Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban hogy van egy aprilia RX 125-ös mocim és most lett felújítva de a balansz tengelyt nem tudom hogy kell beállítani mert ha a jelöléseket nézem és úgy rakom össze akkor a főtengely sonka és a balansz tengely is egy felé áll és ha jól tudom ennek pont ellenkezőleg kell állni már mint a balansz tengely fent van akkor a sonkának lent kell lennie és a főtengely felöli balansz keréknél áthúztam a jelet a másik oldalra és ha a jelek szerint rakom össze akkor mind a kettő lefelé áll de a balansz tengelyen a jel a sújjal szemben van hogy akkor hogy is lenne ez az egész addig is köszi a segítséget.
Hello!
A lánckerék környékén, alatta van valahol beleöntve, hogy mikori.
Széles utat!
Hali!
Rotax 123 hogyan lehet megállapítani mikori kiadás?
Sztem semmi nekem volt mind2 fajta és nem vettem észre köztük külömbséget.
Am lenne egy kérdésem a többiekhez.
Megtudnátok mondani hogy mi a különbség a sima RX125 és a SixDays változat között?
Heló Hard Enduro
leirnád mailben a részleteket? ár kép meg fontosabb részleteit
Köszi előre. E-mail: fileadam@citromail.hu
szia,megjött a csomag ,minden rendbe köszi..
Hi,
Ránézésre kerékcsapágyak, első-hátsó teló, szívócsonk,
Próbakörnél power, fékek, váltó, km spirál...
Ha bármi gond lenne vele eszed ágába ne jusson megvenni mert úgy jársz mint én és ráköltöd a gatyádat is... az enyém most épül újra... hát nem olcsó mulatság... Jah és nézz a blokk alá... Csak patika állapotút szabad venni. Az enyém az lesz
Sziasztok. Most akarok mocit venni. (nem első lenne) Kinéztem egy rendszámos RXet. A csávó azt írja hogy most cserélt benne: dúgó, gyűrű, csapszegek, szimeringek. Na most tudom hogy így látatlanban nehéz megmondani, de megéri megvenni (elég jó áron adja). Ha elmegyek megnézni mire kell figyelnem, hogy ne legyek átbaszva? (gondolok itt RX betegségekre)
Ha megveszem akor azután mire figyeljek hogy nelegyen vele nagygond? (fullszint olaj...meg mindent megkapna csak irjátok le mi kell neki .)
Köszi szépen előre is.
Ha érdekel elvileg én tudok 5000ft-ért. ha kell irj rám
patvaros87@gmail.com-email cimem
Üdv
hello,nincs valakinek 123-as rotaxra eladó berugókarja ?
Hali Mindenkinek! Van egy eladó aprilia rx 125 rendszámos kitünö álapotú 1998 as motorom.Anyagi gondok miatt eladó.
Jászberény közelében van valakinek rx 125-se?
Megszeretném nézni mert vettem egy tákoltat,és nem tudom
mivan az eredeti helyén mi nincs.
Előre is köszi.
Cső,
Köszi a linket ezt már én is néztem lehet kompletten veszek egyet.
Amúgy tudja valaki, hogy a balansz tengelynek milyen helyzetben kell állni a dugattyú helyzetéhez képest? Ezt elfelejtettem megnézni mikor széthúztam a blokkot
szeretem a sportmotor.hu-t. minden van ami kell!
köszi zolko87! küldtem e-mailt!
ha érdekel nekem van fogaskerék:2000ft
a kuplunghoz a golyó tartó lemez:2000ft
ha érdekel keress meg
email:patvaros87@gmail.com
06303207630
Szia!

Ebayen van powernyelv:
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-...

Mai árfolyamon számolva postaköltséggel a küszöbödig:
8 826.79,-
Egyébként van készletbe is meg minden.
Sziasztok!

Megoldodott az RX-em rendetlenkedése. Menet közben leáltt, lefulladt, először csak 20 km-enként aztán egyre sűrűbben. Szóval a karbi volt eltömődve, de úgy, hogy a bejárati nyílásnál lévő szűrő és az az alatti csatorna volt tele kosszal. Szóval nem jutott le az uszóházba elég gyorsan a benya, így szépen elindult a motor, de a magasabb fordulatnál kiitta a karbiban lévő naftát.
A szűrőből kijött könnyen a dzsúz, de a csatornából csak kompresszorral.
Nekem ilyen eddig még egy motoromnál sem fordult elő, ezért ösztönösen a fuvókákat pucoltam. Szóval ha ilyesmit csinál a motorotok, akkor ez a megoldás.

Széles utat!
Egyik csapágy sem tart örökké....
Üdv!
ismét problémám van az apriliával!
Az a problémám hogy a kuplung csapágygolyó kosaram elkopott.kihullottak a csapágygolyók és a főtengely fogaskerék fogait kitördöste. Tudtok erre megoldást? vagyis inkább azt kérdezem hogy van e valakinek kupkung golyóskosár lemezke és főtengelyfogaskerék.
Segítségeteket előre is köszönöm!
hello
Tegyél bele egy akksit, és mérjél feszültséget azon a két vezetéken ami rámegy a mágnesre. Ezeket kell kapjad:
-2500-as fordulat alatt kb. 1 másodpercig 12V majd 5V (nyitva a szelep)
-2500-tól 7000körül-ig 0V (zárva a szelep)
-7000körül-től felfele kb. 1 másodpercig 12V majd 5V (nyitva a szelep)
természetesen egyenáram minden
Na ezeket csináld meg és írd ide meg hogy mit mértél.
sok sikert
hello azt szeretném megkérdezni ,hogy szétszedtem a powerem mert nem volt jo és kiderült hogy bevolt rohadva a koromtol a hengerbe a nyelv de sikerült kiszedni és megis tisztitottam de még mindig nem jo, utána rányomtam egy aksit és megnéztem ugy azzal müködöt behuzta meg kiis nyomta de menet közbe nem nyit ki az lehet azért van mer nincs benne aksi és nem kap alég áramot?
elöre is köszi a választ
ha érdekel akkor én tudok bontottat 4eft-ért. adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz