szóval van a nyelv,és annak egy szára aminek a végén lehet a bowdent beakasztani,gondolom neked is itt tört ki belőle egy darabka.Nekem 2 nyelv is így tört el,de szereztem egy régebbi fajtát acélból amely ügyebár úgy néz ki,hogy a nyelv és a szár része külön van,bele kell tekerni a szárat amit egy anyával lehet rögzíteni.Mindez szép és jó csak ha véletlenül fellazul az anya és a nyelv beleesik a hengerbe akkor van gáz.úgyhogy azt csináltam, hogy az aluminium nyelvnek a szárát levágtam,de meghagytam azt a kör alakú részt ami meggátolja hogy a nyelv be tudjon esni a hengerbe,a közepére pedig fúrtam egy lyukat,menetet vágtam bele,beletekertem az acél szárat az anyával plusz egy kis menetrögzítő.Így most elméletileg van egy erős és könnyű powernyelv,remélem tudtam segíteni.arra ügyelj,hogy a lyukat nagyon pontosan a közepébe fúrd a nyelvnek.ha van még kérdésed szólj,hátha tudok segíteni
holnapra megmondom neked a számát,most így nemtudom...amúgy ha power nyelvet szeretnél azt 10ezerért hozott nekem az aszalós de elég hamar el is tört...most egyedi megoldás van,ha érdekel leírom hogy oldottam meg!
Hello
Sima motorolajjal, lehetőleg valami sűrűbbel. Ráöntesz a szivacsra egy kevés olajat, és kifacsarod, mint a mosogatószivacsot, nem kell tocsognia az olajba, csak mindenhol legyen egy kevés.
Ja! és egy kis érdekesség!
nem tudom hogy de a hátsó gátlóm felső befogatási pontjánál eltört. Még aznap meg is lett hegesztve mert szerencsére aluminium volt és tudok aluminium hegesztőst......
hát így nézett ki:
Üdv!
Az volna a kérdésm hogy ti mivel szoktátok bekenni,befújni a légszűrőt miután kimostátok? Ha nem muszály nem vennék kifejezetten erre való sprét,és az igazi kérdésem az is lenne hogy jó e ha csak valami sima motorolajjal kenem be,áztatom be vagy az nem jó mert átmegy rajta a por? Kérlek írjátok le a teknológiát is!
HI,
Tudtok ajánlani Budapesten olyan boltot, ahol rotax 122be betudok szerezni tömítéseket és csapágyakat? Találtam 1-2 oldalt de nem írják, hogy jó lenne hozzá... Ti hol szoktátok beszerezni?
Még mindig küzdök a motorommal. Menet közben egyszerűen leáll, pár perc múlva újraindul (inkább csak tolásra, de hamar.) A karbin állítottam a súberen lefelé is és fölfelé is, kipucoltam a fuvókákat, ellenőriztem a benzincsapot, és a tank levegőzését a benzinsapkánál. Egyik sem volt gáz, és még mindig leáll.
Előszőr csak kb. 10 km-enként csinálta, de már 100 métert nem bír ki anélkül, hogy be ne fulladna.
Mi ez gyújtás, vagy gyertya, vagy mi?
Akinek megette már a gyertyáját a mocija, annak ugyanez volt?
Heló! Kéne egy kis segícség! Ojan oldalt keresek ahol találok műszaki leírásokat motorokhoz (elektronikait) aki tud külgyön már linket plííííz! Előre is köszi!
Menyivel erősebb mint egy 25 dt ? Dt-m már volt és tavasszal dt és rx közöz vacillálok.Futómű sokak erősebb ? Szervizigény ,fogyasztás ? Nekem a dt 4,5-5 kajál terepen fojtás nélkül .Félek az aprilliátol igazából .Fékbetéten tényleg kajálja ? Igazából erdőzni kéne földes út meg túrázni semmi cross meg vadulás.
ja és jut eszembe hogy nekem az AF1-nél volt olyan hogy egy picit folyamatosan feszült a szivató bovdenje és volt hogy nem volt alapjárata és ha leállt egy darabig el sem indult újra, szóval ezt is nézd meg szerintem
az a két narancssárga kábel a töltés kábele, igazából azt tökmindegy hogy kötöd be és amugy sincs semmi köze a gyujtáshoz
a membrán azt gátolja meg hogy a benzin levegő keverék visszajusson a karbiba és a légszűrőbe, onnan látod hogy szar e hogy a légszűrő benzines, de attól még használni is lehetne a motort
én első körben: gyertya, gyertyakábel és pipa CSERE!
második körben: egy nagyon alapos karbi pucolás, sűrített levegővel az összes járatát kifújni és mindenhova új tömítések, O gyűrűk
harmadik körben: nézd meg hogy nem e eszi a váltóból az olajat, és hogy a lendkerék alatti szimering mellett nem olajos vagy lucskos-e, ezekből láthatod a főtengelyszimeringek állapotát
üdv
Ok a bezabált, nem jól értettem.
Szóval ha tocsog a benzinben, akkor a legvalószínűbb a gyújtás. Egyszer-egyszer be tudja gyújtani a keveréket, de sok rúgásnál nem és ezért megy tele benzinnel. Egy idő után beköpi a gyertyát, aztán rugdoshatod. Viszont a gyújtáshoz nem értek, csak annyit, hogy mindig a gyertyától visszafelé keresem a bajt, mert úgy sokkal olcsóbb. (gyertya, utána pipa stb...)
A membránt viszont tényleg kizárhatod mert amikor visszafelé áramlana a karbi felé a gáz, akkor pont rányomja a membránlapot a helyére, és tuti nem jut ki egy gramm keverék sem az ellenkező irányba.
a dugó jól van benne, arra mutat benne a nyíl amerre mutatnia kell, de ez bezabál nem pedig nem indul. ki szellőzteted, 2-3 rúgás és megy, aztán 2-3 gázfröccs és nem :)múltkor 1x átfordítottam a gyújtás 2 narancs kábelét, akkor megrúgtam 7-8 gázfröccsig vette jól a fordulatot, aztán leállt, és azóta rugdalhattam. visszafordítottam a kábelt, most a jelenség ugyanaz. a gyújtás lenne a rossz? nem képes akkora szikrát csinálni mint amekkora kéne?
100%, hogy nem a membrán, ha az lóg akkor is mennie kell a motornak, legfeljebb kevésbé élesek a gázreakciói.
Ha viszont úgy próbálod indítgatni, hogy a gyertyától töltesz benzint és utána csak kicsit indul be, akkor nem kap benzint. Egyszer a régi robogómnál elkövettem azt a hibát, hogy fordítva raktam fel a dugattyút és ugyanezt produkálta.
A dugattyú felső holtpontnál nem tud bejutni a benya a dugó alá a dugattyún lévő lyukakon, mert azok a kipufogó felé állnak.
Amikor a gyertyától töltöttem benzint bele beindult és rögtön le is állt.
minden jót és széles utat!