Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hy!
nekem is kérdésem az hogy az első telóm eléggé elpattog, elég puha. a visszaút jól dolgozik de még a kissebb ugratásoknál is szinte mindig bekoppan. mit a tehetek? mi lehet az ok?

kössz
üdv!
az rx jó kis motor dinamikus és nagyon jol kezelhető.(szerintem) jol lehet vele menni cross pályán is de hátránya a teleszkópok gyengesége.az első még nem is olyan rossz de a hátsó az nagyon kaki.mindig tönkremegy!
széles utat!
Hali mindenkinek!
Lenne egykérdésem hogy az aprlilia rx 125 menyire birja a krossz pályát? Illetve a váz birja e? Ha a telo nem koppan le? Esetleg ha lekoppan orvosolható e azzal hogy sürübbb olajat rak bele az ember?
hi..
végülis jogos...amit írsz..ja meg kösz aszem én már a powert is kikötöm mert nekem így is jó a vas..meert pályára már nem igazán akarom használni..
na széles út...
Hello!
De hidd el hogy szegény keveréktől is megragad, de mondom hogy keverékolajozással jobban számít, mert a benzinnel kerül az olaj a hengerbe, ergo kevés benzin kevés olaj...
Különolajozással nem akkora gáz ha egy icipicit szegényebb, de ha ott is ha kevés benzint kap akkor is megragad, nem egy példa volt rá már, hogy a kedves tulaj neki állt otthon karburálni, és sorra ragasztotta meg a dugókat...
A power, az csak egy vezérlés-módosító, ha végig zárva van, akkor lesz egy kevésbé pörgős motorod, ami ugyanúgy húz minden fordulaton (kb. ilyen érzés mikor elszakadt a bowden ) baja max annyi lehet hogy hamarabb bekokszolódnak a dolgok. (sőt ha belegondolsz még szinte használ is az élettartamnak, ha kisebb a leadott teljesítmény...)
üdv
Hi..

Nomex..sztem..ettől nem áll meg a dugó..inkább nem megfelelő oil...vagy kevés hütővíz..mert bizonyos helyeken légbuborék van..
vagy a szivattyú nem működése..valamiért..ja..és sztetek ha a powersz..megszorul attól lehet -e?mert ha lezárva megszorul akkor fölötte lesz 1 káros tér..ami full gázon nem jó...hát ez a moci is akkor jó..ha rendbe van minden..ja..

széles út..
köszönöm véleményed! azért nem vagyok annyira kezdő motorszerelő elég nagy tapasztalatom van a motorok terén csak nem modernebb és korszerűbb motoroknál... gondolok itt babetta vagy simson csukott szemmel való összerakására... azért kérem segítségeiteket mert tudom hogy az ilyen cross,enduro motorok területén több tapasztalatotok van és mielőtt hozzányúlok azelőtt megkérdezem mert még ilyen motort nem szereltem... szoval mégegyszer köszi
Szia!
Igen konyhanyelven így van ahogy mondod
Bár különolajozással ha egy nagyon-nagyon picit szegényebb a keverék az nem akkora gáz, de keverékkel hajtva nagyon kell rá ügyelni. De itt szerintem valami más árulás is van, mert ha 88-as fúvóka van benne akkor azzal már nem is menne nyélgázon, de mondom nézd meg hogy nincs e fölfúrva...
Ha összeraktad a gépet és még nem csináltál ilyent előtte, akkor vidd el egy normális maszek szerelőhöz karburálásra, kb. fél óra neki és "pár forintért" megcsinálja, és ez jobb mint mindig megsütni a motort...
Bellamachina! köszi a segítséget! A motorom megsülésével kapcs ez az elméletem---- kicsi fúvóka sok levegő= nincs kenés megfelelő
ezáltal a dugattyút nem keni az olajos üzemanyag és kész is a sülés. okosoktol hallottam ezt az elméletet én ezt csak ilyen analfabéta mód tudtam elmagyarázni bár nehéz elhinni ezt az elméletet de egyet értek vele. szerinted? szerintetek?
by
sehol nem találok 123-as rotaxhoz berúgókart,segítsetek nekem ha valaki tud ne tartsa magába,köszi!
rotrax 123ba bendixet keresek S.O.S.
Hello!
Persze hogy taknyol egy picit, de normális olajjal (nem castrol tts, motul 710, meg társai...) nem kokszolja össze a kipufogót, powert olyan gyorsan mint gondolnátok...
Nekem az AF1- be kb. 3000 km-el ezelőtt lett kikötve a különolajozás, a gyertyát, egyszer sem köpte be, pedig volt hogy nem állt módomban tépni neki...
A zöldek meg fossák csak le a bokájukat...
88-as főfúvóka?
Az kibaszott kicsi, 145-ös van benne gyárilag ha jól emlékszem.
De nézd meg hogy nincs-e fölfúrva az a 88-as nagyobbra...
üdv
ja! és bár nem ide tartozik és elnézést tényleg, de szeretném megmutatni a másik motoromat is! Egyedi konstrukció! még a kezdő motoros korombol maradt meg amikor volt időm a suli mellett alkotni......

ÍME: a saját babetta motoros pocket bike-om!

fény korában elöl tárcsafékes volt csak a régi kerékagy megadta magát erre a kerékre pedig nem tudtam rátenni..
üdv néktek ismét! nem tudjátok a választ a kérdésemre? fontos lenne tudnom mekkora egy 34 es delorto karbiban a főfúvóka átlagos mérete. ugyanis nekem a 88 as van benne és gyanítom hogy kicsi.

aki tudja annak köszönöm!
hali...

köszi nektek..a választ ... úgy is állt..de a szaki megkavart...
még1x köszönöm..

széles út..
Jaaa, akkor bocsánat, félreértelmeztem az egészet
köszi, de ezt én is tudom. nekem nem is a csavarral van a gondom. hanem azzal amit tol a csavar. tudod...a tengely vége belefekszik egy téglalap alakú valamibe.olyan kéne nekem.melléklem a képet... ezen a képen a narancssárga résza lényeg. ilyen kéne nekem az rx.be mert az enyém eltört.
Upsz, már megválaszolták
Az ésszerűséggel ellentétben a "nagyobbik lap" néz felfelé, tehát a srég vágás lefelé. Remélem érthető
Semmi kütyü nincs abban, csak egyszerű 6os csavar, kontra anyával
sziasztok. nincsen valakinek véletlenül egy a hátsó kerék állításához való kis kütyü?ami benne van a hátsó villában... a tengely belefekszik, ezt nyomja a csavar amivel tudod állítani a lánc feszességet.nekem elég lenne egy darab is a lánckerék felöli . ha van valakinek kérem szóljon. megveszem.
üdv ismét!
mekkora egy 34-es delortó karbiba való méretileg arányos fúvóka? 88 as? vagy a körüli?

kössz
úgy hogy illeszkedjen a dugo tetejéhez
hali!

a félíves bevágásnak lefele kell néznie.