusból a ferrari f430 spider gyári színére ) A sárvédő ára 5000 Ft . Postázom is . koszegiantal@gmail.com
ja és még kuplung bovden, önindító alkatrészek is érdekelnének vagy kompletten az egész (akkor adom a lendkerekem, kormánykapcsolót mert nem lessz rá szükségem)
49-es nem tom jó ez az áttétel nagyon! am elöl meg 15-ös vagy 130-140-et megy végre meg 2.-ba gázra jön kerékre rendesen pedig 85kg vok.... Szal nekem bevált ez a moci, most szétvan szedve mert vettem hozzá 1 papiros vázat+blokfelet és majd mostlessz átcserélve....
A dt 1 nagy szar hozzá képest mint teljesítményre mint kinézetre.
az enyémnek idáig még semmi baja nem volt. Alkatrész van bőven
fogyasztás csuklótól függ 4,5-9 l 50/125-ba ne vegyél ha közútra akarod mert énis így szívtam meg, lehet 50-es matrica meg stb..
eggy az h elég nagy +van rajta vmi tipusszám azt kikeresi 1 kis könyvbe és már mondja is h mi a helyzet....
sziasztok!Írnátok nekem egy pár sort az aprilia rx 125-ről hogy mennyire bevált motorok,vannak betegségei meg ilyenek!A dt azt ismerem az aprilia van olyan jó?
és a teljesítmény is fasza én nyáron motorostalin legyorsultam vele 1 rm 125-öt pedign gyári! annyi hogy nagyobra van reszelve a kipu nyilás..
A DT egyébként sokkal megbízhatóbb, viszont sehol sincs a teljesítménye az RX-ekhez képest. Az újabb RX-ek állítólag vissza vannak folytva, így gondolom tartósabbak is.
Rotax 123 tömítés szett 5500ft/szett
Rotax 122 tömítés szett 4500ft/szett
AM henger tömítés szett 2000ft/szett
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
De ha ezt így nem hallod akkor sincs gond, azt érezni hogy menet közben mikor nyit.
Az Rx szebb (kivétel ez alól egy-két évjárat színkombinációja), jobb hangú, és erősebb mint a Dt.
Viszont többet is eszik, 6-10 L.
A blokkja Rotax, ami osztrák és szerintem nagyon jól eltalált konstrukció, nem véletlen gyártják még mindig kisebb változtatásokkal.
Értelemszerűen blokkja ne csörögjön, könnyen induljon, power nyisson,alapjárat körül is hallani hogy nyit ugyanis 2500-as fordulat alatt nyitva van a power a henger szellőztetése miatt.
Lengéscsillapítók jók legyenek, meg sokat számít az összkép, hogy mennyire gányolt motor.
De amúgy se élvezet ilyen motorral 100 fölött menni, semmi szélvédelem.
powernyelv,km óra spirál, haspáncél,kézvédő ilyesmik érdekelnének cserébe...
Gondolom nagyobb mint az én 43 fogasom
az enyémnek idáig még semmi baja nem volt. Alkatrész van bőven
fogyasztás csuklótól függ 4,5-9 l 50/125-ba ne vegyél ha közútra akarod mert énis így szívtam meg, lehet 50-es matrica meg stb..
eggy az h elég nagy +van rajta vmi tipusszám azt kikeresi 1 kis könyvbe és már mondja is h mi a helyzet....
nincs valakinek egy eladó power magnesja?